Ruim 4000€ meer dan mijn Klever, ook met een 1200wh batterij ..Vergelijkbaar met een Stromer, wat logisch is gezien de grootte van de batterij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ruim 4000€ meer dan mijn Klever, ook met een 1200wh batterij ..Vergelijkbaar met een Stromer, wat logisch is gezien de grootte van de batterij.
WD40 trekt vuil aan. laat die maar staan.Sinds eind april 900km woon-werkverkeer gefietst.
Oorspronkelijk ging ik één keertje per week met de fiets gaan maar dat viel zo goed mee dat ik nu meer met de fiets ga dan met de auto.
Doen jullie zelf iets van onderhoud aan de fiets?
Ik spuit hem af en toe af als ie vuil is maar voor de rest nog niet veel tijd in gestoken.
Is een ketting smeerolie aan te raden of is gewoon af en toe wat wd40 ook goed?
Als ik dat goed zie maakt zo'n Specter gebruik van een middenmotor? Met andere woorden jaag je bij het starten/optrekken dus elke keer tot 1200W door u drivetrain... good luck with that. Misschien is dat bij een riemaandrijving een non-issue maar bij een ketting zou ik dat nooit van zen leven kopen. Er is een reden waarom ze bij Stromer hun aandrijving in hun achterwiel steken... dat is niet voor het gemak.Iemand toevallig al met de Specter gereden?
Als particulier wat aan de dure kant, maar de specs zijn wel impressionant.
Ik kan het volledig artikel niet lezen maar ik moet spontaan aan Cowboy denkenZe verkochten hippe elektrische fietsen voor 3.498 euro. Het eindigde deze week met een kleine volksopstand voor de winkel
Het is vrijwel zeker einde verhaal voor VanMoof, de hyperambitieuze fietsfabrikant die stedelingen van Seattle tot Seoel uit de auto en op hun e-bikes probeerde te krijgen. Maar in plaats van een miljard mensen fietsverslaafd te maken, bezwijkt het Nederlandse bedrijf nu onder de miljoenenverliezen.www.demorgen.be
Blij dat we daar geen fiets hebben gekocht.
Riese en muller multicharger vario 750 kw hs besteld longtail, kan zo de kids afzetten school en doorrijden met comfortabele fiets.
Zijn er tips voor routeplanners specifiek voor speed pedelec? Ik gis dat ik gemiddeld 35-38 ga rijden. Google maps fiets gebruik ik al.
dus dat is een full blown speedelec, als longtail. Zoveel zijn er toch ook niet in dat genre, nee?Riese en muller multicharger vario 750 kw hs besteld longtail, kan zo de kids afzetten school en doorrijden met comfortabele fiets.
Zijn er tips voor routeplanners specifiek voor speed pedelec? Ik gis dat ik gemiddeld 35-38 ga rijden. Google maps fiets gebruik ik al.
Aja tuurlijk. Al die nieuwe merken die enkel elektrische fietsen maken, van waar komen die opeens vandaan met een eigen aandrijflijn en waarom zouden die rendabel zijn. Ik kan me voorstellen dat ze ook nog eens regelmatig aan het internet gekoppeld moeten worden en dat die online ondersteuning bij faillissement ook wegvalt. Bij elektrische auto's net hetzelfde, met uitzondering van Tesla.Als ik dat goed zie maakt zo'n Specter gebruik van een middenmotor? Met andere woorden jaag je bij het starten/optrekken dus elke keer tot 1200W door u drivetrain... good luck with that. Misschien is dat bij een riemaandrijving een non-issue maar bij een ketting zou ik dat nooit van zen leven kopen. Er is een reden waarom ze bij Stromer hun aandrijving in hun achterwiel steken... dat is niet voor het gemak.
Los daarvan vind ik het wel een bijzonder knappe fiets en dat verschil in gewicht zal ook wel een heel ander gevoel geven. Ik weet alleen niet of ik zo'n Speed Pedelec nu wel echt in carbon wil
Ik kan het volledig artikel niet lezen maar ik moet spontaan aan Cowboy denken
Verlies maken met de belofte dat het tijdelijk is en dat een start-up altijd verlies maakt in die start-up fase maar dan blijkt na een paar jaar dat ondanks scherp stijgende omzetcijfers de verliezen zich blijven opstapelen...
Als ik dat goed zie maakt zo'n Specter gebruik van een middenmotor? Met andere woorden jaag je bij het starten/optrekken dus elke keer tot 1200W door u drivetrain... good luck with that. Misschien is dat bij een riemaandrijving een non-issue maar bij een ketting zou ik dat nooit van zen leven kopen. Er is een reden waarom ze bij Stromer hun aandrijving in hun achterwiel steken... dat is niet voor het gemak.
Los daarvan vind ik het wel een bijzonder knappe fiets en dat verschil in gewicht zal ook wel een heel ander gevoel geven. Ik weet alleen niet of ik zo'n Speed Pedelec nu wel echt in carbon wil
Ik kan het volledig artikel niet lezen maar ik moet spontaan aan Cowboy denken
Verlies maken met de belofte dat het tijdelijk is en dat een start-up altijd verlies maakt in die start-up fase maar dan blijkt na een paar jaar dat ondanks scherp stijgende omzetcijfers de verliezen zich blijven opstapelen...
U vrienden hebben natuurlijk wel gelijk. Ook dit jaar hebben ze nog 10 miljoen opgehaald om proberen winstgevend te worden. Waarom zou je het lot van je fiets willen koppelen aan het succes van een bedrijf?er is een moment geweest, november 2022, dat de Cowboy 3 aan letterlijk 50% te koop stond (€1190 zonder opties).
Veel van mijn vrienden hebben het mij toen afgeraden want in slechte papieren en proprietary systeem etc.. Heel heel heel veel spijt van.
Daar koop je geen enkele andere ebike voor.
For now...Cowboy draait toch nog altijd?
Destijds hun fiets geleased die toen 2000 euro was en dat was toch wel een koopje.
Leasing is ondertussen verlopen na 3 jaar en hij rijd nog altijd vlot.
Onderhoud doe ik in een gewone zaak, wat dan alles buiten echt motor onderhoud is. Maar heb gelezen dat ze misschien echte service punten opstarten binnenkort.
Ook nooit echt kosten gehad buiten banden en remmen, en onlangs de aandrijfriem voor €40 (dan moest je die online bestellen en dan heb ik ze laten plaatsen bij de fietsenmaker. Helpt wel dat ik er een goede relatie mee heb want velen zie ik dat wel weigeren)
Ik ben zelf ook naar deze fiets aan het kijken. Met passagierdrager en veiligheidsbeugels? Listprijs is dan 7.2k denk ik. Hoeveel heb je er effectief voor betaald of gaat het via leasing? Ik overweeg het damesmodel (onderstaande config), dan kan de vrouw er ook met onze twee kinderen mee fietsen.Riese en muller multicharger vario 750 kw hs besteld longtail, kan zo de kids afzetten school en doorrijden met comfortabele fiets.
Zijn er tips voor routeplanners specifiek voor speed pedelec? Ik gis dat ik gemiddeld 35-38 ga rijden. Google maps fiets gebruik ik al.
De vrouw van m'n neef heeft zo ene. Is wel praktisch, maar Speed Pedelec snelheden haal je daar niet (vlot/aangenaam) mee.Ik ben zelf ook naar deze fiets aan het kijken. Met passagierdrager en veiligheidsbeugels? Listprijs is dan 7.2k denk ik. Hoeveel heb je er effectief voor betaald of gaat het via leasing? Ik overweeg het damesmodel (onderstaande config), dan kan de vrouw er ook met onze twee kinderen mee fietsen.
Ben wel benieuwd naar je bevindingen qua speed pedelec gezien de middenmotor. Zou super zijn als je een update kunt geven binnenkort.
Alles boven de 25 (en zeker boven de 30) zijn toch per definitie "speedpedelec snelheden" want met een andere "niet speedpedelec" zou je die snelheden al helemaal niet halen.De vrouw van m'n neef heeft zo ene. Is wel praktisch, maar Speed Pedelec snelheden haal je daar niet (vlot/aangenaam) mee.
30-35 max, anders trap je je zot zegt ze.
Met echte Speed Pedelec snelheden bedoel ik 40-45. SP's met middenmotor zijn voor mij "halve" SP's.Alles boven de 25 (en zeker boven de 30) zijn toch per definitie "speedpedelec snelheden" want met een andere "niet speedpedelec" zou je die snelheden al helemaal niet halen.
45 is de maximum snelheid voor een speedpedelec, maar meestal ligt de snelheid bij dergelijke toch eerder tussen de 30 (35) en de 40.