De beerput van het internet

Olivier Vandecasteele is vrij!
Hou jullie kotszakje klaar:

Onmiddellijk ontslag van alle politiekers die hier iets mee te maken hebben. Hebben we nu echt een terrorist geruild voor zo nen randdebiel? Laat die in is gewoon creperen in Iran. Hij is er toch vrijwillig naartoe gegaan?

Weer ene ten laste van de gemeenschap!

Als die Assadi ooit bij een volgende aanslag met slachtoffers betrokken blijkt te zijn, dan hoop ik dat Vandecasteele de eer aan zichzelf houdt.

Zijn nachtmerrie voorbij, de onze kan beginnen. !!!

Goed voor hem maar nu tijd om de waarheid te vertellen over wat hij daar is gaan doen. Ook in Iran wordt je niet zomaar veroordeeld zonder reden.

Een spion, dan doen ze er alles voor. Een terrorist voor een terrorist. Zo werken de terroristische staten.

Onmiddellijk ontslag van alle politiekers die hier iets mee te maken hebben. Hebben we nu echt een terrorist geruild voor zo nen randdebiel? Laat die in is gewoon creperen in Iran. Hij is er toch vrijwillig naartoe gegaan?
Als die Assadi ooit bij een volgende aanslag met slachtoffers betrokken blijkt te zijn, dan hoop ik dat Vandecasteele de eer aan zichzelf houdt.
Goed voor hem maar nu tijd om de waarheid te vertellen over wat hij daar is gaan doen. Ook in Iran wordt je niet zomaar veroordeeld zonder reden.

Een spion, dan doen ze er alles voor. Een terrorist voor een terrorist. Zo werken de terroristische staten.
Zo furieus zou ik niets zijn, maar ik vind het wel beetje raar om hem om te wisselen voor een terrorist. Misschien mis ik iets van de context.

De volgende genocide moet op deze domme kloten zijn.

De volgende genocide moet op deze domme kloten zijn.
Of misschien gewoon niet zo arrogant/lomp zijn dat als BuZa je daar voor waarschuwt, er tóch naartoe te willen gaan ? Dat die terrorist vrij rondloopt is enkel en alleen aan die mongol van een olivier v. te danken he.
Ik had hem ook gewoon laten zitten, da's een deur dat je nu geopend hebt. "Kidnap maar een belg, die geven wel toe"

Of misschien gewoon niet zo arrogant/lomp zijn dat als BuZa je daar voor waarschuwt, er tóch naartoe te willen gaan ? Dat die terrorist vrij rondloopt is enkel en alleen aan die mongol van een olivier v. te danken he.
Ik had hem ook gewoon laten zitten, da's een deur dat je nu geopend hebt. "Kidnap maar een belg, die geven wel toe"
Wat een angst lees ik in je post (en op menig FB profiel). Net alsof je nu niet meer buiten kan komen, want achter elke hoek van het straat staat een Iraniër je op te wachten om je te kidnappen.

Eindelijk schijnt de zon, dus insmeren maar. Of toch niet volgens de wappies?

Vandaag wordt je ook weer dood gegooid met smeer je in met anti zonnebrand.

- Zonnetraining doen, en je verbrand niet meer en gaat een mooie kleur krijgen en optimale vitamine D opname van je lichaam. Volg op insta; Sunworld.nl voor meer info. Graag gedaan.

- Zonnetraining doen, en je verbrand niet meer en gaat een mooie kleur krijgen en optimale vitamine D opname van je lichaam. Volg op insta; Sunworld.nl voor meer info. Graag gedaan.
Zonnetraining :rofl: . Je wordt mooi bruin, dus kan het zeker geen kwaad :unsure: .

Ik kan dat alleszinds ontkrachten. Ik smeer me quasi nooit in (te lui, vergeten, dat stinkt, dat plakt,...) en ik word niet bruin. Maar mooi rood.

Vorig jaar (of 2 jaar geleden?) was dat ook een hele trend. Echt bizar.

Via een HLN comment eens doorgeklikt op iemands profiel

Altijd die over die homo zever beginnen da ik pas mag leven als ik vraag wie ik moet pijpe en zeg dan wie ik moet pijpe achterlijke mense
Ksnap nog nieteens hoe mense daar aan begonnen zijn da ik da moet vragen aan mijn familie , ik ben geen homo en en ook geen verdoken homo of iemand die uit de kast moet komen ma stop met die zever te vertellen van da vuiligheid ik ga daar niet naar luisteren ik heb da al die fucking tijd genegeerd en heb gewoon aan mijn eigen leven gedacht en van het een kwam het andere en ben ik gaan luisteren wat ik zelf allemaal zei en zo ben ik erachter gekomen dat er veel meer in het leven zit dan alleen die stomme basis routines zoals opstaan eten werken slapen en als ik iets begon te begrijpe stonde ze daar weer mij zogezegd te helpen terwijl ge me alleen maar besteelde omda ik daar gevoellens van kreeg wat nieuw was .............. JA ik geloof in meer zoals goden duivels demonen geesten heksen engelen aliens monsters haters preppers en het ergste vanal da jullie allemaal pijpe waar ik niks mee te make wil hebbe begin toch uw focking ziektes zelf te tellen achterlijke honde ik ga ook geen slaag krijgen nee ik vecht terug en ik stop nie en zwarte mensen hun piemel in mij te laten steken zodat ik destroyed word hoe jullie het noemen ga ik ook nie aan beginnen die shit is nog viezer en jullie voeden mekaar allemaal zo zielig en zwak op met leeftijden en studeren in u eigen omdat mamake en papake zo trots waren dat zoontje en dochtertje dat doen voor de ouders wel fuck mijn ouders dan hoor ik ga da echt nie doen
khoop da ge allemaal stikt in u mislukt verdoken leven

:unsure:

en gij viezerikke gij gelooft da ik homo ben als ik buiten kom en mij altijd moet laten kloten door iedereen die naar mij kijkt uzelf de man vinden en u hetro noemen omda een of andere kereltje zijn gevoel in u pijpt en u het zelfvertrouwen geeft als een man da ge samen sterker zijt dan mij en een wa gaat ge dan nog vragen da ik kont kinderen uitvind voor u da mannen zwanger kunnen worden want zo'n dingen hoor ik eh da ze kont kinderen willen hebben omdat de toekomst het niet gaat halen met al die viezerikken in de wereld vooral de chinezen wille kontkinderen hebben en ik weet niet waarom gewoon omda die viezer willen hebben om meer rellen te schoppen tegen het leven aan en de wereld verwoesten zodat niemand een leven gehad heeft omdat die ook in meer geloven zoals fantasien en ruimte wezens en die manipuleren u toch maar zoals hun slaaf voor u te spelen gij zijt de slaaf voor hun maar ge zijt een idioot da te geloven die hebben gans straat armoede daar laten nog kindere arbeid vericht worden en weeet nog wa allemaal heb zelfs geen zin om daar nog over bezig te zijn maak mannen zwanger doe het maar eens zien hoe 2 mannen een kontkind maken chineeze is daar toch al mee bezig om weer een duivel wakker te maken die da niet eens begrijpt omdat da niet natuurlijk is van de wereld zijn liefde .
kan zijn dat al de wereld veranderd dat er veel veranderd wat ook gaat en niet alles zal even gemakkelijk zijn maar er gaat zoizo meer veranderen gij hebt da ook gezien als ge da wilt weten wat een macht betekend ik wou die hogere macht in mij nooit gebruiken tot dat china manieren vond mij daar van liet stelen
Kontkinderen, the fuck :laugh:

Laatst bewerkt:
Op de facebookpagina van de vrt deelde men het nieuwsbericht dat de gespotte wolf uit de westhoek op weg was naar Roeselare.
Gelukkig was er iemand wakker om uit te leggen wat de echte waarheid was:

De wolf ( hier in België, Nederland en Duitsland, in andere landen oa Italië beren) zijn met opzet weer geintroduceerd om mensen naar de "Smart Cities" te krijgen. Heeft niets met natuur te maken of whatever ze ons wijsmaken. Het maakt deel uit van het welomstreden plan.
Think twice.

Op de facebookpagina van de vrt deelde men het nieuwsbericht dat de gespotte wolf uit de westhoek op weg was naar Roeselare.
"Think twice"

Ik denk (hoho) dan altijd aan het interview met een of andere intelligente deerne uit Oh Oh Cherso ofzo, die verklaarde: "ja ik denk wel veel hoor, dan denk ik wat ik morgen ga eten ofzoww".

Dat van die 'Smart Cities' heb ik al eens eerder gelezen.
Door ons angst aan te jagen (wolven....) blijven we kort bij huis en kunnen ze ons nog meer controleren (5G + vaccinatiechip, weetjewel).
Het is me een raadsel hoe we binnenkort moeten gaan werken met de fiets.

Dat van die 'Smart Cities' heb ik al eens eerder gelezen.
Door ons angst aan te jagen (wolven....) blijven we kort bij huis en kunnen ze ons nog meer controleren (5G + vaccinatiechip, weetjewel).
Het is me een raadsel hoe we binnenkort moeten gaan werken met de fiets.
Ook heel logisch dat men dit zou doen door een of enkele wolven te introduceren, het is niet dat elders in de wereld dat compleet normaal is als je buiten de stad woont. Werkt ook wel goed, zie al die wolf-spotters.

Terug
Bovenaan