Ik vroeg me net hetzelfde af. Waar gaat het eigenlijk overZal aan mij alleen liggen. Maar ik weet the fuck niet waarover dat mens het heeft.
Is dat niet gewoon google translate van den aldi gebruikt ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vroeg me net hetzelfde af. Waar gaat het eigenlijk overZal aan mij alleen liggen. Maar ik weet the fuck niet waarover dat mens het heeft.

Ik heb het facebook bericht van plopsa eens terug bovengehaald en er zijn nog pareltjes bijgekomen van die persoon.

Als ze er al geraakt zal het een prestatie op zich zijn.Moest zo iemand aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal deelnemen zou het de eerste keer zijn dat iemand onder 0 eindigt.
Mogelijk, maar onze buurvrouw en haar tienerkinderen zijn van hetzelfde kaliber als we berichten ontvangen.
Dit moet toch wel een troll zijn...?
Zijn er NB mensen op FB zelf die daar serieus op reageren?![]()

Ik neem aan dat ze toch nog 1 punt krijgt door haar naam correct te schrijven.Moest zo iemand aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal deelnemen zou het de eerste keer zijn dat iemand onder 0 eindigt.
Daarvoor moet je al hoofdletters kunnen gebruiken.Ik neem aan dat ze toch nog 1 punt krijgt om haar naam correct te schrijven.
Ik neem aan dat ze toch nog 1 punt krijgt door haar naam correct te schrijven.
diskruminatsie bij messen bij een beperkig
En dat is wereldnieuws ofwa ze zouden beter andere zaken aan het licht brengen in plaats van de mensen te bedriegen en beliegen met fake nieuws die zitten ook in de zak van shwab
Er zit wel een pareltje tussen van Alain DillenOp FB is er zo'n satirische pagina "Carine Knapen bestaat niet" waarin zij en al haar complotten een beetje in het belachelijke getrokken werden, beetje zoals wij dus ook doen met wappie-posts hier in dit topic. In het begin volgde ik die groep even maar na een tijdje werd het wel wat té flauw allemaal.
Maar blijkbaar heeft Carine Knapen op haar eigen Mewe-profiel nu een ellenlange post geschreven over die groep, waarop enkele van haar volgers nu ook zijn beginnen posten in die groep waardoor het nu dus gezellig verbroederen is daar tussen extreme wappies en extreme non-wappies...
Groep is gewoon openbaar te lezen dus altijd even leuk leesvoer:
www.facebook.com
Volgens mij is dat de West-Vlaamse versie van dit heerschap.Ik heb het facebook bericht van plopsa eens terug bovengehaald en er zijn nog pareltjes bijgekomen van die persoon.
Met uitzondering dat met dees nog wel eens goed gelachen kan worden.Volgens mij is dat de West-Vlaamse versie van dit heerschap.
Minder taalvaardig zijn, niet meer uit je woorden kunnen, verward zijn...toch allemaal bijwerkingen van het vaxxin!!!!!!Zal aan mij alleen liggen. Maar ik weet the fuck niet waarover dat mens het heeft.
Danku, danku om die pagina te vermelden! Fantastisch om te lezen hoe ze die wappies kurkdroog langs alle kanten nemen en die wappies blijven maar tegenspartelen want die snappen niet dat ze uitgelachen wordenOp FB is er zo'n satirische pagina "Carine Knapen bestaat niet" waarin zij en al haar complotten een beetje in het belachelijke getrokken werden, beetje zoals wij dus ook doen met wappie-posts hier in dit topic. In het begin volgde ik die groep even maar na een tijdje werd het wel wat té flauw allemaal.
Maar blijkbaar heeft Carine Knapen op haar eigen Mewe-profiel nu een ellenlange post geschreven over die groep, waarop enkele van haar volgers nu ook zijn beginnen posten in die groep waardoor het nu dus gezellig verbroederen is daar tussen extreme wappies en extreme non-wappies...
Groep is gewoon openbaar te lezen dus altijd even leuk leesvoer:
www.facebook.com

Net gelachen met eentje;Danku, danku om die pagina te vermelden! Fantastisch om te lezen hoe ze die wappies kurkdroog langs alle kanten nemen en die wappies blijven maar tegenspartelen want die snappen niet dat ze uitgelachen worden![]()

Is dat niet iemand met een overduidelijke beperking, zoals de meeste heeeeeel extreem slechttypende mensen?Ik heb het facebook bericht van plopsa eens terug bovengehaald en er zijn nog pareltjes bijgekomen van die persoon.
Naast maatverschillen heb je ook nog talloze fits.Wat is dat toch met kledijmaten. Ik heb wat kleren gekocht bij Zalando, allemaal dezelfde maat. Het 1e hemd kreeg ik quasi niet over mijn buik. De 3 volgende kan mijn vrouw nog bij kruipen. Dan een T-shirt die net goed is.
Kunnen ze dat niet iets meer op elkaar afstemmen zeg...