De beerput van het internet

Moest zo iemand aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal deelnemen zou het de eerste keer zijn dat iemand onder 0 eindigt.

Op FB is er zo'n satirische pagina "Carine Knapen bestaat niet" waarin zij en al haar complotten een beetje in het belachelijke getrokken werden, beetje zoals wij dus ook doen met wappie-posts hier in dit topic. In het begin volgde ik die groep even maar na een tijdje werd het wel wat té flauw allemaal.
Maar blijkbaar heeft Carine Knapen op haar eigen Mewe-profiel nu een ellenlange post geschreven over die groep, waarop enkele van haar volgers nu ook zijn beginnen posten in die groep waardoor het nu dus gezellig verbroederen is daar tussen extreme wappies en extreme non-wappies... :laugh:
Groep is gewoon openbaar te lezen dus altijd even leuk leesvoer:

Ik neem aan dat ze toch nog 1 punt krijgt door haar naam correct te schrijven.

Dat zijn vaak van die mensen die de schrijfwijze van de namen van hun bloedeigen kinderen (nuja, "bloedeigen" is bij hen vaak ook twijfelachtig) nog niet eens zelfstandig kunnen onthouden, of waarom denkt ge dat ze een sticker op hun autoruit hebben plakken met "Chanoah-Sky & Djessy-Djay on board".

diskruminatsie bij messen bij een beperkig
60CEA64B-1B3F-4AE0-8696-B0A8612F7AC5.jpeg

Bij een artikel over Camille die de nieuwe begingeneriek van Familie zal zingen, toch weer beginnen over Klaus Schwab? Jawel hoor, de wappies kunnen dat!

En dat is wereldnieuws ofwa ze zouden beter andere zaken aan het licht brengen in plaats van de mensen te bedriegen en beliegen met fake nieuws die zitten ook in de zak van shwab

Op FB is er zo'n satirische pagina "Carine Knapen bestaat niet" waarin zij en al haar complotten een beetje in het belachelijke getrokken werden, beetje zoals wij dus ook doen met wappie-posts hier in dit topic. In het begin volgde ik die groep even maar na een tijdje werd het wel wat té flauw allemaal.
Maar blijkbaar heeft Carine Knapen op haar eigen Mewe-profiel nu een ellenlange post geschreven over die groep, waarop enkele van haar volgers nu ook zijn beginnen posten in die groep waardoor het nu dus gezellig verbroederen is daar tussen extreme wappies en extreme non-wappies... :laugh:
Er zit wel een pareltje tussen van Alain Dillen

We zijn een nieuw complot op het spoor!

Dihydrogen monoxide is straf spul hoor, het heeft ongeveer 2/3e van deze planeet onbewoonbaar gemaakt voor de mens!

Het doet staal gewoon roesten… je moet je niet afvragen wat dat doet met onze ingewanden

Research has shown that significant levels of DHMO were found in the devastating Indian Ocean tsunami in 2004 which killed 230,000 in Indonesia, Thailand, Malaysia and elsewhere

Zal aan mij alleen liggen. Maar ik weet the fuck niet waarover dat mens het heeft.
Is dat niet gewoon google translate van den aldi gebruikt ?
Minder taalvaardig zijn, niet meer uit je woorden kunnen, verward zijn...toch allemaal bijwerkingen van het vaxxin!!!!!!
Diene mens zijn DNA is al danig aangetast!!!

Danku, danku om die pagina te vermelden! Fantastisch om te lezen hoe ze die wappies kurkdroog langs alle kanten nemen en die wappies blijven maar tegenspartelen want die snappen niet dat ze uitgelachen worden :laugh:

Danku, danku om die pagina te vermelden! Fantastisch om te lezen hoe ze die wappies kurkdroog langs alle kanten nemen en die wappies blijven maar tegenspartelen want die snappen niet dat ze uitgelachen worden :laugh:
Net gelachen met eentje;

‘Breaking! Net live op Canvas! Drie verschillende soorten chemtrails over Parijs!!! Weer een complottheorie die bewezen wordt.’

En dan zo een foto eronder van tour de france waar twee jets zo van die gekleurde trails maken boven de wielrenners 🤣🤣
(Sorry, weet niet hoe ge hier foto’s van fb op kopieert vanop je iPhone)

Wat is dat toch met kledijmaten. Ik heb wat kleren gekocht bij Zalando, allemaal dezelfde maat. Het 1e hemd kreeg ik quasi niet over mijn buik. De 3 volgende kan mijn vrouw nog bij kruipen. Dan een T-shirt die net goed is.

Kunnen ze dat niet iets meer op elkaar afstemmen zeg...

Wat is dat toch met kledijmaten. Ik heb wat kleren gekocht bij Zalando, allemaal dezelfde maat. Het 1e hemd kreeg ik quasi niet over mijn buik. De 3 volgende kan mijn vrouw nog bij kruipen. Dan een T-shirt die net goed is.

Kunnen ze dat niet iets meer op elkaar afstemmen zeg...
Naast maatverschillen heb je ook nog talloze fits.

Terug
Bovenaan