Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leger, NMBS, De Lijn, zorgsector, onderwijs… nog miljoenen vacatures, jaja - ook de volgende regering zal jobs creëren. Strak planVolgende. Lunch garden.
In de lokale gazet. 2 op 5 bedrijven rond Novartis werkt aan collectief ontslag plan.
Nog wat betogen en staken is de oplossing !!
Mosselen à volonté voor een peulschil. Die race to the bottom zal nog velen de kop kosten.Volgende. Lunch garden.
In de lokale gazet. 2 op 5 bedrijven rond Novartis werkt aan collectief ontslag plan.
Nog wat betogen en staken is de oplossing !!
Het zal nodig zijn om aan 80%-werkzaamheidsgraad te geraken tegen 2030. De publieke sector gaat dit land rechthouden!Leger, NMBS, De Lijn, zorgsector, onderwijs… nog miljoenen vacatures, jaja - ook de volgende regering zal jobs creëren. Strak plan
Het kostte er nog altijd een veelvoud van wat het kost als je ze zelf thuis maakt, ze hadden gewoon hun winstmarges lager gelegd dan de meeste restaurants. Daar zal het ook niet aan gelegen hebben, hun concept was gewoon te gedateerd.Mosselen à volonté voor een peulschil. Die race to the bottom zal nog velen de kop kosten.
Het is een mix denk ik:Waarom juist gedateerd? Ben er zelf al jaren niet meer geweest gezien er geen in onze buurt is.
Waarom juist gedateerd? Ben er zelf al jaren niet meer geweest gezien er geen in onze buurt is.

De jobcreatie in België is nagenoeg stilgevallen. Dat het totale aantal banen nog stijgt, is enkel te danken aan nieuwe jobs bij de overheid, in het onderwijs en de gezondheidszorg. In de privésector dreigt voor het eerst sinds de coronacrisis een krimp.
Waarom juist gedateerd? Ben er zelf al jaren niet meer geweest gezien er geen in onze buurt is.
Blokker Casa en al die zaken...En de volgende, casa.
544 jobs dreigen verloren te gaan
![]()
Interieurketen Casa vraagt faillissement aan: 544 medewerkers dreigen job te verliezen, 63 winkels sluiten | VRT NWS Nieuws
De interieurketen Casa vraagt het faillissement aan. 544 medewerkers dreigen daardoor hun job te verliezen. De 63 Belgische winkels en het distributiecentrum in Olen sluiten. Het bedrijf zat al langer in moeilijke financiële papieren en kan vandaag zijn schulden niet meer betalen.www.vrt.be
En in mindere mate. Het failliete Stella bikes zal in Nederland 12 winkels heropenen. De 36 andere winkels, waaronder alle 8 Belgische winkels, blijven definitief dicht.
![]()
Heropend Stella wil meer met dealers samenwerken | NieuwsFiets.nu
Na maanden van voorbereiding zijn recentelijk twaalf Stella-winkels weer opengegaan. Het afgeslankte Stella hoopt zich te herpakken in afgeslankte vorm.nieuwsfiets.nu
Al die 'rommel' die je daar vindt komt vanuit Azië. Alibaba verkoopt net hetzelfde voor de helft van de prijs.Maar in winkels zoals een Dille & Kamille loopt er dan wel nog veel volk rond. In Aalst zat Casa vroeger in een winkelstraat in het centrum, veel passage en dus veel klanten, idem voor Blokker. Beiden zijn dan verhuisd naar desolate locaties aan invalswegen en sindsdien is het in die winkels bergaf beginnen gaan. Het probleem dat je met winkels zoals Casa en Blokker hebt is dat die naast kleine interieurspullen ook grotere stukken verkopen, dingen die je niet zomaar even koopt wanneer je aan het shoppen bent in de stad, zeker niet gezien alle winkelstraten tegenwoordig autovrij zijn. En omgekeerd gaat iemand niet zomaar eens naar de Casa rijden ergens aan een steenweg, louter om wat te gaan snuisteren.
Ik vind het jammer van Casa, want wij kochten daar wel nog regelmatig dingen. Heel ons servies hebben we daar vorig jaar nog gekocht, ik zou nu echt niet meer weten waar je nog naartoe moet voor zo een dingen.
Ik heb mij trouwens ook eens laten wijsmaken dat Action de overstocks van Casa en Blokker kocht.Al die 'rommel' die je daar vindt komt vanuit Azië. Alibaba verkoopt net hetzelfde voor de helft van de prijs.