Bedankt, dokter wappie!
Vraag 1:
Mijn oudere kids zijn niet geprikt ( niemand van ons )maar elke dag is mijn middelste ziek als ze net op school komt of de dag er na . En is doodmoe ook eens per maand ziek . Niet normaal hoor dit .
Ik zelf ben alleen in het weekend minder moe en verder de hele week sta ik moe op . Ook niet geprikt.
Ik denk dat we veel in de lucht en het eten wordt gegooid . Ze had ook een zwaar vitamine D te kort .
De oudste woont niet meer thuis maar is alleen maar moe .
Ik denk zeker dat de prik een grote schuldige is vooral met die met hart kwalen zitten en bloed proppen of spontane uitzaaiing van kanker .
Maar er is meer gaande . Ik hoor vermoeidheid en zwak en kwakkelig zijn alleen maar om me heen door mensen wel en niet geprikt.
Vraag 2:
Is mogelijk dat spike eiwitten, via vlees , drink water en contact met gevaccineerde zich verspreidt? Of ben ik nu gek. Ik hoor om mij heen ook veel zieke zowel vaxt als niet.
Antwoord:
Een tablet per dag van mijn Prionen middel en ze zijn er verder tegen beschermd. Het is de Shedding die sommigen neermaait, zijn ze hoogsensitief? Dan komt alles harder binnen. Bij geprikten is immuunsysteem aangetast dus die zijn ook iedere x ziek maar je kan als niet geprikt persoon wel last hebben. Ze scheiden uit via adem druppeltjes, huid en ook andere vloeistoffen laat ik het netjes houden.