De beerput van het internet

Deze persoon maakte af en toe vreemde berichten in de lokale "ge zijt van..." groep op fb, en lijkt helemaal de pedalen kwijt:

Bekijk bijlage 15629
Verrassend genoeg is hij nog altijd aanwezig op facebook, onze rebel without a cause:

Wel , ik ben extreem slordig , dit is gewoon de aard van het beestje , en dus afspraken maken zint me niet . Ik doe dingen wanneer ik wil en wanneer ik er zin in heb .
Dus die afspraken op het containerpark zijn mijn ding niet , indien ik een afspraak maak kom ik die zowieso toch niet na .
Dus ik naar het contonainerpark met mijn gericycleerde gratis fracties , doch geweigerd wegens geen afspraak .
Aangezien ondergetekende pertinent weigerd afspraken te maken ter nauwernood al dit afval maar gedumpt onderweg
Dus als de gemeente die afspraken niet stopt zal ik dit afval gewoon in de natuur blijven dumpen aangezien afspraken gewoon mijn ding niet zijn .
Willen jullie mij beboeten , fijn ' catch me if you can '
hoogachtend ,
Edit: hij blijft gaan:

Anarchist he Rudi , niemand hoeft me te bevelen . Ik ben van nuture zeer slordig , doch ik doe mijn best aangezien ik dit weet van mezelf . Maar ik ben nu eenmaal zeer slordig en onregelmatag . Zondag ben ik om 6.15 h opgestaan , gisteren ( vandaag dus ) ben ik om 5 45 h gaan slapen . Vroeger las ik boeken over wetenschap , nu zie ik op de PC , Youtube wetenschappelijke videos . lettelijk alles over wetenschap , maar vooral fysica . En ja , als mijn nieuwsgierigheid geprikkeld is blijf ik bezig tot ik in slaap val . Vandaar dat ik zo graag alleen ben . En dus ja , mijn leven is zeer onregelmatig en afspraken zijn zeer moeilijk na te komen , meestal vergeet ik die . Ik doe dingen gewoon impulsief , wanneer ze in me opkomen
Edit2: player 2 has entered the game. Het is een complot van het WEF:

Ik denk dat Peter zijn eigen stijl heeft om een probleem onder de aandacht te brengen .
Ik geloof zelfs niet dat hij dit daadwerkelijk gedumpt heeft want dat vind ik er ook over .
Maar die Brusselse toestanden komen helaas meer en meer voor met dit soort digitale afspraken-beleid,
Vele mensen kunnen of willen niet mee in die digitale plantrekkerij die het WEF ons opdringt .
We betalen ons blauw aan allerhande milieu-taksen en de vuilniszakken zijn nog nooit zo duur geweest .
Iedereen doet zijn/haar uiterste best om te sorteren en minder afval te produceren .
Maar ik zelf ook niet meegaan in die digitalisering van alles en nog wat .
Digitaal ID en digitaal geld aan de mensen opdringen om nog meer controle te krijgen op alles en nog wat .
Mensen uitsluiten ook maar dat mag weer niet gezegd zijn zeker !
We leven nu eenmaal in het nieuwe normaal .
En dan bessef ik dat Peter wil rebelleren tegen het systeem.
Hopelijk op een meer humane manier in het vervolg maar zoals ik al zei is dat misschien een tactiek om de topic in de belangstelling te krijgen .
Een veelgebruikte reclame-stunt die door grote multinationals ook gebruikt wordt .
Bij leven en welzijn nog een fijne avond iedereen 🙏🏻🌿

Laatst bewerkt:
Ouderpaar dat PCR-test weigerde, waardoor dringende operatie van zoon werd tegengehouden, veroordeeld: “Jongen had onvruchtbaar kunnen worden”

Een stukje:

:wtf:
Die mensen zijn reeds zo ver weg in hun waarheid om zelfs in noodsituaties compleet het tegenovergestelde te doen dan wat nodig is.

Verrassend genoeg is hij nog altijd aanwezig op facebook, onze rebel without a cause:

Edit: hij blijft gaan:

Edit2: player 2 has entered the game. Het is een complot van het WEF:
Die lijkt me deels een wappie te zijn zonder te roepen, te schelden en op de koop toe vriendelijk af te sluiten. Uniek in zijn soort!

Komaan Els, je bent er bijna.

Nieuw-project.jpg
Zucht...

Geweldig dat die derde "6" daar even onschuldig uit het niets wordt toegevoegd met een pijltje :laugh:

Ik snap wel niet hoe ze aan die "19" geraken?

Die 6 komt van het aantal letters in corona. 19 komt van covid19, 1 is de eerste letter, dus a, 9 staat voor i.

Al die commentaren over het zoveelste bijtaccident met een Stafford...sommigen gaan nog eerder die peuter van 1.5 jaar de schuld geven dan ook maar een half woord van kritiek op hun "allerliefste" Staffords.

Terug
Bovenaan