De beerput van het internet

Ernstig artikel op HLN over de hoge cijfers over zelfverwonding bij jongeren (1 op 4!), gebaseerd op onderzoek van een prof aan de VUB die al 20 jaar met dit thema bezig is.

Dat is omdat ze van in de wieg gepamperd worden, nooit geen nee, alles krijgen en dan als ze jongvolwassen zijn kunnen ze het echte leven niet aan, ‘t zal er niet op beteren
🙄
.
Zelfverminking is schreeuwen om aandacht !!! Geef uw kindjes/kinderen aandacht en de zotte toeren blijven achterwege !!
Maar ja, de ikke maatschappij, gaat nog veel zottigheden brengen.
🙄
Wat deden de jongeren die zoveel miserie hadden meegemaakt na de oorlog ?
Tja geef ze nog maar een beetje lgtbqdjeldhdb propaganda zodat ze nog dieper zakken.
En hoeveel jongeren hebben ze het gevraagd? 100? En daar het gemiddelde cijfer van wordt dan weer berekend voor de hele bevolking.
Als dat zo zou werken dan was volgens jullie experts hun onderzoek ook iedere belg rijk maar in de werkelijkheid kan half België niet rondkomen.

Allemaal die gsm af pakken en pc en laat kinderen kinderen zijn. Buiten spelen en knutselen

Dat komt van dat links woke gezeik

Van mij mogen zie al die zelfverklaarde coaches eens aanpakken.

Heb je daar bijvoorbeeld Benjamin Van Doorslaer (ook deel van de tEgeNbEwEgINg).
Verkoopt free-birds: een digitale cursus waarbij je leert hoe zelf je een digitale cursus maakt, met alle toeters en bellen om het gedrocht aan de man/vrouw te brengen.
Zelf is hij geen goedkope vogel: hij vraagt slechts 825 euro voor zijn cursus. Dat is wraakroepend hé.
Naar eigen zeggen verdient hij honderduizenden euro's.
De ene keer zegt hij dat hij dat in minder dan 12 maanden heeft verdiend.
De andere zegt hij in een mail dat hij dat vorige maand 100K+ heeft verdiend.
Dit schreeuwt: SNAKEOIL SALESMAN.

"En dan, wat maakt dat uit" :unsure:
Echt een debiel die kerel. Dan heb ik meer respect voor die kerel met Van Ranst die gewoon toegeeft dat hij dom is geweest en zijn fout inziet. Ik denk gewoon dat er zo veel mensen zijn.

** SPERMA EMMER"" WEZEN
IS NIET GEZOND !
NIET VOOR DE MAN,
OOK NIET
VOOR DE VROUW.
FYSIEK noch Psychisch...

DIT IS OOK BEWEZEN !
Bovendien ,dit is A-SOCIAAL ...is Tegen het Gezins leven.
Kinderen raken in de war !
Mannen....meestal...hier zijn de Boosdoener

Terug
Bovenaan