De beerput van het internet

Youtube is ook wel een beerput geworden. :eek:

check die comments.

damn...
Kheb gereport maar nog steeds geen antwoord. Dit moet een van de meest geschifte zaken zijn die ik ooit gelezen heb op het internet. Laat staan YouTube. 15k comments door en doorspekt met antisemitische praat.

Ik lees eigenlijk geen tscheldt, maar ik kwam op deze website toen ik zocht op karikaturen van Belgische politici

Hier zegt Sihame dat ze eigenlijk al ziek was in augustus 2020 ofzo (symptomen van evenwichtsverstoringe, duizelig voelen), voordat de media-aandacht rond haar kwam in februari 2021. Dat kan eigenlijk wel geloven (lijkt me realistisch, zoiets uitvinden ligt niet voor de hand). Maar haar communicatie werkt eigenlijk contraproductief. (Voor de rest interesseert de zaak rond Sihame me niet voldoende om het overige te analyseren.)

Laatst bewerkt:

Heerlijk he. Komt die pipo ook nog eens op de proppen. Ik herinner mij nog die videootjes waarin hij zelf toch oh zoveel onderzoek had gedaan.
Wel ja. Een misleidend grafiekje ineen flansen die zogezegd voor zich spreekt o.b.v. cijfers maar de nodige nuance bij die cijfers helemaal weglaten. Zo werkt de fake news-brigade. En zoveel snullen die er nog altijd intrappen.
Walgelijk is het.

Heerlijk he. Komt die pipo ook nog eens op de proppen. Ik herinner mij nog die videootjes waarin hij zelf toch oh zoveel onderzoek had gedaan.
Wel ja. Een misleidend grafiekje ineen flansen die zogezegd voor zich spreekt o.b.v. cijfers maar de nodige nuance bij die cijfers helemaal weglaten. Zo werkt de fake news-brigade. En zoveel snullen die er nog altijd intrappen.
Ik zie die gast zijne kop geregeld passeren op de fb tijdlijn van mijn buurvrouw.
Ik vraag me af was zulke mensen hun fulltime job is (als ze die al hebben) om hier hun vrije tijd in te willen steken.

Ik zie die gast zijne kop geregeld passeren op de fb tijdlijn van mijn buurvrouw.
Ik vraag me af was zulke mensen hun fulltime job is (als ze die al hebben) om hier hun vrije tijd in te willen steken.
Ondernemer blijkbaar volgens het artikel van Knack. Maar meer staat er ook niet bij.

Blijkbaar kreeg zo iemand ook een uitgebreid artikel in HLN indertijd (https://www.hln.be/antwerpen/vincen...uwen-aan-een-warmere-samenleving-br~a602ac12/). Veel over polarisering bezig in dat interview maar ze zelf voeden met fake news.

Meer aandachtszoeker dan wat anders volgens mij. Want ik geloof dat hij wel pienter genoeg is om die cijfers juist te interpreteren.

Ondernemer blijkbaar volgens het artikel van Knack. Maar meer staat er ook niet bij.

Blijkbaar kreeg zo iemand ook een uitgebreid artikel in HLN indertijd (https://www.hln.be/antwerpen/vincen...uwen-aan-een-warmere-samenleving-br~a602ac12/). Veel over polarisering bezig in dat interview maar ze zelf voeden met fake news.

Meer aandachtszoeker dan wat anders volgens mij. Want ik geloof dat hij wel pienter genoeg is om die cijfers juist te interpreteren.
Ik ben eens rap gaan zoeken. Hij heeft een bedrijfje SwiftSkills.

Allez ja, hij heeft dat zogezegd. Hij wordt nergens genoemd in de documenten in het Staatsblad.

Over Van Gucht i.v.m. de vogelgriep waarbij misschien de mens besmet kan worden, maar dat kon voordien toch niet?:

Klopt tot voor kort was dat inderdaad het narratief over de vogelgriep in wetenschappelijke artikels maar ze zullen aan het sleutelen geweest zijn in biolabs (in Oekraine?) waarschijnlijk en met de slechte immuniteit van een groot deel van de bevolking .....

'Corona nog niet helemaal van de aardbol verdwenen'... Jawadde. Ben het boek van GvdBossche aan het lezen, en die heeft het over de (relatieve) kalmte nu voor de tsunami die 'inescapable' eraan komt...
Trouwens, moet die flurk van 'n Van Gucht niet eens minstens journalistiek de duimschroeven aangedraaid worden over z'n rol in de voorbije drie jaar voor ie nog een forum krijgt om de volgende hetze al aan te jakkeren ?

De kippen moeten dood. Wacht nu nog op de varkensgriep waarover ze hetzelfde gaan vertellen. En die vent is veearts. Kippen zijn ongelooflijk intelligente dieren. Ik zou hem graag eens bezig zien met mijn hengst . Wedden dat hij niet groter is dan een kip dan. Ja eieren zijn goedkope dierlijke eiwitten en dat is het wat ze ons willen afpakken. Opgelet ze willen ons alle dieren afpakken want de band met de natuur maakt ons ook te menselijk. Ik hou van kipppen. Het zijn fantastisch fijne dieren. Ik hou niet van dit soort mensen. Ze zijn een schande voor de echte mensheid. Nochtans tot enkele jaren geleden beweerden ze dat de zogezegde vogelgriep geen enkel gevaar betekende voor de mens. Waarschijnlijk hebben ze er weer aan gesleuteld in een biolab, maar dat vertelt onze veears er natuurlijk niet bij. Ziekmakend is vooral het gedrag can zijn soort.

Steven de KLUCHT! Die hallucinerende gek, dat in zijn eigen sprookjes gelooft!
😂
😂
Er komt een tijd waar hij heel veel tijd krijgt om te bezinnen, wat leed hij heeft berokkend in België...met zen valse statistiekjes, waar hij heel goed betaald voor kreeg!

-----------------------------------------------------

Over de bank in USA die overkop gaat (Silicon Valley Bank):

Een nieuwe dag, een nieuwe bank die gevallen is. Signature bank. (extra video van kbc, bnp in beschrijving) En hoe zo de centrale banken alles in handen krijgen terwijl we allemaal denken dat we gered worden en zij de grote helden zijn...

Ze willen alles laten crashen om zo alles digitaal te kunnen doen … geld met expiring date … you o w n nothing and be happy ….

--------------------------------------------------

Over Carine Knapen:

Grondwettelijk Hof verklaart lockdown/corona maatregelen NIETIG: We hebben gewonnen!
https://cdn.flxml.eu/r-e766351eab0c..._D8sUwj5VAeqXihCQzDpILlVaUk5v0_D_UeA85QbwIQjM

MEDEDELING
Op 10.03.2021 hebben 287 eisers een procedure ingesteld voor het Grondwettelijk Hof in nietigverklaring van het Decreet van de Vlaamse Regering van 18.12.2020 tot wijziging van het Decreet Preventieve Gezondheidszorg van 2003. Dat Decreet ging over de invoering van regels inzake PCR testen, contact-tracing, de quarantaines, de mededeling van gezondheidsinformatie aan de gemeenten tijdens de pandemie en sancties ( geldboeten en gevangenisstraf ) voor wie een inbreuk pleegde op de regels.
Het Grondwettelijk Hof heeft 11 artikelen van het Decreet van 18.12.2020 nietig verklaard ( ofwel zo goed als alles; de resterende artikelen hebben geen belang ).
Het arrest beslaat 144 pagina's en werd wegens het groot volume ( 83 MB ) op een drive geplaatst. Op 09.03.2023 is het arrest overgemaakt aan de eisers.
Er heeft ook een interne communicatie plaats gevonden aan de leden van vzw Hands For Freedom, met de nadruk op " intern". Sommigen hebben die communicatie meteen op social media geplaatst, wat ik niet kan appreciëren. Zij zijn verzocht om hun posts te verwijderen.
Wie dat wenst kan kennis nemen van het arrest op de website van het Grondwettelijk Hof ( arrest nummer 26/2023 )
Ja, we hebben gewonnen maar neen, hierover wordt niet gecommuniceerd met het publiek, met dank voor uw begrip.
Volledigheidshalve : ik heb in december 2022 aan Balie Brussel mijn weglating van de rol gevraagd wegens, onder andere, medische redenen. De Balie heeft de weglating toegestaan vanaf 01.01.2023.
Dit neemt niet weg dat ik de geldende regels inzake dossiers die ik in mijn hoedanigheid van advocaat behandeld heb voor mijn arbeidsongeschiktheid zal blijven respecteren met dank om die regels zelf ook in acht te willen nemen.
beste groeten,
Carine Knapen

Het aantal huldes en hoera's dat ze toegeworpen krijgt voor haar 'strijd' is ongelooflijk, check de comments op haar fb zelf maar.

Laatst bewerkt:
Idem dito. Allee, dat van posts van die gast die passeren, niet dat van die buurvrouw. :tongue:

Er heeft ook een interne communicatie plaats gevonden aan de leden van vzw Hands For Freedom, met de nadruk op " intern". Sommigen hebben die communicatie meteen op social media geplaatst, wat ik niet kan appreciëren. Zij zijn verzocht om hun posts te verwijderen.

Dat toont meteen dat er niet veel nobel aan haar doelen is. Ze wil zelf de aandacht en kunnen zeggen dat zij gewonnen heeft. Niemand anders mag dit blijkbaar doen?

Man man :lol:. Dan reageert hij erop, met een 'videoboodschap', zonder dat hij uiteraard inhoudelijk iets toelicht. Wat een lapzwanzer.

Bedankt, dokter wappie!

Vraag 1:
Mijn oudere kids zijn niet geprikt ( niemand van ons )maar elke dag is mijn middelste ziek als ze net op school komt of de dag er na . En is doodmoe ook eens per maand ziek . Niet normaal hoor dit .
Ik zelf ben alleen in het weekend minder moe en verder de hele week sta ik moe op . Ook niet geprikt.
Ik denk dat we veel in de lucht en het eten wordt gegooid . Ze had ook een zwaar vitamine D te kort .
De oudste woont niet meer thuis maar is alleen maar moe .
Ik denk zeker dat de prik een grote schuldige is vooral met die met hart kwalen zitten en bloed proppen of spontane uitzaaiing van kanker .
Maar er is meer gaande . Ik hoor vermoeidheid en zwak en kwakkelig zijn alleen maar om me heen door mensen wel en niet geprikt.

Vraag 2:
Is mogelijk dat spike eiwitten, via vlees , drink water en contact met gevaccineerde zich verspreidt? Of ben ik nu gek. Ik hoor om mij heen ook veel zieke zowel vaxt als niet.

Antwoord:
Een tablet per dag van mijn Prionen middel en ze zijn er verder tegen beschermd. Het is de Shedding die sommigen neermaait, zijn ze hoogsensitief? Dan komt alles harder binnen. Bij geprikten is immuunsysteem aangetast dus die zijn ook iedere x ziek maar je kan als niet geprikt persoon wel last hebben. Ze scheiden uit via adem druppeltjes, huid en ook andere vloeistoffen laat ik het netjes houden.

Bedankt, dokter wappie!

Vraag 1:
Mijn oudere kids zijn niet geprikt ( niemand van ons )maar elke dag is mijn middelste ziek als ze net op school komt of de dag er na . En is doodmoe ook eens per maand ziek . Niet normaal hoor dit .
Ik zelf ben alleen in het weekend minder moe en verder de hele week sta ik moe op . Ook niet geprikt.
Ik denk dat we veel in de lucht en het eten wordt gegooid . Ze had ook een zwaar vitamine D te kort .
De oudste woont niet meer thuis maar is alleen maar moe .
Ik denk zeker dat de prik een grote schuldige is vooral met die met hart kwalen zitten en bloed proppen of spontane uitzaaiing van kanker .
Maar er is meer gaande . Ik hoor vermoeidheid en zwak en kwakkelig zijn alleen maar om me heen door mensen wel en niet geprikt.

Vraag 2:
Is mogelijk dat spike eiwitten, via vlees , drink water en contact met gevaccineerde zich verspreidt? Of ben ik nu gek. Ik hoor om mij heen ook veel zieke zowel vaxt als niet.

Antwoord:
Een tablet per dag van mijn Prionen middel en ze zijn er verder tegen beschermd. Het is de Shedding die sommigen neermaait, zijn ze hoogsensitief? Dan komt alles harder binnen. Bij geprikten is immuunsysteem aangetast dus die zijn ook iedere x ziek maar je kan als niet geprikt persoon wel last hebben. Ze scheiden uit via adem druppeltjes, huid en ook andere vloeistoffen laat ik het netjes houden.
"Mijn prionen middel", weer zo'n geval van eens een moeilijk woord te horen en daarmee anderen te willen overdonderen. Als iemand je prionen wil geven, run away!

Over Carine Knapen:

Grondwettelijk Hof verklaart lockdown/corona maatregelen NIETIG: We hebben gewonnen!
https://cdn.flxml.eu/r-e766351eab0c..._D8sUwj5VAeqXihCQzDpILlVaUk5v0_D_UeA85QbwIQjM

MEDEDELING
Op 10.03.2021 hebben 287 eisers een procedure ingesteld voor het Grondwettelijk Hof in nietigverklaring van het Decreet van de Vlaamse Regering van 18.12.2020 tot wijziging van het Decreet Preventieve Gezondheidszorg van 2003. Dat Decreet ging over de invoering van regels inzake PCR testen, contact-tracing, de quarantaines, de mededeling van gezondheidsinformatie aan de gemeenten tijdens de pandemie en sancties ( geldboeten en gevangenisstraf ) voor wie een inbreuk pleegde op de regels.
Het Grondwettelijk Hof heeft 11 artikelen van het Decreet van 18.12.2020 nietig verklaard ( ofwel zo goed als alles; de resterende artikelen hebben geen belang ).
Het arrest beslaat 144 pagina's en werd wegens het groot volume ( 83 MB ) op een drive geplaatst. Op 09.03.2023 is het arrest overgemaakt aan de eisers.
Wie dat wenst kan kennis nemen van het arrest op de website van het Grondwettelijk Hof ( arrest nummer 26/2023 )
Ja, we hebben gewonnen maar neen, hierover wordt niet gecommuniceerd met het publiek, met dank voor uw begrip.
Volledigheidshalve : ik heb in december 2022 aan Balie Brussel mijn weglating van de rol gevraagd wegens, onder andere, medische redenen. De Balie heeft de weglating toegestaan vanaf 01.01.2023.
Dit neemt niet weg dat ik de geldende regels inzake dossiers die ik in mijn hoedanigheid van advocaat behandeld heb voor mijn arbeidsongeschiktheid zal blijven respecteren met dank om die regels zelf ook in acht te willen nemen.
beste groeten,
Carine Knapen

Het aantal huldes en hoera's dat ze toegeworpen krijgt voor haar 'strijd' is ongelooflijk, check de comments op haar fb zelf maar.
Het Grondwettelijk Hof heeft een zeer bevattelijk persbericht over die uitspraak: https://www.const-court.be/public/n/2023/2023-026n-info.pdf.
Zo'n geweldige "overwinning" is het niet...

Het Grondwettelijk Hof heeft een zeer bevattelijk persbericht over die uitspraak: https://www.const-court.be/public/n/2023/2023-026n-info.pdf.
Zo'n geweldige "overwinning" is het niet...

Na het snel door te lezen lijkt het inderdaad dat ze hier en daar een scherp kantje van het decreet gevijld hebben, that's it. Maar haar volgers lezen dat natuurlijk niet en zij heeft vrij spel om te doen alsof ze alle coronamaatregelen nietig heeft laten verklaren.
Ik zie ze nog meedoen aan de verkiezingen als nieuwe, onbekende partij (zie naar NL voorbije week). :wink:

Iemand post een foto van een been met huiduitslag op en stelt een vraag aan het wappie-publiek:

Weet iemand wat dit is? De huisarts weet het niet.

Gordelroos komt van het herpesvirus. Het kan zijn dat het lichaam teveel shedding heeft, dan detoxen en lichaam ondersteunen. Of 5G jaagt het aan aangezien dat dezelfde symptomen geeft als covid. De zwavel bruggen in je lichaam worden door de straling afgebroken. En al ons bindweefsel bestaat uit het mineraal zwavel. Neem zwavel in via msm met b-complex en neem magnesium sulfaat voetenbaden voor het slapen gaan.

Shedding bestaat echt wel maar naar ik heb gelezen zou de vrijgekomen toxiciteit door shedding zo weinig zijn dat er vrijwel onmogelijk een ziekte kan van voortkomen. Geoënginiering/chemtrails daarentegen samen met het uitgerolde 5G netwerk zijn de hedendaagse grote ziekteverwekkers.

De huisarts weet het wel maar heeft zwijgplicht!

Terug
Bovenaan