De BeyondGaming-redactie zoekt versterking!

BG_Redactie.png


Onze frontpage vierde in februari z'n eerste verjaardag en sinds de start ervan hebben we enkele grote stappen gezet. Soms blijft het een moeilijke opgave om onze frontpage te vullen met het heetste nieuws en de recentste reviews. Daarom zijn we op zoek naar vlotte schrijvers. Heb je een passie voor gaming en schrijven en wil je beide combineren? Dan kan je ons team versterken. Ook op vlak van hardware zouden we graag iemand nieuw in onze redactie verwelkomen. Gezien het succes van onze oproep voor filmredacteurs, is het nu tijd om onze gaming gerelateerde redactie te versterken.

We willen namelijk nog een stuk meer dan onze huidige 628 reviews, 61 specials, 34 previews en meer dan 2000 nieuwsberichten publiceren. Jij kan ons daar misschien mee helpen.

Gaming
Ben je het gewoon van verkrampte duimen te hebben door te gamen? Draag je een headset als modeaccessoire en val je je dokter elke week lastig voor een muisarm? We hebben je nodig! Voor gaming zoeken we voornamelijk schrijvers die op pc en/of Xbox-consoles gamen. Ook een Switch-gamer is méér dan welkom. Speel je op een andere console? Natuurlijk ben je ook welkom. De review copies wachten op jullie!

Hardware
Eet jij RAM-geheugen als ontbijt, verslind je invoerapparaten alsof ze voor eenmalig gebruik zijn en heb je waterkoeling als airco? Dan kunnen we jou in ons team gebruiken!

E-sports
Volg jij alles rondom e-sports en wil je hier verslag over uitbrengen? Weet je wie de winnaars zijn van de Counter-Strike wedstrijd in het Antwerps Sportpaleis? Dan kunnen we je goed gebruiken.

Boardgames
Zet je graag je hersenen aan het werk bij een steviger bordspel of laat je je graag helemaal gaan bij een luchtiger partyspel? Is je bordspellen afstoffen het eerste wat je doet als je opstaat? Wij bieden je de kans om bordspellen te reviewen.

Heb jij interesse om op 1 of meer van bovenstaande onderdelen een helpende hand te bieden? Dan vernemen wij dat graag van je. Een mailtje sturen naar [email protected] is de eerste stap. Tot zo?
 
Jammer genoeg ontbreekt de tijd om me hiervoor te engageren maar wel super dat jullie mensen de kansen geven mee te stappen in jullie verhaal, goed bezig
 
I.v.m. boardgames, een eventuele samenwerking met 'De Solo Spelers' zie ik wel zitten. Ik stuurde reeds een mail, maar je kan me ook via FB een bericht sturen. Ik stuurde je ook al een uitnodiging voor onze groep, neem gerust een kijkje.
 
Terug
Bovenaan