DogFacedGod
Well-known member
Ik ben pro anti-kampen en distantieer me volledig van bovenstaande uitspraak.
Zolang we maar de "frieten van de frituur op een bord-mensen" (petite bourgeosie) maar in een heropvoedingskamp steken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben pro anti-kampen en distantieer me volledig van bovenstaande uitspraak.
Je eigen twijfelaar kunnen / mogen samenstellen zou het summum zijn. Kwestie van hem volledig op je eigen smaak te kunnen afstellen.De twijfelaar is toch de beste frituursnack-innovatie ever geweest vind ik...
Om 06u48 in de ochtend praten over je zelf samengestelde twijfelaar is gewoon crazy.Je eigen twijfelaar kunnen / mogen samenstellen zou het summum zijn. Kwestie van hem volledig op je eigen smaak te kunnen afstellen.
dat verklaart veel! smakelijk!Ik ben op dieet. Laten we zeggen dat ik al plannen aan het maken ben voor wanneer ik ermee stop.
Voor de kleine eters misschien. mensen met een normale tot grote eetlust pakken gewoon 4 of 5 snacks bij hun frieten héDe twijfelaar is toch de beste frituursnack-innovatie ever geweest vind ik...

Frituur Faluche ? Die had toch zo'n nen titel gewonnen?Vanavond ist weer van da, eindelijk!!
Wij gaan normaal altijd na Frituur Carlos in Sint-Andries, ma tis voetbal vanavond en dan is de kwaliteit niet altijd top.
Iemand een aanrader regio Brugge?
Dat is imo 1 van de slechtste frituurs in de Brugse regioFrituur Faluche ? Die had toch zo'n nen titel gewonnen?

T frietpoortje!Vanavond ist weer van da, eindelijk!!
Wij gaan normaal altijd na Frituur Carlos in Sint-Andries, ma tis voetbal vanavond en dan is de kwaliteit niet altijd top.
Iemand een aanrader regio Brugge?
Vanavond ist weer van da, eindelijk!!![]()
ai ai ai - dan zijn ze hun titel al kwijtgespeeldDat is imo 1 van de slechtste frituurs in de Brugse regio![]()

misschien moet men die verkiezing wijzigen van naar naar welke frituur is het populairst.ai ai ai - dan zijn ze hun titel al kwijtgespeeld![]()
Idd. Hier in de streek nog nooit een weten winnen die echt goed is. Gewoon diegene die het meeste vrienden heeft of de beste openingsuren heeft voor zatte jongeren, die wint.misschien moet men die verkiezing wijzigen van naar naar welke frituur is het populairst.
Natuurlijk....Op nen donderdag frieten? Oo
Vorig jaar toevallig gaat eten na den badminton en is me toen heel goed meegevallen. Ik had geen idee van label 'beste frituur' of niet maar was toen het dichtste. Geen klachten dus toenDat is imo 1 van de slechtste frituurs in de Brugse regio![]()