De beerput van het internet

Ah oei, ik ging er net van uit dat iedereen die in een rolstoel zit een gevaccineerd schaap was.
neen, dat zijn mensen die hun chakra's niet in orde hebben.
Ze zouden beter naar een chakra-organiser gaan in een rolstoel te zitten...maar als je niet echt wilt...

Allemaal profiteurs zijn het, ondertussen kan ik wel mijn factuur niet meer betalen, ik leef nochtans niet boven mijn stand met mijn loon van 2000 euro en villa met zwembad, sauna, tennisplein en 2 elekrische wagens voor de deur. En ondertussen is ook mijn sociaal leven al naar de knoppen gezien ik nu ook al niet meer mijn drugs en hoeren kan betalen. Het wordt tijd dat de regering ook de hardwerkende mens eens helpt.

2 elekrische wagens voor de deur.
9F7C1152-1DC4-494A-88F3-37C68DAF486A.jpeg

Ook in de bergen laat inflatie zich voelen: zoveel kost een skireis komende winter

Zou moeten stijgen met 100%!

Dat is vanaf nu dus alleen nog bestemd voor de koninklijke families...

Na de gratis salariswagens kunnen ze ze nu skivakanties of zomervakanties aanbieden die betaald worden door u En ik , de gewone arbeider ? Op mijn pensioentje moet ik ook nog belastingen betalen .de overheid betaald zichzelf terug ? Bureaucratie ten top !

Voor de jongeren is dit geen probleem , het mag kosten wat het wil als je er maar bij hoort ,

Is dit misschien de voorbode die de "middenklasse" overslaat?? De kloof tussen arm en rijk...

Wordt weer een sport voor alleen de elites

Thuis rond het haardvuur kan je ook apres ski doen. Veel goedkoper en de kans op breuken is vele malen kleiner.

Ale eindelijk wakker media en dat zit in alle vaccins tegen c ziek volk is het die de mensen dit hebben opgedrongen,opgespoten en zogezegd verplicht aan de mensen 🤬 wat het nooit is geweest die mensen en de fantastvirologen hebben veel bloed aan hun handen de vele overlijdens is hun fout vroeger waren het muizen nu zijn het gewoon mensen die ze gebruiken als testpersoon Mnra therapie ook wel gen therapie genoemd en dit was van dag 1 met hun fabeltjes al duidelijk was direct op zoeken biotech en wat ze doen ja toen dacht ik steek u vaccin maar in u eigen lichaam kwakzalvers maar de meeste geloven beetje te veel nog die tv bak wat voor hun staat en waarom heeft Billy g. Ineens 82%van zijn aandelen verkocht na de massale vaccinatie omdat hij het geld nodig had zeker 😉 en zo ja was er al een pattent op dacht het wel dus covid,ebola,aids,enz door de mens uitgevonden want aids kwam zogezegd van de apen🤦covid van vleermuizen🤦

Als mensen onverwachts dood neervallen dan zal het eerder zijn omdat ze in ademnood kwamen na het lezen van zo'n lange zin zonder punt of onderbreking.

Ja lap, ze hebben ons goed liggen gehad. Ik maar denken dat het mRNA-vaccins waren, maar nu blijkt het Mnra te zijn. Slapend schaap dat ik ben!

We vertrouwen op ons immuunsysteem, bij mens en dier!
Jawel, er bestaat een antivaxx groep voor uw huisdier.
Hondenhotels, dierenartsen, .... die de vaccins verplichten die zijn betrokken bij de Big Pharma, ahja!

"Welkom in de Vaccin Vrij - Dieren groep, hier kun je ervaringen delen of advies vragen over vaccineren, voeding, ontwormen en ontvlooien van je dier.
Ook advies vragen over problemen bij je huisdier zijn toegestaan. (bij ernstige gevallen adviseren wij natuurlijk altijd een dierenarts te raadplegen, het liefst een homeopatische dierenarts.)"

Dus smijt alle wetenschappelijke vooruitgang in de prullenbak, want we vertrouwens op ons (en blijkbaar ook dat van ons huisdier) immuunsysteem en gevoel.
Met andere woorden: met zulke nitwits aan het roer zou de wet van de sterkste heersen en pas dan zou de populatie gevoelig uitdunnen, want virussen en allerhande ziektes zouden ongeremd verspreid worden.

We vertrouwen op ons immuunsysteem, bij mens en dier!
Jawel, er bestaat een antivaxx groep voor uw huisdier.
Hondenhotels, dierenartsen, .... die de vaccins verplichten die zijn betrokken bij de Big Pharma, ahja!

"Welkom in de Vaccin Vrij - Dieren groep, hier kun je ervaringen delen of advies vragen over vaccineren, voeding, ontwormen en ontvlooien van je dier.
Ook advies vragen over problemen bij je huisdier zijn toegestaan. (bij ernstige gevallen adviseren wij natuurlijk altijd een dierenarts te raadplegen, het liefst een homeopatische dierenarts.)"

Dus smijt alle wetenschappelijke vooruitgang in de prullenbak, want we vertrouwens op ons (en blijkbaar ook dat van ons huisdier) immuunsysteem en gevoel.
Met andere woorden: met zulke nitwits aan het roer zou de wet van de sterkste heersen en pas dan zou de populatie gevoelig uitdunnen, want virussen en allerhande ziektes zouden ongeremd verspreid worden.
Jamaar ik ben daar dus ook serieus voorstander van hoor. Iedereen, behalve ikke, moet zijn plan maar trekken met homeopathie en zijn immuunsysteem.

Ik ben de enigste die gebruik maakt van een arts, vaccins, etc... , al ga ik dat wel niet toegeven hoor.
Instant een oplossing voor de te grote wereldbevolking.

Wakkere Helga maakt volgende opmerking:
Van die paar uur regen,zoveel stijgen.Straf

Zo wakker was ze dan toch nog niet. Letterlijk in het begin van het artikel.
De waterstand van de Rijn in Duitsland is door de regenval van de afgelopen dagen flink gestegen.

Raar dat er nog niet meer wakkeren zich vragen stellen bij de droogte en mogelijke watertekorten.

Wakkere Helga maakt volgende opmerking:

Zo wakker was ze dan toch nog niet. Letterlijk in het begin van het artikel.

Raar dat er nog niet meer wakkeren zich vragen stellen bij de droogte en mogelijke watertekorten.
Ik ga even de wakkere uithangen.
etmaal (24 uur) eerder was dit 40 cm minder ;p. Dus van 60cm naar 100cm op 24 uur (een paar uren dus ;p - niet een paar dagen).

1 like voor degene die voorbeelden van beerputten kan tonen die niét te maken hebben met Trump, vaccins, conspiracies of echte fysieke beerputten. :coolbrows:

1 like voor degene die voorbeelden van beerputten kan tonen die niét te maken hebben met Trump, vaccins, conspiracies of echte fysieke beerputten. :coolbrows:
Dat soort topics trekt natuurlijk shit aan, maar de echte beerputter kan over alles een comment plaatsen waarvan je sympathie voor Hitler en Stalin krijgt!

Flippende, scheldende en bedreigende rokers!

Flippende, scheldende en bedreigende rokers!
De 1e waar mij oog op viel was alleszins al een topper:

Zien jullie niet wat de bedoeling van de Main Stream Media is!!!!! Mensen tegen elkaar opzetten!! Het is niet de fout van de media maar van de Elite deze gebruiken en financieren de media.... hun bedoeling is op elke mogelijke manier Mensen tegen elkaar op te zetten... elkaar niet kunnen verdragen en dat maak ons zwak!! VERDEEL EN HEERS IS AL EEUWEN OUD!! Dus verdraag elkaar, we zullen het nog nodig hebben!! Amen!!

Terug
Bovenaan