neen, maandelijks is gewoon om uw eigen verbruik te monitoren.Is het nu voordeliger om maandelijks meterstand door te geven ipv jaarlijks? Ik begrijp het niet meer.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neen, maandelijks is gewoon om uw eigen verbruik te monitoren.Is het nu voordeliger om maandelijks meterstand door te geven ipv jaarlijks? Ik begrijp het niet meer.![]()
Hahahahaha!!Compleet van het padje
Ze gaan eens goed lachen bij ENGIE

Hoezo dat is toch voor november 2023?![]()
Energiepremie voor gezinnen dreigt niet tijdig klaar te zijn
De wet die gezinnen een basispakket gas en elektriciteit tot 196 euro per maand toekent, dreigt niet tijdig goedgekeurd te worden.www.standaard.be
Het wettelijk kader is nog niet in orde.
Ze hebben nog tijd zat.Was dat niet november 2027 ??Hoezo dat is toch voor november 2023?Ze hebben nog tijd zat.

Alleenstaande vermoed ik aan het verbruik? Mooie cijfers!Jaarafrekening ontvangen,
1784Kwh Elec
6500Kwh Gas
Nog enkele weken en er komen zonnepanelen te liggen, vermoedelijk dan ontvangen i.p.v. betalen

Nee hoor, 2+1 van 3jaarAlleenstaande vermoed ik aan het verbruik? Mooie cijfers!![]()
Da's indrukwekkend!Nee hoor, 2+1 van 3jaar

Je moet er al gedomicilieerd zijn...Binnen een paar weken verhuizen we naar ons huis. Hierdoor moeten we een contract voor gas aangaan Dit was niet nodig hier in het appartement.
Hebben we recht op de gaspremie in november/december? Ik vind dit niet expliciet terug online.
Effe googlenOp welke datum moeten we daar gedomicilieerd zijn?