De Epstein files: Trumps vermeende betrokkenheid

peppe

Active member
Een groot deel van je campagne runnen dat je de Epstein bestanden gaat vrijgeven alleen om daarna te zeggen dat het fake news is van de democraten.

Stel u voor moest dat hier in België gebeuren.

We weten welke pedofielen betrokken zijn bij de feiten.
Wij hebben videos van deze feiten.
We weten wie de slachtoffers zijn van deze feiten.

MAAR

Om de slachtoffers te beschermen gaan wij het hier bij laten... Het is echt triestig wat er in Amerika gebeurt op dit moment.

Laatst bewerkt:
Een groot deel van een je campagne runnen dat je de Epstein bestanden gaat vrijgeven alleen om daarna te zeggen dat het fake news is van de democraten.

MAAR

Om de slachtoffers te beschermen gaan wij het hier bij laten... Het is echt triestig wat er in Amerika gebeurt op dit moment.
Hij ging ook de oorlog in Oekraïne oplossen in 1 dag en wat nog allemaal wat overduidelijk niet haalbaar was of gewoon niet ging gebeuren. Lachwekkend is het gewoon. En nog trappen mensen in die praatjes.

Een groot deel van een je campagne runnen dat je de Epstein bestanden gaat vrijgeven alleen om daarna te zeggen dat het fake news is van de democraten.

MAAR

Moest hij en een paar van zijn invloedrijke buddies er niet zelf opstaan, ze waren al lang gedeeld. Dat is de perceptie die nu altijd rond die files gaat blijven hangen.

Late Saturday, Khanna posted to his X account: "Why are the Epstein files still hidden? Who are the rich & powerful being protected? On Tuesday, I'm introducing an amendment to force a vote demanding the FULL Epstein files be released to the public. The Speaker must call a vote & put every Congress member on record."
...
Khanna's initiative is seen as a way to hold both Congress and the Justice Department accountable, especially as the Department of Justice (DOJ), led by Trump-appointed officials, including Bondi, recently reversed its previous commitment to release more documents.

The move is also politically strategic. If Khanna's proposal is accepted, it would force a House vote on releasing the full Epstein files, allowing the public to see how each representative stands on the matter, with many praising it as a savvy political move that puts pressure on those trying to avoid scrutiny.
....
Even if the measure fails, Khanna's supporters argue it will create a clear public record—either the files will be released, or voters will know exactly who stood in the way. With trust in government transparency at stake, the coming vote could mark a pivotal moment in the long-running Epstein saga.
Misschien dat er toch nog iets geforceerd kan worden?

Misschien dat er toch nog iets geforceerd kan worden?
Dream on. Dan brute-forced hij de bewijzen.
We zijn op 7 maanden tijd op een punt gekomen dat het bewijs open en bloot op tafel kan liggen, voor ieders neus. En dat bewijs krijgt dan per direct het 'fake news' label opgeplakt wanneer er iets negatief naar Trump en co zou wijzen.
Men slikt dat 'fake news' label als zoete koek. Irritant en frustrerend tegelijk.
Jij ziet condensstrepen en wolken, zij zien chemtrails. Punt, einde discussie.

Doet me wat denken aan de hele Bende Van Nijvel zaak. Elke keer een politieker het ging zeggen was het plots vermist of wat dan ook. Gelijk welke partij.

Dream on. Dan brute-forced hij de bewijzen.
We zijn op 7 maanden tijd op een punt gekomen dat het bewijs open en bloot op tafel kan liggen, voor ieders neus. En dat bewijs krijgt dan per direct het 'fake news' label opgeplakt wanneer er iets negatief naar Trump en co zou wijzen.
Men slikt dat 'fake news' label als zoete koek. Irritant en frustrerend tegelijk.
Jij ziet condensstrepen en wolken, zij zien chemtrails. Punt, einde discussie.
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Als de lijst ooit volledig openbaar is, zullen ze gewoon gaan beweren dat het fake is. Heeft Trump in een post op zijn social media gepost dat de lijst werd geschreven door Obama/Clinton?

Een figuur als Trump met een groot social media platform is echt een groot gevaar voor een mentaal gezonde maatschappij. Ze ondermijnen alles wat hun niet zint.

Een groot deel van je campagne runnen dat je de Epstein bestanden gaat vrijgeven alleen om daarna te zeggen dat het fake news is van de democraten.

MAAR

Ook zowat de slechtst mogelijke reactie van hem.
"Are we still talking about that guy?"

Van zowat alle meer Trump-gezinde commentatoren krijgt hij daar ook de wind vanvoor van, en terecht.
Ja, we're still talking about that guy en denk niet dat er snel over gezwegen gaat worden ook.

Ook zowat de slechtst mogelijke reactie van hem.
"Are we still talking about that guy?"

Van zowat alle meer Trump-gezinde commentatoren krijgt hij daar ook de wind vanvoor van, en terecht.
Ja, we're still talking about that guy en denk niet dat er snel over gezwegen gaat worden ook.
Eerlijk gezegd heb ik altijd twijfels gehad over dat er zo'n lijst zou bestaan. Als je miljardair bent en een pedofilienetwerk runt ga je geen makkelijk paper trail nalaten, denk ik dan. Maarja, Trump heeft er campagne over gevoerd, blufpoker gespeeld, en deze keer toch eens verkeerd gegokt dat hij met zijn statements uit het verleden kon wegkomen. Logisch ergens, als je met zoveel leugens wegkomt denk je dat je alles mag zeggen. Maar hier was een gedeelte van zijn kernaanhang toch vrij gevoelig aan.

Epstein was geen miljardair en als je zo een service aanbied is het altijd handig om beschuldigend materiaal bij te houden wanneer u klanten miljardairs zijn.

Kan altijd handing zijn wanneer je een "dienst" moet hebben.

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd heb ik altijd twijfels gehad over dat er zo'n lijst zou bestaan.

Zou leuk zijn natuurlijk als we er simpelweg een lijst bestond met daarop alle rijke pedofielen met in het rood heel duidelijke 'PEDO' stempel zodat daar de populistische woede op kan uitgeleefd worden. Ik twijfel er toch ook aan.

Eerlijk gezegd heb ik altijd twijfels gehad over dat er zo'n lijst zou bestaan. Als je miljardair bent en een pedofilienetwerk runt ga je geen makkelijk paper trail nalaten, denk ik dan. Maarja, Trump heeft er campagne over gevoerd, blufpoker gespeeld, en deze keer toch eens verkeerd gegokt dat hij met zijn statements uit het verleden kon wegkomen. Logisch ergens, als je met zoveel leugens wegkomt denk je dat je alles mag zeggen. Maar hier was een gedeelte van zijn kernaanhang toch vrij gevoelig aan.

Ik zou dat ook vreemd vinden, maar het helpt dan natuurlijk wel niet dat Pam Bondi in Februari zelf heeft aangegeven dat ze die klantenlijst op haar bureau heeft liggen.

Maar zelfs als er geen formele klantenlijst zou bestaan is er wel sterk bewijs dat Epstein een arsenaal aan camera's op zijn eigendommen had (inclusief in zijn 'massagerooms'). Dat men met de huidige technologie en onderzoeksmiddelen niet in staat zou zijn om minstens een deel van die beelden te recupereren vind ik niet echt geloofwaardig.

Alleen al het feit dat er buiten Epstein en Maxwell nog geen arrestaties zijn gedaan in een misbruikschandaal van die omvang vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd. Maar goed, we zullen de waarheid willicht nooit weten.

Ze hebben ook de beelden van aan Epstein zijn cel vrijgegeven, om aan te tonen dat hij zelfmoord heeft gepleegd en er niemand anders in de cel is geweest. Bizar genoeg ontbreekt er wel 1 minuut uit de opname.

Ze hebben ook de beelden van aan Epstein zijn cel vrijgegeven, om aan te tonen dat hij zelfmoord heeft gepleegd en er niemand anders in de cel is geweest. Bizar genoeg ontbreekt er wel 1 minuut uit de opname.
dat is een bug in het syteem, niets speciaal

Ik heb altijd wel geloofd dat Epstein zelfmoord heeft gepleegd. Wat we natuurlijk nooit zullen weten is of hij door een derde partij onder druk is gezet.

Ik zou dat ook vreemd vinden, maar het helpt dan natuurlijk wel niet dat Pam Bondi in Februari zelf heeft aangegeven dat ze die klantenlijst op haar bureau heeft liggen.

Maar zelfs als er geen formele klantenlijst zou bestaan is er wel sterk bewijs dat Epstein een arsenaal aan camera's op zijn eigendommen had (inclusief in zijn 'massagerooms'). Dat men met de huidige technologie en onderzoeksmiddelen niet in staat zou zijn om minstens een deel van die beelden te recupereren vind ik niet echt geloofwaardig.

Alleen al het feit dat er buiten Epstein en Maxwell nog geen arrestaties zijn gedaan in een misbruikschandaal van die omvang vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd. Maar goed, we zullen de waarheid willicht nooit weten.
Die bewijzen zijn er al lang.

2002 noemt Trump Epstein een 'terrific guy' in New York Magazine, ze feesten vaak samen, staan op talloze foto's samen. Hij zegt: He's a lot of fun to be with, it is said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side. Sinds de jaren 90 zit hij al in schandalen, lawsuits en artikels rond zijn grensoverschrijdend gedrag (op z'n best) met zijn pageants. Zijn clubs worden meermaals in verband gebracht met de sex trafficikng ring die Epstein heeft.

Maar de voornaamste zijn toch wel:
1752485523010.png

In de zaak tegen Maxwell is dit een verklaring onder ede. Vrijgegeven in december 2023.

Verklaring onder ede van iemand die 13 was tijdens de feiten: *
"Defendant Trump initiated sexual contact with Plaintiff at four different parties.On the fourth and final sexual encounter with Defendant Trump, Defendant Trump tied Plaintiff to a bed, exposed himself to Plaintiff, and then proceeded to forcibly rape Plaintiff. During the course of this savage sexual attack, Plaintiff loudly pleaded with Defendant Trump to stop but with no effect. Defendant Trump responded to Plaintiff’s pleas by violently striking Plaintiff in the face with his open hand and screaming that he would do whatever he wanted."
Edit: deze laatste zaak is blijkbaar nooit ontvankelijk verklaard, en de persoon die de getuige heeft gevonden is niet onbesproken.

De bewijzen zijn er al. Het is overduidelijk wat er zal gebeuren als er nog nieuwe bewijzen komen, zoals tapes. Hetzelfde als nu: gooi maar op de hoop van de firehose of shit.

Laatst bewerkt:
Die bewijzen zijn er al lang.

2002 noemt Trump Epstein een 'terrific guy' in New York Magazine, ze feesten vaak samen, staan op talloze foto's samen. Hij zegt: He's a lot of fun to be with, it is said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side. Sinds de jaren 90 zit hij al in schandalen, lawsuits en artikels rond zijn grensoverschrijdend gedrag (op z'n best) met zijn pageants. Zijn clubs worden meermaals in verband gebracht met de sex trafficikng ring die Epstein heeft.

Maar de voornaamste zijn toch wel:
Bekijk bijlage 42453
In de zaak tegen Maxwell is dit een verklaring onder ede. Vrijgegeven in december 2023.

Verklaring onder ede van iemand die 13 was tijdens de feiten:
"Defendant Trump initiated sexual contact with Plaintiff at four different parties.On the fourth and final sexual encounter with Defendant Trump, Defendant Trump tied Plaintiff to a bed, exposed himself to Plaintiff, and then proceeded to forcibly rape Plaintiff. During the course of this savage sexual attack, Plaintiff loudly pleaded with Defendant Trump to stop but with no effect. Defendant Trump responded to Plaintiff’s pleas by violently striking Plaintiff in the face with his open hand and screaming that he would do whatever he wanted."

De bewijzen zijn er al. Het is overduidelijk wat er zal gebeuren als er nog nieuwe bewijzen komen, zoals tapes. Hetzelfde als nu: gooi maar op de hoop van de firehose of shit.

Mja, hoewel onder ede kan je zulke beschuldiging toch moeilijk los zien van de politieke context. Dat hij nu de Epstein files bij wijze van spreke terug in de lade stopt spreekt natuurlijk niet in zijn voordeel.

Anderzijds heeft Trump Epstein al in 2007 wel van Mar-a-Lago gebannen nadat die een tienermeisje seksueel benaderde. Dat is 5 jaar nadat hij Epstein een 'terrific' guy noemde.

Mja, hoewel onder ede kan je zulke beschuldiging toch moeilijk los zien van de politieke context. Dat hij nu de Epstein files bij wijze van spreke terug in de lade stopt spreekt natuurlijk niet in zijn voordeel.
Fout. Dat is het ondermijnen van de rechtstaat.
Je gaat kijken naar een politieke situatie. Je zult eerst moeten bewijzen dat wat onder ede gezegd is, niet klopt. Tot dan klopt het.

Ik vind het ook 'raar' dat bijv. Biden ze nooit heeft vrijgegeven. Maar waarschijnlijk zijn er genoeg personen van beide kanten op de lijst en is niemand er mee gediend om diz vrij te geven.
Maar het is ook wel speciaal dat dit voor de Amerikanen en zelfs MAGA nog altijd leeft. Hij komt met alle gebroken verkiezingsbeloften weg behalve deze precies.

Terug
Bovenaan