Lobmans
Well-known member
Soms is het toch spijtig dat er ooit iemand dacht van "hé dat internet, daar kunnen we ook bewegende beelden op laten tonen!"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
‘Je weet toch dat ieder kind wordt geboren met een geboortetrust, een rekening waarop één miljoen euro staat en waarmee de overheid in het geheim speculeert op de beurs?’ Hans Blanckaert, die tijdens de coronacrisis Belgians for Freedom heeft opgericht, is bloedserieus. Hij legt uit dat het bedrag in die trust doorheen je leven oploopt tot miljoenen euro, en dat ieder het recht heeft om dat bedrag terug te eisen. ‘Dat gaat terug op een traditie van het Vaticaan en is gebaseerd op het gewicht van elke nieuwgeboren baby in goud. Door dat als persoon te claimen, hoef je geen belastingen te betalen.’

Oei, het was geen groot succes precies.Als er iemand nog iets weet om tegen te protesteren is vandaag je kans! Want ze gaan weer tegen alles betogen. Helaas wel een + artikel.
![]()
De antivaxers van weleer protesteren zondagnamiddag tegen zo’n beetje alles
De tegenstanders van de coronamaatregelen komen zondag nog eens op straat. Ze hebben corona niet meer nodig om te betogen, ze protesteren nu tegen álles. Tegen de inflatie, tegen de hoge energieprijzen en tegen de elite. De zogenoemde antivaxers van weleer zijn verveld tot een brede...www.standaard.be
Die Hans Blanckaert is er ook weer bij. Ik dacht in het begin dat het gewoon een gefrustreerde horeca ondernemer was die de coronamaatregelen beu was maar die is nu echt helemaal de wappie rabbit hole ingegaan Quote uit het artikel:
![]()
Oei, het was geen groot succes precies.
![]()
Magere opkomst voor protestbetoging van voormalige antivaxers
Er kwam aan het Brusselse Noordstation zo weinig volk opdagen voor de betoging van voormalige tegenstanders van de coronamaatregelen dat de mars ei zo na afgelast werd.www.standaard.be
De verwijving van de mannen ! Veel overeenkomst met de laatste stuiptrekking van de Romeinen
Er zijn geen jonge echte mannen meer, ik zou nu zeker geen 18 willen zijn want de mannenkeus wordt steeds beperkter ni moeilijk dat de meeste meisjes lesbisch zijn of worden !
Mannelijke????De grootste hoop zijn verwijfde snullen.
Het nieuwe normaal zeker Op de duur gaat de normale mens zich abnormaal vinden
Het is algemeen geweten dat in die sector veel homo's rondlopen
Wat is het volgende, dat ze ook de string van hun vriendin gaan dragen. Doe toch eens normaal.
En veel sterkte aan iedereen in Wallonië na de overstroming. Dat is iedereen weer vergeten zeker?
Long live the pitta shoarma
>Tussen 7 en 14 u in Leuven op mijn werk en van 20u tot 21u in de dansles in Halen/Zelem en daar tussen gewoon thuis denk ik.
>>>doe de groetjes aan Ria en Monique in Zelem
Normaal thuis,maar als het weer goed is,mss even gaan wandelen of op het onverwachts eens uit eten.Valt het weer niet mee dan is dat wat in het huishouden en in de namiddag gezellig in de zetel naar een filmke kijken.We proberen te genieten van onze dagen.
>Waarom moeten ze dat nu weeral weten?
>>> voor de inbrekers te weten of je thuis bent
En was dat nu weer voor zever. En fie zever moet tussen programma's komen
Dat weet ik nu nog niet ze thuis denk ik niet veel gepland tegenwoordig
Voor jullie een vraag en voor mij een weet ! , alsof het jullie interesseert het enige dat telt is jullie volgers .
Goed nieuws voor inbrekersom te laten weten wanneer je er niet bent, met uur en al
![]()
Voor mij een weet.....voor u nog steeds een vraag ! En zal zeker nie naar vtm kijken, want da stelt niks meer voor. Lang leve de vtm van vroeger, maar spijtig genoeg overleden. Hetgeen da nu vtm noemt is er een flauw afkooksel van.
Op de autokeuring in Hechtel
Om 8u30 vergadering voor een uur. Terug naar huis. Om 12u30 vergadering voor een uur. Terug naar huis. Om 15u bloedplaatjes en plasma geven. Terug naar huis. Om 21u mijn nachtshift starten.
En dat allemaal op mijn verjaardag.
Niet zo slimme vraag van vtm.. ze weten dat iedereen erop gaat antwoorden , ideaal voor dieven …
Hoe kan ik da na weten?????????
Je mag nog honderd miljoenmiljard campagnes voeren voor cyberveiligheid, zolang de gemiddelde Vlaming zo achterlijk blijft op dit gebied zal het weggesmeten geld zijn.Er is helemaal niks mis met naar VTM kijken (zelf kijk ik er ook vaak naar hoor), maar we weten allemaal wel dat er zoiets is als "de VTM-kijker". Gisteren postte VTM dus een myserieuze teaser voor een of ander nieuw programma op hun socials. Een beetje in de stijl van De Mol, met enkel de vraag "waar ben jij op 20/2?". Natuurlijk niet zozeer bedoeld om inhoudelijke antwoorden op die vraag te krijgen, maar vooral om al een kleine hype rondom een nieuw programma te creëeren zodat er al over gesproken wordt.
Het merendeel van de honderden reacties zijn echter weer helemaal "VTM-ish" :
Ik heb hardop moeten lachenEr is helemaal niks mis met naar VTM kijken (zelf kijk ik er ook vaak naar hoor), maar we weten allemaal wel dat er zoiets is als "de VTM-kijker". Gisteren postte VTM dus een myserieuze teaser voor een of ander nieuw programma op hun socials. Een beetje in de stijl van De Mol, met enkel de vraag "waar ben jij op 20/2?". Natuurlijk niet zozeer bedoeld om inhoudelijke antwoorden op die vraag te krijgen, maar vooral om al een kleine hype rondom een nieuw programma te creëeren zodat er al over gesproken wordt.
Het merendeel van de honderden reacties zijn echter weer helemaal "VTM-ish" :
.
.Ik heb hardop moeten lachen.
Doet me aan een collega denken. Bij FB staat er "wat ben jij aan het doen" of "waar denk je aan" in het vak voor je verhaal te schrijven. Dan antwoordde hij met "momenteel niks", gevolgd door een hele klaagzang over het leven.
Hoofdclown.En wat is uw functie juist daar bij de beschutte werkplaats?
Zo voel ik me hier wel vaak inderdaad.
Onze eigen bevolking mag oprotten en tot op heden zitten onze Belgen nog in hun beschimmelde woningen met een gasvuurtje. Hoeveel heeft gangster Erdogan gegeven of gedaan toen?! Neen, laten we wederom miljoenen belastingsgeld verbrassen. Intriest!
Gaat de hulp naar rationele dus ongelovige mensen? De anderen vinden Allah toch groot voor, tijdens en na de ramp. Om die primitieven en hun kinderen ga ik mij toch niet bekommeren.
En hoeveel noodhulp werd er aan de overstroming in ons landje gegeven toen????
Ik heb er zo in de familie. Los op de muil slaan, denk ik soms. In de realiteit is het echter gewoon vervreemden van eigen familie.Minister van Ontwikkelingssamenwerking geeft 5 miljoen aan noodhulp voor Turkije en Syrië.
Veelal boomers waaronder een zekere "Jennie" met een hond als profielfoto. Is dat onze versie van een Karen?
Paniek in wappieland omwille van de insecten die in de voeding zitten.
Dus richten ze een onderzoeksgroep op, op FB met de naam 'meldgroep waar insecten allemaal in zitten'.
Er zitten daar weer parels tussen en zoals steeds worden de gekende sites (frontnieuws,...) daar gretig gedeeld. Die sites doen er telkens een schep bovenop door fake news te verspreiden:
"Het eten van krekels kan de brandstof zijn voor de volgende “pandemie” en miljoenen mensen uitroeien, zo niet een paar miljard. Ivermectine is een antiparasitair geneesmiddel met een verbazingwekkend hoog succespercentage bij het genezen van Covid-infecties. Kan het zijn dat chitineconsumptie de parasieten en virusmutaties van de volgende pandemie zodanig zal wapenen dat Ivermectine niet meer werkt? Weten de globalisten en hun verraderlijke wetenschappers dit? Is chitine de dodelijke schakelaar? Is deze nieuwe impuls voor de bevolking om insecten te eten allemaal onderdeel van het ontvolkingsplan? Dit vereist zorgvuldige overweging."
De vele commentaren onder zulke artikels wil ik zelfs niet meer delen, het is gewoon te triestig aan het worden.
Genoeg beer gepost voor een tijd.