Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldige naam wel.Dju en ik dacht nog nen onontdekte frituursnack te hebben gevonden.
Welke saus vind je het best bij de mexicano passen?Afgelopen weekend eens zot gedaan en niet één maar twéé Mexicano's besteld, samen met perfect gebakken drumsticks.
It was glorious.
Samoerai!Welke saus vind je het best bij de mexicano passen?
Oeh, die moet ik is proberen.Samoerai!

jaBen ik de enige die mexicano's zonder saus eet?![]()
Op zoete mayonaise hoort een celstraf te staan.bij een mexicano hoort zoete mayonaise. No shit. Match made in heaven. Zeg dat Poeperman het gezegd heeft
hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.Op zoete mayonaise hoort een celstraf te staan.

Een boilerke?hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Ik weet alleszins wat ik ga bestellen binnen 1.5u![]()
Jalapeno MayonaiseWelke saus vind je het best bij de mexicano passen?
"goeiemiddag, ne groten met stoofvleessaus en ... heb je verse tartaar? Dan verse tartaar in een potje. Een bicky, ja met alles op, een boiler en een pintje"
Wie weet...

Haha, kerel, makes my day.
Tis een medium en een cola geworden. En een mexicano ipv een boiler. Kennen ze niet in Herent blijkbaar![]()
Er is nu wss blinde paniek in het locale frituristen circuit van Herent en omstreken. 'Wat is een boilerke? We mogen niet dezelfde fout maken zoals met het julientje en die boot missen'.
Tis een medium en een cola geworden. En een mexicano ipv een boiler. Kennen ze niet in Herent blijkbaar![]()
Welke snack willen we? Als we die vraag overal stellen verspreid over het land en we geven telkens dezelfde beschrijving dan moet dat wel op de kaart komen.Haha ja, hij brengt opeens de bestelling: “zo nen boiler, wa is da dan precies?”
**fuck**
“Een pikante boulet in stukken met kruiden erop”![]()
Zouden wij écht zoveel macht hebben?Welke snack willen we? Als we die vraag overal stellen verspreid over het land en we geven telkens dezelfde beschrijving dan moet dat wel op de kaart komen.