De beurs



Ik heb zo een vermoeden dat die uitgaan van een structureel lagere olieprijs voor 2023 :smile:
 
Weeral een monster build van inventory.

U.S. API Weekly Crude Oil Stock​


image.png


#Crude: +9.895M #Cushing: +0.481M #Gasoline: +0.894M #Distillates: +1.374M

Waar komt al die olie vandaan though?
 
Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid: is dat de cash op de effectenrekening of zit je bij wijze van spreken echt all-in en leef je quasi van loon naar loon?
Moest ik van een loon moeten leven, zou ik bijlange geen tijd genoeg hebben om in individuele aandelen te kunnen investeren.

En vanwaar die cash kwam, vermeldde ik hier nog maar een pagina of 2 geleden.
Maar absolutely nobody cares; ben ik al gewoon :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Nog mensen last met saxo? Ik wil wat ishares s&p 500 bijkopen maar het gaat niet "verhoging van de positie is niet toegestaan voor dit instrument". Echt mega brak. Dat is toch het meest standaard aandeel... Een broker moet et toch voor zorgen dat ik kan bijkopen als er opportuniteiten zijn....Ik ga moeten veranderen ban broker denk ik. Iemand tips?
 
Nog mensen last met saxo? Ik wil wat ishares s&p 500 bijkopen maar het gaat niet "verhoging van de positie is niet toegestaan voor dit instrument". Echt mega brak. Dat is toch het meest standaard aandeel... Een broker moet et toch voor zorgen dat ik kan bijkopen als er opportuniteiten zijn....Ik ga moeten veranderen ban broker denk ik. Iemand tips?
Men mag dit in Europa gewoon niet meer kopen. Is niet door Saxo.
 
Bedankt voor de info, Hier verschiet ik toch wel van. Kan je het me uitleggen of een link geven hoe dit komt? Ik vind het niet direct via google. tx!

iShares will dit document niet maken.
Denk Vanguard ook niet voor hun SPX tracker.
 
Zijn er mensen die via Degiro buitenlandse aandelen kopen? Zo ja, hoe houden jullie de verschuldigde RV bij?
Als beginner was ik gestart bij BUX, maar met hun maandelijkse fee zou ik toch elders willen beleggen.
Ik koop voor ongeveer 300€ per maand aan aandelen, ETF doe ik al bij Degiro.
 
Terug
Bovenaan