Oei een maand...Nieuwe controller heeft bij mij 1maand geduurd. Dan hebben ze ook gewacht op vernieuwde versie van de onderplaat omdat dit niet op stock was…
Hopen dan dat het max een maand is, ik krijg nu al afkickverschijnsels
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei een maand...Nieuwe controller heeft bij mij 1maand geduurd. Dan hebben ze ook gewacht op vernieuwde versie van de onderplaat omdat dit niet op stock was…
.
BakfietsenZijn er bepaalde merken van e-bikes / speed pedelecs die uitzonderlijk meer gewicht toelaten?
Ik zie dat de meeste merken tot 120 kg toelaten. Maar ben zelf 2 meter groot en bijna 120 kg, dus dat is kantje-boordje voor de fiets... Het is wel de bedoeling om gewicht te verliezen de komende maanden.
Maar kan die overbelasting veel kwaad voor een e-bike? Waarschijnlijk gewoon snellere slijtage op onderdelen? Ik heb al gezien bij bepaalde merken dat de garantie kan vervallen bij "overbelasting" van de fiets.
Ikzelf alleen maak ik mij niet veel zorgen in. Maar is idd de bedoeling om soms onze zoon (1,5 jaar) mee te pakken op de fiets. En misschien nog een rugzak met eten en drinken in. Nja, dan gaat het totale gewicht wel vlotjes richting 135 kg.Bakfietsen
On a serious note. Geen idee dat dit maximum 120 kg was. Lijkt me wel vrij weinig als daar ook nog een kind soms bij moet.

Ikzelf alleen maak ik mij niet veel zorgen in. Maar is idd de bedoeling om soms onze zoon (1,5 jaar) mee te pakken op de fiets. En misschien nog een rugzak met eten en drinken in. Nja, dan gaat het totale gewicht wel vlotjes richting 135 kg.![]()
Twee weekjes verder nu. Toch al 4 keer mee naar kantoor gefietst (17 km enkel). Andere dagen telewerk of verlof.Bon, net de Trek District+ 8 besteld. Testritje mee gedaan en beviel me zeer. Dinsdag of woensdag mag ik hem gaan halen.
.Low budget: Cowboy of VanmoofIk ben ook aan het kijken voor een elektrische fiets. Zijn er ook goeie modellen met ingebouwde gps tracker zodanig je die makkelijk kan terugvinden bij diefstal?
Low budget: Cowboy of Vanmoof
Beetje duurder: Riese en Muller of stromer.
Absoluut geen idee. Hiervoor kun je hen best even contacteren.Zijn die levertijden wat acuraat van de fabrikanten? Ik zie bij Cowboy 20 dagen staan, ziet er wel heel interessant uit.
Cowboy had wat leveringsproblemen maar die lijken nu wel opgelost te zijn. Normaal zou die 20 dagen dus wel juist moeten zijn. Ik heb zelf een cowboy 1 circular gekocht (nieuw, oude stock) voor €990 en ben er heel tevreden van.Zijn die levertijden wat acuraat van de fabrikanten? Ik zie bij Cowboy 20 dagen staan, ziet er wel heel interessant uit.
Cowboy had wat leveringsproblemen maar die lijken nu wel opgelost te zijn. Normaal zou die 20 dagen dus wel juist moeten zijn. Ik heb zelf een cowboy 1 circular gekocht (nieuw, oude stock) voor €990 en ben er heel tevreden van.
ik rijd met een elektrische bakfiets met Shimano motor. Met 2 kinderen erbij, gaan we af en toe wel eens los over de 120kg. Allemaal geen probleem. Nu zijn die dingen wel gemaakt voor hoge belasting (meer- en zwaardere spaken dan de modale fiets).Bakfietsen
On a serious note. Geen idee dat dit maximum 120 kg was. Lijkt me wel vrij weinig als daar ook nog een kind soms bij moet.