De beerput van het internet

Ik heb ooit eens van een maat gehoord, wiens moeder in het bijzonder onderwijs werkte, dat het wisselen van bepaalde medeklinkers (b,d,v, ...) een typische fout was bij mensen die een lager dan gemiddelde intelligentie hebben.

Ik zou uit deze anekdote een hele theorie opstellen maar we zitten daarvoor in het verkeerde subforum :unsure:
Als er nu 1 thread op dit forum is waar je uw eigen theorie zou kunnen uiteenzetten is het deze wel. :unsure:

img.png

3-A075-D83-F3-C9-4-D73-BAF4-45079-E878-B9-A.jpg

Martine stelt de belangrijke vragen.
Plastieken zakdoeken zijn veel beter!

Herbruikbare plastic zak beter voor het milieu
Wie overigens denkt dat je beter een jute of biologisch katoenen zak kunt kopen, heeft het mis. Uit onderzoek van onder meer Test Aankoop blijkt dat de herbruikbare plastic (LDPE-)zak die je bij de kassa’s van supermarkten kunt kopen, de zak is met de kleinste milieu-impact. “Je hoeft zo’n tas maar één of twee keer te gebruiken om de impact op het milieu op te vangen. In de praktijk kun je zo’n zak veel vaker gebruiken.”

Papier lijkt misschien een duurzame keuze, maar daar moet je zo’n acht keer mee doen en papieren zakjes scheuren vaak veel sneller. Een jute zak moet je wel tot zo’n 68 keer gebruiken, en een tas van biologische katoen wel 154 keer om de milieu-impact op te heffen.

“Als je zonder zak aan de kassa staat, kun je dus het beste voor zo’n goedkope plastic zak gaan”, zegt Jasper. “En twee plastic zakken in huis hebben is ook nog wel prima, die kun je nog hergebruiken. Maar op een gegeven moment bouw je een verzameling op: wat moet je er met acht?”

Gaat dat zien, gaat dat zien (of net niet)! Een paar dagen geleden is de 'documentaire' Died Suddenly uitgekomen.
Zo een documentaire waarin ze o.a. beweren dat je bloed door de vaccins dikke rubberachtige slierten worden enzo... .
Deze film doet het fantastisch in de wappie-middens, maar de kritische en nuchtere medemens heeft dit al snel debunked:

Gaat dat zien, gaat dat zien (of net niet)! Een paar dagen geleden is de 'documentaire' Died Suddenly uitgekomen.
Zo een documentaire waarin ze o.a. beweren dat je bloed door de vaccins dikke rubberachtige slierten worden enzo... .
Deze film doet het fantastisch in de wappie-middens, maar de kritische en nuchtere medemens heeft dit al snel debunked:

Ah, hij is dus effectief uitgekomen? :laugh:
Staat op mijn watchlist. Een goeie komedie gaat er altijd wel eens in.

:unsure:

Ik heb de afgelopen jaren al veel onzin gelezen en gezien, maar deze 'documentaire' heb ik gewoon afgezet. Wat een onzin en bangmakerij.
Ook niet voor gevoelige kijkers trouwens... Na enkele minuten tonen ze zeer expliciet hoe een bloedklonter uit een lijk wordt gehaald, zonder enige waarschuwing vooraf.

Ik heb de afgelopen jaren al veel onzin gelezen en gezien, maar deze 'documentaire' heb ik gewoon afgezet. Wat een onzin en bangmakerij.
Ook niet voor gevoelige kijkers trouwens... Na enkele minuten tonen ze zeer expliciet hoe een bloedklonter uit een lijk wordt gehaald, zonder enige waarschuwing vooraf.
Naar wat ik lees in die debunked-artikels worden er ook verschillende camerabeelden getoond van 'plotse overlijdens', maar die personen blijken helemaal niet overleden. Er zou daar zelfs een basketspeler te zien zijn die doodvalt op het veld. Blijkt dat die speler flauwviel en overlaatst nog tot speler van de week gekroond werd in zijn competitie. Tot zover hun 'onderzoek'.

Naar wat ik lees in die debunked-artikels worden er ook verschillende camerabeelden getoond van 'plotse overlijdens', maar die personen blijken helemaal niet overleden. Er zou daar zelfs een basketspeler te zien zijn die doodvalt op het veld. Blijkt dat die speler flauwviel en overlaatst nog tot speler van de week gekroond werd in zijn competitie. Tot zover hun 'onderzoek'.
Doe zelf je onderzoek! Dat is niet meer die speler maar een reptiel vermomd als die speler!

/wappiemodus

Het is lang geleden dat er nog eens gesproken is over de platte aarde. Daardoor deel ik met veel plezier deze discussie tussen wetenschappers en flat earthers. Het doet pijn om naar te kijken, maar het is wel zeer entertainend.

Twee hoogtepunten:
"I am a logical, biblically based, scientific, flat earther.”

"Do you believe the other side is uneducated?"
Flat earthers: "Yes"

Het is lang geleden dat er nog eens gesproken is over de platte aarde. Daardoor deel ik met veel plezier deze discussie tussen wetenschappers en flat earthers. Het doet pijn om naar te kijken, maar het is wel zeer entertainend.

Twee hoogtepunten:
"I am a logical, biblically based, scientific, flat earther.”

"Do you believe the other side is uneducated?"
Flat earthers: "Yes"

Die scientists zitten daar toch zichtbaar hun frustraties op te kroppen.

De commentaren op youtube zeggen ook genoeg.
Dit is wel een mooie:
"They are educated but falsely directed. They don't prove but they believe."

De originele vraag was "Ik emigreer binnenkort met mijn baby naar Afrika. Wat doe ik met de vaccinaties, ik betrouw het niet."

Naast kinderen, worden ook heel wat huisdieren niet meer gevaccineerd:
"In het hondenpension mogen ze daar niet achter vragen, dus we brengen onze hond naar daar zonder uitleg of we gaan naar een wakkere pensioneigenaar."

En ook:

De originele vraag was "Ik emigreer binnenkort met mijn baby naar Afrika. Wat doe ik met de vaccinaties, ik betrouw het niet."

Naast kinderen, worden ook heel wat huisdieren niet meer gevaccineerd:
"In het hondenpension mogen ze daar niet achter vragen, dus we brengen onze hond naar daar zonder uitleg of we gaan naar een wakkere pensioneigenaar."

En ook:
Tetanus krijg je dacht ik nu wel vooral als je bv. op een vuile nagel zou trappen, wat een diepe wonde geeft, waarin dan die bacteriën goed groeien in zuurstofarm midden.

Maar die hele debiliteit daarrond is natuurlijk weer klassiek. We enten iedereen in met het vaccin daartegen en daardoor lijkt het vaccin niet nodig. Misschien zo'n mensen eens wat foto's laten zien van kinderen die tetanus hebben opgedaan.

Terug
Bovenaan