De beerput van het internet

"Het Schabinet" :clap:

En mensen met Parkinson en Alzheimer die aftakelen en opeens hulp nodig hebben. Dat is natuurlijk iets compleet nieuws :unsure: .

En ik nog, de stomme kloot, net een b&o speaker gekocht.
Ipv me gewoon 1x om de 6 maanden te laten vaccineren. Dan ontvang ik die muziek ook door mijn chip

Niels Destadsbader vergist zich van show tijdens ‘Tien Om Te Zien’-repetitie: "Goedenavond, Zomerhit"

Dat wekenlange optreden op het strand kan men „strandvervuiling“ noemen.

Zijn nieuw liedje is " kassa kassa kassa "

Voor 300.000€ per jaar mag een mens zich al eens vergissen.

Als je zoveel verdient bij de VRT moet je wel reclame maken

Waarom repeteren, denk aan het milieu.

En dat moet dus onmiddellijk op de frontpagina of wat ?

Hij denkt al dat hij gewonnen heeft. Nog niet, Niets, maar wat niet is, kan nog komen.

:love:

Die chemtrailpipo's hebben grondig onderzoek gedaan, ze weten zelfs waar de vliegtuigen opstijgen:

Blijkbaar is er een grote hoax rondgegaan in NL over een gecrashte wagen tijdens het boerenprotest.
Volgens de wappies (die zich scharen achter de boeren, want de stikstofdiscussie maakt volgens hen deel uit van het 'grote complot') is dat een auto dat ze hergebruikt hebben om de boeren en hun protest in een slecht daglicht te stellen.
Bij dumpert hebben ze dit eens goed nagekeken:
https://www.dumpert.nl/item/100037298_6724bf15

Alles, maar dan ook echt ALLES wat momenteel gaande is in de wereld of zelfs nog maar beweegt maakt deel uit van 'the great reset', 'het grote complot' enz.... .
Corona en vaccins, apenpokken en vaccin, oorlog in Oekraïne, voedsel/energiecrisis, 5G, chemtrails, flat earth, MSM is fake news, EU wil van de boeren af, Trump is de messias, duizenden verdwenen kinderen die geofferd worden tijdens rituelen, Romeo's die keet schopten tijdens wappiebetogingen en nu ook weer de onruststokers zijn bij de boerenprotesten, tribunalen die opgericht gaan worden om de vaccinazi's te veroordelen, ... elke dag gekkere dingen die als waarheid aangenomen worden. Hoe krijgen zulke simpele mensen dat allemaal in hun bolleke verwerkt? Niet moeilijk dat ze compleet doordraaien.

Die chemtrailpipo's hebben grondig onderzoek gedaan, ze weten zelfs waar de vliegtuigen opstijgen:

Blijkbaar is er een grote hoax rondgegaan in NL over een gecrashte wagen tijdens het boerenprotest.
Volgens de wappies (die zich scharen achter de boeren, want de stikstofdiscussie maakt volgens hen deel uit van het 'grote complot') is dat een auto dat ze hergebruikt hebben om de boeren en hun protest in een slecht daglicht te stellen.
Bij dumpert hebben ze dit eens goed nagekeken:
https://www.dumpert.nl/item/100037298_6724bf15

Alles, maar dan ook echt ALLES wat momenteel gaande is in de wereld of zelfs nog maar beweegt maakt deel uit van 'the great reset', 'het grote complot' enz.... .
Corona en vaccins, apenpokken en vaccin, oorlog in Oekraïne, voedsel/energiecrisis, 5G, chemtrails, flat earth, MSM is fake news, EU wil van de boeren af, Trump is de messias, duizenden verdwenen kinderen die geofferd worden tijdens rituelen, Romeo's die keet schopten tijdens wappiebetogingen en nu ook weer de onruststokers zijn bij de boerenprotesten, tribunalen die opgericht gaan worden om de vaccinazi's te veroordelen, ... elke dag gekkere dingen die als waarheid aangenomen worden. Hoe krijgen zulke simpele mensen dat allemaal in hun bolleke verwerkt? Niet moeilijk dat ze compleet doordraaien.
Ik krijg toch wel wat schrik dat er een dag gaat komen dat een deel van die paljassen volledig doorflippen en ergere zaken gaan uitsteken dan wat staan roepen.

Enfin, we weten nu toch wat de reden is waarom die goede russen Oekraïne zijn binnengevallen.
Het is dus om die opstijgende vliegtuigen tegen te houden.

Ik krijg toch wel wat schrik dat er een dag gaat komen dat een deel van die paljassen volledig doorflippen en ergere zaken gaan uitsteken dan wat staan roepen.

Enfin, we weten nu toch wat de reden is waarom die goede russen Oekraïne zijn binnengevallen.
Onze Limburgse Rambo was zo'n paljas en heeft een soort martelarenstatus gekregen bij die freaks. Gelukkig zijn er geen copycats geweest (of worden ze door Staatsveiligheid opgevolgd/op tijd gestopt?).
Na de -soms gewelddadige- coronaprotesten vrees ik ook dat er nieuwe (nog zwaardere?) protesten mogelijk zijn indien er echte problemen zouden zijn met energievoorziening.
Time will tell.

Inderdaad, nonkel Poetin heeft het spelletje van de elite door en wil ons helpen.

- Stijgen op in Oekraïne

° Is dat echt?

- Ja

° Gatver, nu is het duidelijk

Hup en weeral het ultieme bewijs dat de persoon in kwestie op het juiste spoor zat. Dit kan toch niet serieus meer zijn he :rofl:

Even serieus.
Tijdens het scrollen in de groep 'Bijwerkingen na mRna' blijkt dat mijn buurvrouw als overactieve wappie actief is in die groep 😅
Ik wist dat ze kritiek had op de overheid en de maatregelen tijdens de coronacrisis, maar dit...het komt wel erg dichtbij.

Flat earth group ;

‘To all the trolls.. do y'all not watch or read anything on this group? Because there is alot of proof the Earth is flat’

Ik weet niet wie de eerste zullen zijn om gekke dingen te doen, diegene die deze onzin uitkramen of diegene die het moeten aanhoren. Hoe meer van die bagger ik lees, hoe meer ik van mening raak dat niet iedere mening ook maar enige waarde heeft of dat die zelfs uberhaupt vrij moet zijn. Die ganse wappiezever mag van mij even hard bestreden worden als extremisme want ik zie geen verschil meer.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan