Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We moeten niet naïef zijn, maar meegaan in harde statements zoals het tweede deel van je zin, is niet veel beter hoor.Niet naief zijn hé, iedereen in Hollywood heeft dat gedaan.
Ben door het eerste half uur gegaan... Die kerel is coocoo. Precies iemand die over alle topics eens een documentaire heeft gezien, of wat films genre Big Short, Zeitgeist, en dan probeert als expert over te komen. En van de hak op de tak springen..Iemand al zijn interview gezien? Ik ben er nog niet helemaal doorgegaan, maar zal het een dezer dagen alleszins volledig bekijken.
“Groeten uit Kiev. Gewoon om te zeggen dat de meisjes hier verrukkelijk zijn, zoals altijd”, sms’te Lajcak naar Epstein begin oktober 2018. Enkele dagen later, vanuit Moskou: “De meisjes zijn ongelofelijk.” Epstein reageerde: “Hun beste exportproduct.” “Na ruwe olie”, riposteerde Lajcak, die eraan toevoegde dat er “momenteel geen meisje naast me zit, omdat er te veel ogen meekijken”.
In een ander bericht pocht Lajcak met zijn seksuele prestaties, nadat Epstein hem gemaild had over enkele jonge vrouwen in zijn zwembad.
Het lijkt inderdaad hierop. We worden overspoeld door mensen die in "de files" worden vernoemd, zonder enige context vaak of die nu werden genoemd door iemand als een dader van misbruik, of die gewoon bij naam werden genoemd ergens in een mail van Epstein (die duidelijk graag deed alsof iedereen een persoonlijke vriend was). Ik vind het ongeloofelijk vreemd eigenlijk hoe deze zaak voortkabbelt zonder dat er veel pertinente vragen worden gesteld.Je moet hier toch wel bewondering hebben voor hoe Trump hij dit heeft aangepakt. Eerst was dit het allerbelangrijkste, de swamp en de pedofielen die hij ging aanpakken. Natuurlijk wist hij toen al dat hij er ook evenveel in zou zitten, maar is het omdat hij dacht dat niemand wou dat het zou uitkomen en hij zich veilig achtte? Of is het omdat hij toen al dit plan had? Dat weet ik niet. Want die bocht dat het plots totaal onbelangrijk was, was wel bijzonder raar.
Maar daarna zo veel en zo overduidelijk vervalsen, met AI-foto's, met valse beschuldigingen, met passages die totaal verzonnen zijn uit een officieel onderzoek en vrijgegeven documenten vanuit de staat aan het volk (wat doet dat ertoe?) waarbij alles en iedereen wordt zwartgemaakt met de belachelijkste sensatieverhaaltjes die uiteraard niet waar zijn, en hier en daar een feit. Echte feiten, fabeltjes, verzinsels, AI... hij heeft er op voorhand voor gezorgd dat zo goed als het hele dossier onbruikbaar is geworden.
Iedereen zegt: achja, wat is er ook van waar? Ook van de zaken die erin stonden van hem met dertienjarige meisjes, ook van de getuigenissen die gedaan zijn over zijn grensoverschrijdend gedrag die passen binnen een hele reeks waarbij zelfs een veroordeling. "Maar ja, gaan we ooit weten wat echt is?" Kortom: er staat veel in over hem, en hij heeft er foto's van Clinton zelf in geplakt, dus ja, both sides, hè!
Dat is hoe het eruitziet voor mij op dit moment.
Je moet hier toch wel bewondering hebben voor hoe Trump hij dit heeft aangepakt. Eerst was dit het allerbelangrijkste, de swamp en de pedofielen die hij ging aanpakken. Natuurlijk wist hij toen al dat hij er ook evenveel in zou zitten, maar is het omdat hij dacht dat niemand wou dat het zou uitkomen en hij zich veilig achtte? Of is het omdat hij toen al dit plan had? Dat weet ik niet. Want die bocht dat het plots totaal onbelangrijk was, was wel bijzonder raar.
Maar daarna zo veel en zo overduidelijk vervalsen, met AI-foto's, met valse beschuldigingen, met passages die totaal verzonnen zijn uit een officieel onderzoek en vrijgegeven documenten vanuit de staat aan het volk (wat doet dat ertoe?) waarbij alles en iedereen wordt zwartgemaakt met de belachelijkste sensatieverhaaltjes die uiteraard niet waar zijn, en hier en daar een feit. Echte feiten, fabeltjes, verzinsels, AI... hij heeft er op voorhand voor gezorgd dat zo goed als het hele dossier onbruikbaar is geworden.
Iedereen zegt: achja, wat is er ook van waar? Ook van de zaken die erin stonden van hem met dertienjarige meisjes, ook van de getuigenissen die gedaan zijn over zijn grensoverschrijdend gedrag die passen binnen een hele reeks waarbij zelfs een veroordeling. "Maar ja, gaan we ooit weten wat echt is?" Kortom: er staat veel in over hem, en hij heeft er foto's van Clinton zelf in geplakt, dus ja, both sides, hè!
Dat stond hier twee pagina's terug ook al vermeld.Een nieuwe gore ontdekking; #FingerTrump
Ik vind weinig bewonderenswaardig aan zo een narcistische leugenaar.Je moet hier toch wel bewondering hebben voor hoe Trump hij dit heeft aangepakt. Eerst was dit het allerbelangrijkste, de swamp en de pedofielen die hij ging aanpakken. Natuurlijk wist hij toen al dat hij er ook evenveel in zou zitten, maar is het omdat hij dacht dat niemand wou dat het zou uitkomen en hij zich veilig achtte? Of is het omdat hij toen al dit plan had? Dat weet ik niet. Want die bocht dat het plots totaal onbelangrijk was, was wel bijzonder raar.
Ik hoop dat we over 10 jaar echt weten hoe de vork in de steel zit. Nu is er zoveel ruis op alles want politiek geladen gecombineerd met de strategie om gewoon álles te dumpen, inclusief duidelijk mentaal onstabiele mensen die de tiplijn bellen met een verzonnen getuigenis. Werkt wel om alles in diskrediet te brengen... Er is zoveel shady stuff rond zijn dood en links met Israël, ik hoop dat deftige onderzoeksjournalisten dat allemaal kunnen uitspitten.Echt wel materiaal voor een dijk van een film, intrigerend op zoveel vlakken
In Trumps eigen woorden: I love the poorly educated.Het is iets persoonlijk, maar domheid uitbuiten vind ik weinig bewonderenswaardig. Eerder een vies en weinig moreel kantje.
Het is iets persoonlijk, maar domheid uitbuiten vind ik weinig bewonderenswaardig. Eerder een vies en weinig moreel kantje.
Uiteraard had ik het daar niet over, hè. Zoals ik dus al schreef.Ik vind weinig bewonderenswaardig aan zo een narcistische leugenaar.
Het was niet of het daarvoor wel iets waard was, als je gelijk welk groot gerechtelijk onderzoek zou vrijgeven gaan daar allemaal sporen, tips, getuigenissen en feiten in staan die niet waar en niet bewezen zijn of die wel sappig maar niet strafbaar zijn. Het idee dat wij daarover moeten oordelen als publiek nadat het gerecht zijn werk gedaan heeft en het maar normaal is dat wij daar als publiek misdaden in kunnen vinden die het gerecht genegeerd heeft vertrekt al van de premisse dat er een soort deep state of andere samenzwering zou bestaan. En da’s een vrij straffe claim, het soort claims dat je tot voor kort bijna uitsluitend van de maga kant hoordeIk vind het trouwens maar moeilijk om dit te bestempelen als "domheid uitbuiten". Dat is hetzelfde als zeggen: daar zijn wij te slim voor. Of iedereen die erin trapt, is er te dom voor. Maar zo werkt het niet, dat is het net. Op dit moment mag je zo slim zijn als je wilt, alles wat erin zit, is onbruikbaar geworden. Want je eigen zijde kan altijd zeggen "ahja, maar goed, wat klopt ervan en wat niet?". Het is niks meer waard.
Ik weet nu wel niet zozeer of het te maken heeft met de (inderdaad: slim gespeeld) strategie van Trump dan wel met het feit dat hij bij zijn achterban niets fout kan doen en iedereen anders de billen spreidt voor Trump. Zijn uitspraak dat hij zei dat hij iemand kon neerschieten op Times Square en nog geen volgers zou verliezen, ik geloof dat dus echt. Wie nu Trump nog die-hard steunt is zodanig in een sektementaliteit gekropen dat hun grote leider niets meer fout kan doen.Uiteraard had ik het daar niet over, hè. Zoals ik dus al schreef.
Probeer eens onder één van de grotere schandalen van de laatste jaren uit te komen, waar jij een van de grotere rollen in speelt, als een van de grootste namen erin ook nog eens. Het is wel een indrukwekkende strategie als je daar nog uit geraakt.
Dat het walgelijk is, laakbaar, past binnen het fascistische idee dat al in 1984 werd beschreven, teruggrijpt naar strategieën van de bekendste dictaturen, dat staat vast. Maar als je ziet hoe efficiënt het is op amper een paar maanden tijd, vind ik dat wel objectief indrukwekkend.
Ik vind het trouwens maar moeilijk om dit te bestempelen als "domheid uitbuiten". Dat is hetzelfde als zeggen: daar zijn wij te slim voor. Of iedereen die erin trapt, is er te dom voor. Maar zo werkt het niet, dat is het net. Op dit moment mag je zo slim zijn als je wilt, alles wat erin zit, is onbruikbaar geworden. Want je eigen zijde kan altijd zeggen "ahja, maar goed, wat klopt ervan en wat niet?". Het is niks meer waard.