De beerput van het internet

Je kan zo veel fact checks doen als je wil, die gasten zullen altijd wel iets vinden om een link te maken. Eén doktor zou gestorven zijn op de tweede hoogste berg ter wereld. Voor de antivaxxers zal die flauw ofzo gevallen zijn dmv de vaccins. Ik heb het allemaal al zien passeren. Die zijn niet tot rede meer vatbaar.

Je kan zo veel fact checks doen als je wil, die gasten zullen altijd wel iets vinden om een link te maken. Eén doktor zou gestorven zijn op de tweede hoogste berg ter wereld. Voor de antivaxxers zal die flauw ofzo gevallen zijn dmv de vaccins. Ik heb het allemaal al zien passeren. Die zijn niet tot rede meer vatbaar.

Inderdaad, niet meer tot rede vatbaar.
Maar het begint -zoals gevreesd- grotere vormen aan te nemen.

Volgend artikel spreekt over jongeren, maar ik zie de gevaarlijke trend dat hieronder beschreven wordt minstens evenveel opduiken bij volwassenen:
https://www.hln.be/binnenland/staat...ekkende-radicalisering-van-jongeren~a886990c/

Het HLN artikel over mensen die zich verplicht zien (terecht of niet, in deze gevallen leek het alleszins de enige optie) om te blijven huren. Die comments… ‘ja, niemand wil er nog voor werken’ ‘goh, en toch allemaal een iPhone’ ‘in mijn tijd kochten we een bouwval die we zelf renoveerden’ Terwijl een bouwval vaak al tegen de 200K gaat kosten.

Het HLN artikel over mensen die zich verplicht zien (terecht of niet, in deze gevallen leek het alleszins de enige optie) om te blijven huren. Die comments… ‘ja, niemand wil er nog voor werken’ ‘goh, en toch allemaal een iPhone’ ‘in mijn tijd kochten we een bouwval die we zelf renoveerden’ Terwijl een bouwval vaak al tegen de 200K gaat kosten.
Toch altijd een mooi samenraapsel van Jean en Guy in de straat die comments.

Typische boomers die echt niet snappen hoe duur het leven is vandaag. Ik heb 8 jaar geleden 175k voor mijn huis betaald. Vandaag zou ik daar 200+ voor betalen in dezelfde staat. Ter vergelijking hebben mijn ouders 650k BEF betaald voor iets gelijkaardig in 1989 ca.

Artikel op het FB-kanaal van HLN "België wil voor 90 miljoen euro wapens naar Oekraïne sturen".
Daaronder een sh*tload aan commentaren, we zitten al aan +1.600 stuks.
Voor mezelf beangstigend om te zien dat er ook een paar goede kennissen uit het echte leven meegaan met Russiche/VB - propaganda en bedenkelijke commentaren posten. Ik had dat nooit gedacht van die personen. Of misschien sijpelt die propaganda/fake news hoe langer, hoe meer door in de maatschappij die het moeilijk krijgt. Benieuwd wat er nodig is om het tij te keren. Na de wappies tijdens de coronapandemie, nu de propaganda-believers tijdens de oorlog:

Europees parlementslid van het VB: Als ze ooit beweren dat er geen geld is voor onze mensen, denk er nog eens aan. Net zoals aan de 700 miljoen dit jaar voor asielzoekers

Door dieje nest ginder wordt hier alles duurder, wat doen ze, ze nog wat helpen, dees is toch het grootste kut land in alles. Ze zoude beter 90 miljoen in hun eigen mensen steken, PRUTSERRRRSSSSS

prachtig gebaar van onze opperbevelhebber om de oorlog te sponsoren, onbegrijpelijk dat die politiekers met een gerust hart kunnen slapen

Voor oorlog is er altijd geld en oorlog is dan ook big business
🤨

Ze zouden beter die 90 mil gebruiken om de drugs maffia aan te pakken
😡

Maak de rijken nog wat rijker. De regering is alvast goed bezig. De wapenindustrie, naast de energiesector, en nog vele, grote andere lachen in hun vuistje.

politie,pensioenen,belastingvermindering,gehandicapten,de zorg,kinderarmoede,maar wel voor immigratie, El kawakibibi,nutteloze gerechtshoven met veel achterstand,enz .
Triestig landje met een kakregering

Met alle respect aan de mensen in Oekraïne, ze moeten geholpen worden maar zouden ze die 90 miljoen € niet beter besteden aan de Belgische bevolking die het nodig hebben...

Wie kiest er voor deze politiekers? Hun kiezers hebben een verpletterende verantwoordelijkheid!!! Hoe voelt dat om een moordenaar te zijn? Onschuldige slachtoffers!

Wie is dat België, jan modaal in de straat? Dan denk ik niet dat België dat wil. De titel zou moeten zijn : "De corrupte ongewenste Belgische regering wil....".

En ondertussen de eigen bevolking nog wat meer uitmelken , maar enkel FN wordt hier beter van en wie is hoofdaandeelhouder ? Juist ja de Waalse regering .

En alles zal hier weer hopen duurder worden zeker? Vooral die clown blijven steunen en uw eigen bevolking in de kou laten staan! Echt het toppunt van grootheidswaanzin, een erwt groot zijn op de wereldkaart en de wereld willen redden! Bende uilskuikens

Daar is dan wel geld voor.......ze zouden die zelenskie zijne financiele toestand ook is moeten uitpluizen,volgens mij ook een grote oplichter,spijtig voor de bevolking van oekraine

Schande tot en met, vergeten ze of willen ze niet inzien dat ze W.O 3 aan het sponseren zijn. Geloof mij vrij dat zijn broeiaarden al dan niet met opzet !

hij is nu eenmaal een na
👹
zi van de na
👹
zi club van het wef van Klauws Schwab hij voerd hun bevelen op. Ik snap niet dat die nog niet in een cafehous zit. Maar die zal wel een leger aan lijfwachten hebben zeker.

Navo landen dienen beschermd te worden maar wat daar gebeurt is genocide te vergelijken met de secessieoorlog in Amerika in de 19 de eeuw.
En geloof toch die praatjes niet dat Rusland de wereld wil overrompelen,als er één continent dat wil doen is het Amerika en er bestaat evenveel Westerse propaganda als Oosterse allebei even onbetrouwbaar!

"Gangsterkes van Europa voeden de oorlog op de rug van de leeggezogen middenklasse"

Wapens en munitie gaan ze bestellen bij de belgische industrie, FN dus. Wat 100% eigendom is van de waalse overheid. 1 pot nat dus. It's all about the money
💸

Young global leader
👍🏻
.
Leuk om te lezen dat de meeste mensen het spelletje in davos doorhebben.

Oorlog is business, dat de grijze massa dat nu nog altijd niet snapt.. België verdiend tonnen geld aan de metaal productie voor de wapenhandel. Follow the money
💸

De Croo heeft als Global Young Leader zijn instructies gekregen in Davos, ongelooflijk hoe ze toch allemaal luisteren naar een intelligente acteur die de wereldleiders mooi bespeeld. Eigen volk kan stikken

Eerst was er corona, de maatregelen en vaccinaties om tegen te strijden.
Daarna kwamen de oorlog in Oekraïne, de energiecrisis en stijgende prijzen dat daaruit volgden.
Iedereen die zelf onderzoek doet weet ondertussen dat het WEF en zijn kornuiten hier achter zitten. The Great Reset enzovandiedingen.

De laatste weken duiken er veel berichten op dat men meer insecten in de bereiding van voedsel wil gebruiken.
Dus....

"Wat denk je dat die insecten kwaliteitvoer krijgen omdat ze zo met de mensheid begaan zijn?
Think again!
WEF zijn een stelletje reptielen bij elkaar en wat eten reptielen??
Insecten!!
Wij zijn niet gemaakt om gekweekte troep en insecten te eten.."

"Het is slecht voor onze spijsvertering, we zijn geen vogels. En de chitine, dat een polysacharide is en in de beesten zit, daar schijnen kankercellen, schimmels en parasieten gek op te zijn. Dan weet je genoeg."

.....

Eerst was er corona, de maatregelen en vaccinaties om tegen te strijden.
Daarna kwamen de oorlog in Oekraïne, de energiecrisis en stijgende prijzen dat daaruit volgden.
Iedereen die zelf onderzoek doet weet ondertussen dat het WEF en zijn kornuiten hier achter zitten. The Great Reset enzovandiedingen.

De laatste weken duiken er veel berichten op dat men meer insecten in de bereiding van voedsel wil gebruiken.
Dus....

"Wat denk je dat die insecten kwaliteitvoer krijgen omdat ze zo met de mensheid begaan zijn?
Think again!
WEF zijn een stelletje reptielen bij elkaar en wat eten reptielen??
Insecten!!
Wij zijn niet gemaakt om gekweekte troep en insecten te eten.."

"Het is slecht voor onze spijsvertering, we zijn geen vogels. En de chitine, dat een polysacharide is en in de beesten zit, daar schijnen kankercellen, schimmels en parasieten gek op te zijn. Dan weet je genoeg."

.....
Ja, ook al gemerkt dat er in Nederland een polemiek is over insecten eten en onze gekke medemensen een nieuwe windmolen hebben gevonden.

Ben ik de enige die na het lezen van al die bagger echt met hoopvol verlangen uitkijk naar the great reset? Imo hebben we nu wel meer dan idioten genoeg waar we vanaf willen.

Terug
Bovenaan