Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met de huidige rente en inflatie, gewoon lenen of cash neertellenSinds gisteren is de elektrische van mijn madam kapot. Ik was al een tijdje aan het kijken voor een andere fiets. Via haar en mijn werkgever is er geen mogelijkheid om een fiets te leasen. Zijn er bij jullie weten andere mogelijkheden om als particulier een fiets te leasen?
Specialized Turbo Vado is beschikbaar met beltdrive.Ik ben dus op zoek naar type urban a-la... Ampler Axel, Veloretti Ace, Tenways, Tenways cgo 600. Dus urban look met beltdrive. Enigste voorwaarde is dat hij ook als werknemer te lease valt in belgië. Iemand een idee?
Bedankt!
Ik geef u volledig gelijk.Op een elektrische fiets kan je de ondersteuning opdrijven met een knopje op het stuur.
Ik heb geen weet van bergen in Vlaanderen, en al zeker niet op de weg naar haar werk. Er zijn wel hellingen van 3-4%. Mijn vrouw rijdt 's avonds wat rond, maar ze gaat dan echt niet tot aan de muur van Hoei rijden.
Door maximale ondersteuning te vragen, levert deze fiets 250 Watt vermogen, rechtstreeks op de achteras. Dus indien je dan zelf 100 Watt trapt (en dat is echt geen zware inspanning), zit mijn vrouw al aan een totaal vermogen van 350 Watt.
Neen dat doe ik nietIk geef u volledig gelijk.
Maar je moet met gewoon alle eerlijkheid toegeven dat uw initieel statement gewoon geen steek houdt. En dat is net hetgeen waarop ik inga, en waar jij niet op ingaat.
Nooit horen spreken van mensen die een "licht verzet" trappen vs mensen die een zwaar verzet draaien of "stoempen"? Ik zeg dat ze erg licht gaat trappen, dus een correcte cadans. Iets wat je vaak op elektrische fietsen ziet, mensen die gewoon een te zwaar verzet trappen. Dat gaat zij dus niet doen. Dat was de betekenis van die zin, niet meer of minder. Als jij dat dan anders begrijpt, tja.Natuurlijk omdat je weet dat ik 1000% gelijk heb.
Ik koop nu eenmaal een fietsen voor mijn vrouw.Voor uw vrouw zal dus een fiets zonder versnellingen goed zijn. Maar dat zal lang niet voor iedereen zo zijn.
Ik kon op mijn elektrische fiets de snelheid verhogen tot max 33km/h.Ondertussen al jaren aan het genieten van mijn e-bike : Kalkhoff Endeavour 5B Belt (rood-zwart), zeer tevreden van de fiets !
Nu het telewerk aan het verdwijnen is, wil ik mijn fiets meermaals gebruiken om naar het werk te gaan. Dit was altijd de bedoeling, echter heb ik de afstand serieus onderschat nl. 24 km. Had toen ik de fiets reeds had besteld dit pas door en nog nagevraagd voor een speedpedelec, maar dit kon niet meer aangepast worden (uiteraard terecht, besteld is besteld).
Op zich geniet ik wel van het fietsen, maar fysiek ben ik iets minder goed te been geworden waardoor ik de afstand moeilijker aan het worden is,. Is er volgens jullie een (legale) mogelijkheid om de fiets te upgraden zodat het sneller kan ?
Ik weet dat er illegale mogelijkheden zijn, maar daar durf ik op dit moment niet aan te beginnen.
Een extra verzekering vooraleer je mag rijden met een speed pedelec is niet verplicht.… en dan moet je ook nog een verzekering hebben en de fiets kost meer dan het dubbele.
Ja al van horen spreken ja, maar je gebruikt de terminologie volledig verkeerd.Nooit horen spreken van mensen die een "licht verzet" trappen vs mensen die een zwaar verzet draaien of "stoempen"? Ik zeg dat ze erg licht gaat trappen, dus een correcte cadans. Iets wat je vaak op elektrische fietsen ziet, mensen die gewoon een te zwaar verzet trappen. Dat gaat zij dus niet doen. Dat was de betekenis van die zin, niet meer of minder. Als jij dat dan anders begrijpt, tja.
Dat heb ik al lang gedaanJa al van horen spreken ja, maar je gebruikt de terminologie volledig verkeerd.
Wat jij bedoelt is dat uw vrouw op souplesse zal rijden omdat ze een hoge cadans zal trappen. Een licht of zwaar verzet draaien is moeilijk als je maar één verzet hebt op uw fiets natuurlijk.
En ik zeg er ook bij dat ze misschien zal willen om constant 90 te draaien. Maar dat de cadans die je kunt trappen heel sterk afhangt van externe invloeden.
Je moet voor de lol ook maar eens berekenen hoe snel je rijdt als je 90rpm draait met die 55x19 aandrijving.

Waar vind je de prijzen terug? Ik zie niks op hun site en pre-orderen kan pas vanaf juli.Interessant nieuw merk op de speed-pedelec markt : opium
Home - rideopium
Experience the ultimate in performance and style with Opium e-bikes. Explore high-powered, long-range Speed Pedelec designed for speed, comfort, and adventure.rideopium.com
De zeer grote accu (tot 2.5 kWh) laat toe om iets meer dan 100 km te rijden op één lading aan volle snelheid. Fiets laat standaard tot 80% op om accu te sparen.
Fiets met volwaardige Pinion (zelfs C12 is beschikbaar op het topmodel) -> onderhoudsvrij
Fiets heeft ABS en vooral, eindelijk een fiets met een lupine verlichting (dat is gewoon een onwijs gave lamp)
Voor de prijs van het topmodel kan je ook wel een Dacia kopen...
De ST3 is ook écht geweldigIk vind de Stomer ST5 wel een machine maar die prijs![]()

Je spreekt uit ervaring merk ik, dus vertelDe ST3 is ook écht geweldig![]()

Kan van ‘t werk uit ook een fiets leasen en overweeg dat ook te doen, maar heb totaal geen verstand van waarop te letten.
Heb nu een Oxford Box 14.0 op ‘t oog, maar heeft iemand hier misschien ervaring mee of meer kennis van of dit een goede fiets is voor woon-werkverkeer?