Het is ook vooral weer bijzonder hoe ze erin slagen om zich zo te focussen op enkele details uit een uitgebreid artikel om hun gelijk te willen halen. Ze worden zo meegezogen in dat complotgedachtengoed dat ze ook echt enkel lezen wat ze willen lezen.
Dat artikel gaat helemaal niet over extreem rechts/links of een extreem voorbeeld. Velen hebben waarschijnlijk zelfs niet verder dan die titel van het artikel gelezen... Jammer, want die man vertelt zeer goede zaken en geeft zelfs tips.
Ik vind het eigenlijk echt een goed artikel en het maakt me zeker nieuwsgierig naar de afleveringen.
Volgende quote van die man zegt eigenlijk ook wat ik hierboven bedoelde:
Dat artikel gaat helemaal niet over extreem rechts/links of een extreem voorbeeld. Velen hebben waarschijnlijk zelfs niet verder dan die titel van het artikel gelezen... Jammer, want die man vertelt zeer goede zaken en geeft zelfs tips.
Ik vind het eigenlijk echt een goed artikel en het maakt me zeker nieuwsgierig naar de afleveringen.
Volgende quote van die man zegt eigenlijk ook wat ik hierboven bedoelde:
Het wordt je focus, beheerst een groot deel van je leven. Je zoekt naar wat past bij je wereldvisie, je vindt meer en meer theorieën en ook meer en meer mensen die je daarin bevestigen. En zo ga je dieper en dieper het konijnenhol in.