De beerput van het internet

Mijn argwaan groeit.
Ik lig hier op een Spaans strand en in de verte, letterlijk tegen de horizon, zie ik duidelijk, op wat lijkt, gebouwen of bergen.
Maar ze staan niet op maps aangeduid.
Zouden we dan toch in een Truman show achtige wereld leven? Zie ik het einde van onze leefwereld? Zit de elite daar om ons te bespioneren?

😅😅😅

Edit; blijkbaar zijn het viskwekerijen volgens een local.
Maar ik denk dat ‘m meewerkt met de overheid om ons dat wijs te maken. (Zijn haar zag letterlijk groen. Dus waarschijnlijk lizard?)

Laatst bewerkt:
Dosis beerputmateriaal op zondag (is zo een van die uberwappies op m'n fb waarvan de vader gevaccineerd is...):

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1086536672298249&set=a.136995543919038

De groep waarvan sprake "bijwerkingen na mNRA" blijkt echt te bestaan op FB.
Iets zegt me dat dit een goudmijn gaat zijn...

Edit: Succes! Lid geworden en al bij het 1e bericht blijkt dat 'gewone' personen die reageren met "dat is een normale bijwerking, niks om zorgen over te maken" karrevrachten beer over hun heen gesmeten krijgen. :biglaugh:

Laatst bewerkt:
"
Dosis beerputmateriaal op zondag (is zo een van die uberwappies op m'n fb waarvan de vader gevaccineerd is...):

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1086536672298249&set=a.136995543919038

De groep waarvan sprake "bijwerkingen na mNRA" blijkt echt te bestaan op FB.
Iets zegt me dat dit een goudmijn gaat zijn... :biglaugh:
"Verandert" :clap: .

En dan een foto waar de beste man zit te genieten :rofl: .

Maar die Estela in de comments is wel een echte beerput-topper. Heerlijk, van dat soort mensen.

Eigenlijk moet ge daar eens wat trollen. Gewoon iets zo over the top maken en dan zien welke idioten zelfs dat geloven.

Lieve mensen,

De
Postmaster Generaal Eric G. heeft ongelooflijk goed werk verricht samen met de andere Postmasters.
Het ontbrekende stuk om de wereld Vrede juridisch waterdicht te hebben.

Dit is een ontroerend moment dat nu honderden jaren later weer de Akte van Verlating geactiveerd is geworden zodat we nu Wereld Vrede hebben.

Mijn dank is groot, Eric jullie zijn helden VREDESTICHTERS !!!

Dankbaar dat jullie dit hebben gevoeld en zo mooi hebben gedaan
❤️
💜
❤️

Het is nu duidelijk
De oude machthebbers kunnen nu allemaal opgeruimd worden.

En mensen
Laat je niet langer afschrikken door deze verschrikkelijke misdadigers (over-heid)

Het is over en uit.

Ze zijn verslagen! Zij die misdaad tegen de mensheid hebben gepleegd zullen allemaal opgepakt worden!

Het licht heeft gewonnen!

En voor degene die mij niet geloven, het is echt waar!
😉
kan de link hier niet plaatsen dus stuur ff een potje!
😘

VREDE
FRIEDEN
PEACE

VREDE VRIJHEID LIEFDE
💓
🕊
💜
🦋
🌹
🌻
❤️

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postmaster Generaal Eric G. blijkt weer zo'n kwiebus te zijn met een eigen Youtube kanaal:

Laatst bewerkt:
Q BQQQMMMM!
🔥
🔥
🔥
🔥

ALLES KOMT AAN T LICHT!
❤
🙏
❤

FROM DARK TO LIGHT!!
🔥
🔥
🔥
🔥

Jul.24, 2022. ,

GTB 637.
EEN VAN DE GROOTSTE RECHTSZAKEN TEGEN DE CABAL IS BEGONNEN BIJ HET CANADESE HOOGGERECHTSHOF IS BEGONNEN. DR. REINER FUELLMICH MET 1000 advocaten en 10.000 MEDISCHE DESKUNDIGEN WERELDWIJD, HEBBEN DE ZAAK NA DRIE JAAR VOORBEREIDING AANGEBRACHT.....
De wereldwijde rechtszaak wegens misdaden tegen de menselijkheid die bij het Canadese Hooggerechtshof is aangespannen en aanvaard (zie onderstaande link), is begonnen. Een team van meer dan 1.000 advocaten en meer dan 10.000 medische deskundigen onder leiding van de Duitser Reiner Fuellmich, een van de machtigste advocaten van Europa, heeft de grootste rechtszaak in de geschiedenis, "Neurenberg 2" genaamd, aangespannen tegen de WHO (Wereldgezondheidsorganisatie) en de Davos-groep (Wereld Economisch Forum onder leiding van Klaus Schwab, meer dan 80 jaar oud) wegens misdaden tegen de menselijkheid.
Dr. Reiner Fuellmich is een Duits-Amerikaanse advocaat die voor miljoenen dollars rechtszaken heeft gewonnen tegen de Deutsche Bank fraude en de Volkswagen Dieselgate fraude. Hij is een van de oprichters van de Duitse onderzoekscommissie voor de kroon. Fuellmich en zijn team hebben duizenden wetenschappelijke bewijzen verzameld die de totale onbetrouwbaarheid van PCR-tests en de fraude erachter, aantonen. Fuellmich sprak over vaccins en verklaarde dat "zij niets te maken hebben met vaccins, maar deel uitmaken van genetische experimenten". Afgezien van de gebrekkige tests en de vervalste overlijdenscertificaten die door corrupt medisch personeel zijn afgegeven, is het "experimentele" vaccin zelf in strijd met artikel 32 van de Conventie van Genève.
Artikel 32 van het Vierde Verdrag van Genève van 1949 verbiedt "medische of wetenschappelijke verminking of experimenten die niet noodzakelijk zijn voor de medische behandeling van een persoon". Volgens artikel 147 is het verrichten van biologische experimenten op mensen een ernstige schending van het Verdrag. Het "experimentele" vaccin is in strijd met de 10 Codes van Neurenberg, die voorzien in de doodstraf voor degenen die deze internationale verdragen schenden. Fuellmich voegde eraan toe dat dit alles vanaf het begin was gepland en dat het de bedoeling was dat het in 2050 zou worden uitgevoerd. "Maar toen" werden de “touwtjes” inhalig en besloten de plannen te vervroegen, eerst naar 2030 en uiteindelijk naar 2020, waarbij zoveel fouten werden gemaakt.
De fabrikanten van vaccins hadden bijvoorbeeld niet voorzien dat er zoveel bijwerkingen en sterfgevallen zouden zijn. "Europa," gaat Fuellmich verder, "is het belangrijkste slagveld in deze oorlog. Dat komt omdat het volledig failliet is. De pensioenfondsen zijn volledig geplunderd. Daarom willen ze Europa veroveren voordat de mensen het beseffen. Wat is hier eigenlijk aan de hand?
Maar wie zijn die mensen die aan de touwtjes trekken? Volgens Fuellmich gaat het om een groep van zo'n 3.000 superrijken. De Davos-kliek rond Klaus Schwab maakt er ook deel van uit. Wat willen ze?
Totale controle over mensen. Ze kopen dokters, ziekenhuispersoneel en politici om. Mensen die niet meewerken worden bedreigd. Ze gebruiken allerlei psychologische technieken om mensen te manipuleren.
“De mainstream media," zo vat Fuellmich samen, "vertellen een vals verhaal door te beweren dat de meerderheid van de mensen voor actie en vaccins is. Dat is zeker niet waar.
Bijna iedereen met wie ik in Duitsland praat, weet bijvoorbeeld dat een masker nergens tegen beschermt, omdat bijna iedereen tegenwoordig door de alternatieve media wordt geïnformeerd. De oude media zijn stervende. Fuellmich's advies? ;
“Verspreid de waarheid en de feiten zo veel mogelijk en verspil je energie niet aan mensen die hopeloos gevaccineerd zijn. We kunnen niet iedereen redden. Vele mensen zullen sterven.”
Bron:
https://corona-ausschuss.de/
Verspreid alstublieft deze publicatie ! GTB.

Ooohhh wat is er veel gaande
🤗
Zoveel moois dat het toneel betreedt. Wat een veranderingen vinden er plaats, ik zie het , ik voel het
💜

Ik kan alleen maar blij zijn met wat er zich onthuld, al heeft het een bittere smaak natuurlijk met het leed dat al aangericht is..
Zoveel dingen die verborgen zijn gehouden komen aan het licht
💥
Zoveel meer mensen die zien en voelen dat het NIET KLOPT.. Dat het één grote Matrix is.
Wij zijn jaren en jaren voorgelogen over alles dat wij dachten (sommige nog denken..) dat waarheid was. Ons ONDERwijs , Dogma’s , Re-LIEG-ies , Ronde Aarde , Zwaartekracht (onbewezen theorie..) alles wat je je maar kunt bedenken is over gelogen. N A S A Never a straight answer, etc etc..zo kan ik nog wel even doorgaan. Stikstof probleem..? Toch gek dat alleen Nederland dat probleem heeft..
🤔
ALLES moet je omdraaien wat je vertelt en aangeleerd is
💫

Wanneer wij gaan herinneren wie wij daadwerkelijk zijn, Multidimensionale Electromagnetische HumanBeings.
✨
UNIVERSEEL SOUVEREIN
✨

Wij kunnen zoveel meer dan wij denken en ze ons verteld hebben.
Wij zijn helderziend, helder voelend, helder wetend.
Je hoeft alleen maar in te tunen op je eigen energie en dat stemmetje in je hoofd. En nee je bent niet gek, dat stemmetje zit daar niet voor niets. Dat is je onderbuik gevoel dat probeert te communiceren en is de moeite waard om naar te luisteren
🙏🏼

V a l C a b a l
Wij overwinnen met liefde en licht
💫

Het licht heeft al gewonnen
💥

✨
From Dark To Light
✨

De laatste voor vandaag met een kleine opmerking.
Al die coronawappies zijn tegen de vaccins omdat het je DNA zou aanpassen en dan lees je dit 🤭:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Galactische Poort is geopend!
💫

Ik ben dolblij jullie te kunnen meedelen dat de onlangs geopende Galactische poort significante veranderingen in jullie DNA veroorzaakt, die jullie in staat zullen stellen om van de derde naar de vijfde dimensie te ascenderen. (Bij mij gebeurde dit bijna 2 weken geleden en me leven is in een snel trein veranderd
😍
)
Wat betekent het om van de derde dimensie naar de vijfde dimensie te ascenderen?
De derde dimensie is de lagere vibratie van dualiteit, afscheiding en beperking. De vijfde dimensie is een hogere vibratie van eenheid, eenheid en onbeperkt potentieel.
De volgende zijn belangrijke veranderingen die je zult opmerken als je DNA verandert tijdens het ascentieproces:
1. Je zult je veel lichter voelen alsof er een grote last van je schouders is gevallen.
2. Je zult je energieker en minder moe gaan voelen.
3. Je voelt je zelfverzekerder en zekerder van jezelf.
4. Je zult veel gemakkelijker dan voorheen verbinding kunnen maken met je hogere zelf, gidsen, engelen en aartsengelen.
5. Je intuïtie (innerlijk weten) en paranormale gaven zullen sterker en duidelijker worden naarmate je er beter naar leert luisteren.
De Galactische Poort zal je helpen om alle resterende op angst gebaseerde gedachten en emoties los te laten. Angst omvat woede, jaloezie, wrok, slachtofferschap, zelftwijfel, schaamte en schuld. De poort zal je proces van het loslaten van op angst gebaseerde patronen versnellen, zodat je met gemak en gratie vooruit kunt gaan.
Dit reinigingsproces kan ervoor zorgen dat je derde chakra (zonnevlecht) voelt alsof hij in brand staat. Dit vuur zuivert je lichaam en helpt je om dichte energie te transmuteren naar hogere trillingsfrequenties. Als je het gevoel hebt dat je uit elkaar wordt getrokken, als je je een pretzel voelt, of als je het gevoel hebt dat een elastiekje steeds weer wordt afgebroken, weet dan dat dit allemaal geweldige ervaringen zijn, omdat ze je helpen bij het oude energie loslaten die niet langer een doel in je leven dient.
U zult omwentelingen opmerken in uw fysieke, emotionele en mentale lichaam. De poort luidt een enorme golf van kosmische energie in die dit jaar en tot ver in het volgende jaar zal blijven binnenkomen.
Je wordt uit je comfortzone geduwd omdat je je moet aanpassen aan de enorme veranderingen die op aarde plaatsvinden. De veranderingen zijn een direct gevolg van het toenemende licht dat onze planeet doordringt. Je kunt het licht in je lichaam, geest en ziel voelen.
Je wordt gebombardeerd met hoogfrequente energieën die ervoor zorgen dat je vergeet wie je bent. Terwijl deze energieën binnen blijven komen, zul je je realiseren dat de waarheden waar je naar hebt geleefd, je ziel niet langer dienen. Ze zullen achterhaald raken als je oude zelf sterft en je ware zelf wordt onthuld.
Je zult beginnen te begrijpen dat je echt een spiritueel wezen bent met een menselijke ervaring. Je zult anderen begeleiden op hun reis terug naar huis terwijl ook zij hun ware aard beseffen.
Je zult ontdekken dat alles energie is en dat al het leven met elkaar verbonden is, ook al lijkt het aan de oppervlakte anders. Je zult mensen, plaatsen en dingen zoeken die op een hogere frequentie vibreren, zodat je je vibratie kunt verhogen en samen met hen naar de vijfde dimensie kunt opstijgen.
Je zult dingen gaan horen, zien, voelen en weten die verder gaan dan je vijf zintuigen. Je zult downloads van informatie uit de hogere rijken gaan ontvangen als een manier om je te herinneren wie je bent en waarom je hier kwam tijdens deze geweldige tijd van ascentie.
Je zult ook je hartchakra vollediger openen, waardoor je de wereld op een geheel nieuwe manier kunt ervaren. Al je op ego gebaseerde angsten zullen beginnen weg te vallen als je je realiseert dat alles goed is. Je bewustzijn zal met elke dag die voorbijgaat verder en verder uitbreiden.
Je dromen en visioenen kunnen levendiger en intenser worden. U kunt zelfs uittredingen (OBE's) of lucide dromen krijgen.
Je kunt helderhorende berichten horen van engelen, spirituele gidsen, aartsengelen, voorouders, overleden dierbaren of andere hemelse wezens. Helderhorendheid betekent 'helder horen' en het is een van de meest voorkomende manieren waarop je spirituele gidsen je aandacht proberen te krijgen.
Je kunt visioenen of beelden zien door het derde oog in je geestesoog. Dit wordt helderziendheid genoemd, wat 'helder zien' betekent en kan erg nuttig zijn wanneer je belangrijke beslissingen in je leven probeert te nemen of hulp nodig hebt bij het oplossen van problemen tijdens het wakker zijn.
Je zult het moeilijk vinden om in negatieve omstandigheden te blijven leven. U kunt merken dat u gaat verhuizen of van baan verandert als uw huidige situatie niet is afgestemd op uw nieuwe spirituele staat van zijn.
U zult een intense drang voelen om alleen te zijn of meer tijd in de natuur door te brengen. Je kunt ook elke dag een sterk verlangen ervaren om te mediteren en contact te maken met God/Bron/het Goddelijke/Geest/het Universum (wat je maar wilt).
Hoe meer je je openstelt voor je intuïtieve vermogens, hoe belangrijker het voor je wordt om voor de behoeften van je fysieke lichaam te zorgen. Je zult gaan merken dat als je energie opraakt of zwak is doordat je niet genoeg slaapt, niet goed eet, genoeg water drinkt of sport, je intuïtie erg zwak zal zijn. Als gevolg hiervan zal het moeilijk voor je zijn om te onderscheiden wat van binnenuit komt en wat niet.
Als intuïtief empathisch type raak ik vaak uitgeput als mijn energie zwak wordt door gebrek aan slaap, slechte voeding of lichaamsbeweging. Daarom heb ik door de jaren heen geleerd dat als ik wil dat mijn begeleiding en gaven op hun sterkste niveau zijn, ik moet luisteren naar wat mijn fysieke lichaam nodig heeft.
Het is tijd om je leven te veranderen in een gelukkig en zinvol leven door alle krachtige energie die naar je wordt gestuurd te gebruiken en te gebruiken zodat je in harmonie met het universum kunt leven. Je bent niet alleen. Je wordt geliefd en geleid door alle wezens uit de hogere dimensies.
Het ascentieproces is een voordeel voor de hele mensheid en Gaia. Het zal je bevrijden van deze dichte en giftige frequenties van de derde dimensie en je in de liefde, vrede, overvloed, bekrachtiging en wijsheid van de vijfde dimensie brengen.
Je multidimensionale bewustzijn zal worden geactiveerd en je zult de ontvouwing van je goddelijke blauwdruk voor deze incarnatie ervaren. Je zult je herinneren wie je werkelijk bent. Je zult je op dit moment verbinden met je specifieke zielsmissie op aarde.
Deze opening van de Galactische poort brengt veel veranderingen met zich mee, maar als we allemaal samenwerken en dit nieuwe bewustzijnsniveau accepteren, zal voor iedereen een nieuwe gouden eeuw beginnen!

wat eeb benden softies is dat hier als er wat ge buurd persis dat u dat gaat verhidren ik heb 6 kindren en als het zo is is het zo en zijn ze nu 12 of 14 jaar Ala er wat ge buurd kan dat ook als jij er bij bend het licht niet aan hun altijd maar dat het te druk is je Kan beter een tijd stip uit kizen als het wat mider druk is ook vijliger en ja er is tewijnig toe zicht zeker als het druk is
In de lokale fb groep vroeg iemand zich af wat aan plopsaqua gisteren gebeurde. Zwaailichten...
Dit was het antwoord op de vraag of het veilig is om haar 12 jarige dochter alleen met vriendinnen te laten gaan zwemmen.

In de lokale fb groep vroeg iemand zich af wat aan plopsaqua gisteren gebeurde. Zwaailichten...
Dit was het antwoord op de vraag of het veilig is om haar 12 jarige dochter alleen met vriendinnen te laten gaan zwemmen.
Die tekst leest zoals een opgeviste drenkeling die nog teveel water in z'n longen heeft zitten...

Ooohhh wat is er veel gaande
🤗
Zoveel moois dat het toneel betreedt. Wat een veranderingen vinden er plaats, ik zie het , ik voel het
💜

Ik kan alleen maar blij zijn met wat er zich onthuld, al heeft het een bittere smaak natuurlijk met het leed dat al aangericht is..
Zoveel dingen die verborgen zijn gehouden komen aan het licht
💥
Zoveel meer mensen die zien en voelen dat het NIET KLOPT.. Dat het één grote Matrix is.
Wij zijn jaren en jaren voorgelogen over alles dat wij dachten (sommige nog denken..) dat waarheid was. Ons ONDERwijs , Dogma’s , Re-LIEG-ies , Ronde Aarde , Zwaartekracht (onbewezen theorie..) alles wat je je maar kunt bedenken is over gelogen. N A S A Never a straight answer, etc etc..zo kan ik nog wel even doorgaan. Stikstof probleem..? Toch gek dat alleen Nederland dat probleem heeft..
🤔
ALLES moet je omdraaien wat je vertelt en aangeleerd is
💫

Wanneer wij gaan herinneren wie wij daadwerkelijk zijn, Multidimensionale Electromagnetische HumanBeings.
✨
UNIVERSEEL SOUVEREIN
✨

Wij kunnen zoveel meer dan wij denken en ze ons verteld hebben.
Wij zijn helderziend, helder voelend, helder wetend.
Je hoeft alleen maar in te tunen op je eigen energie en dat stemmetje in je hoofd. En nee je bent niet gek, dat stemmetje zit daar niet voor niets. Dat is je onderbuik gevoel dat probeert te communiceren en is de moeite waard om naar te luisteren
🙏🏼

V a l C a b a l
Wij overwinnen met liefde en licht
💫

Het licht heeft al gewonnen
💥

✨
From Dark To Light
✨
Zwaartekracht, onbewezen théorie :unsure:

Zwaartekracht, onbewezen théorie :unsure:
"Alles wat je je maar kunt bedenken is over gelogen."
Dat is zo beetje de samenvatting van hoe die mensen denken en altijd gelijk (denken te) hebben. Een kritisch, maar nuchter gesprek aangaan met zo'n mensen is dus onmogelijk.

De laatste voor vandaag met een kleine opmerking.
Al die coronawappies zijn tegen de vaccins omdat het je DNA zou aanpassen en dan lees je dit 🤭:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Galactische Poort is geopend!
💫

Ik ben dolblij jullie te kunnen meedelen dat de onlangs geopende Galactische poort significante veranderingen in jullie DNA veroorzaakt, die jullie in staat zullen stellen om van de derde naar de vijfde dimensie te ascenderen. (Bij mij gebeurde dit bijna 2 weken geleden en me leven is in een snel trein veranderd
😍
)
Wat betekent het om van de derde dimensie naar de vijfde dimensie te ascenderen?
De derde dimensie is de lagere vibratie van dualiteit, afscheiding en beperking. De vijfde dimensie is een hogere vibratie van eenheid, eenheid en onbeperkt potentieel.
De volgende zijn belangrijke veranderingen die je zult opmerken als je DNA verandert tijdens het ascentieproces:
1. Je zult je veel lichter voelen alsof er een grote last van je schouders is gevallen.
2. Je zult je energieker en minder moe gaan voelen.
3. Je voelt je zelfverzekerder en zekerder van jezelf.
4. Je zult veel gemakkelijker dan voorheen verbinding kunnen maken met je hogere zelf, gidsen, engelen en aartsengelen.
5. Je intuïtie (innerlijk weten) en paranormale gaven zullen sterker en duidelijker worden naarmate je er beter naar leert luisteren.
De Galactische Poort zal je helpen om alle resterende op angst gebaseerde gedachten en emoties los te laten. Angst omvat woede, jaloezie, wrok, slachtofferschap, zelftwijfel, schaamte en schuld. De poort zal je proces van het loslaten van op angst gebaseerde patronen versnellen, zodat je met gemak en gratie vooruit kunt gaan.
Dit reinigingsproces kan ervoor zorgen dat je derde chakra (zonnevlecht) voelt alsof hij in brand staat. Dit vuur zuivert je lichaam en helpt je om dichte energie te transmuteren naar hogere trillingsfrequenties. Als je het gevoel hebt dat je uit elkaar wordt getrokken, als je je een pretzel voelt, of als je het gevoel hebt dat een elastiekje steeds weer wordt afgebroken, weet dan dat dit allemaal geweldige ervaringen zijn, omdat ze je helpen bij het oude energie loslaten die niet langer een doel in je leven dient.
U zult omwentelingen opmerken in uw fysieke, emotionele en mentale lichaam. De poort luidt een enorme golf van kosmische energie in die dit jaar en tot ver in het volgende jaar zal blijven binnenkomen.
Je wordt uit je comfortzone geduwd omdat je je moet aanpassen aan de enorme veranderingen die op aarde plaatsvinden. De veranderingen zijn een direct gevolg van het toenemende licht dat onze planeet doordringt. Je kunt het licht in je lichaam, geest en ziel voelen.
Je wordt gebombardeerd met hoogfrequente energieën die ervoor zorgen dat je vergeet wie je bent. Terwijl deze energieën binnen blijven komen, zul je je realiseren dat de waarheden waar je naar hebt geleefd, je ziel niet langer dienen. Ze zullen achterhaald raken als je oude zelf sterft en je ware zelf wordt onthuld.
Je zult beginnen te begrijpen dat je echt een spiritueel wezen bent met een menselijke ervaring. Je zult anderen begeleiden op hun reis terug naar huis terwijl ook zij hun ware aard beseffen.
Je zult ontdekken dat alles energie is en dat al het leven met elkaar verbonden is, ook al lijkt het aan de oppervlakte anders. Je zult mensen, plaatsen en dingen zoeken die op een hogere frequentie vibreren, zodat je je vibratie kunt verhogen en samen met hen naar de vijfde dimensie kunt opstijgen.
Je zult dingen gaan horen, zien, voelen en weten die verder gaan dan je vijf zintuigen. Je zult downloads van informatie uit de hogere rijken gaan ontvangen als een manier om je te herinneren wie je bent en waarom je hier kwam tijdens deze geweldige tijd van ascentie.
Je zult ook je hartchakra vollediger openen, waardoor je de wereld op een geheel nieuwe manier kunt ervaren. Al je op ego gebaseerde angsten zullen beginnen weg te vallen als je je realiseert dat alles goed is. Je bewustzijn zal met elke dag die voorbijgaat verder en verder uitbreiden.
Je dromen en visioenen kunnen levendiger en intenser worden. U kunt zelfs uittredingen (OBE's) of lucide dromen krijgen.
Je kunt helderhorende berichten horen van engelen, spirituele gidsen, aartsengelen, voorouders, overleden dierbaren of andere hemelse wezens. Helderhorendheid betekent 'helder horen' en het is een van de meest voorkomende manieren waarop je spirituele gidsen je aandacht proberen te krijgen.
Je kunt visioenen of beelden zien door het derde oog in je geestesoog. Dit wordt helderziendheid genoemd, wat 'helder zien' betekent en kan erg nuttig zijn wanneer je belangrijke beslissingen in je leven probeert te nemen of hulp nodig hebt bij het oplossen van problemen tijdens het wakker zijn.
Je zult het moeilijk vinden om in negatieve omstandigheden te blijven leven. U kunt merken dat u gaat verhuizen of van baan verandert als uw huidige situatie niet is afgestemd op uw nieuwe spirituele staat van zijn.
U zult een intense drang voelen om alleen te zijn of meer tijd in de natuur door te brengen. Je kunt ook elke dag een sterk verlangen ervaren om te mediteren en contact te maken met God/Bron/het Goddelijke/Geest/het Universum (wat je maar wilt).
Hoe meer je je openstelt voor je intuïtieve vermogens, hoe belangrijker het voor je wordt om voor de behoeften van je fysieke lichaam te zorgen. Je zult gaan merken dat als je energie opraakt of zwak is doordat je niet genoeg slaapt, niet goed eet, genoeg water drinkt of sport, je intuïtie erg zwak zal zijn. Als gevolg hiervan zal het moeilijk voor je zijn om te onderscheiden wat van binnenuit komt en wat niet.
Als intuïtief empathisch type raak ik vaak uitgeput als mijn energie zwak wordt door gebrek aan slaap, slechte voeding of lichaamsbeweging. Daarom heb ik door de jaren heen geleerd dat als ik wil dat mijn begeleiding en gaven op hun sterkste niveau zijn, ik moet luisteren naar wat mijn fysieke lichaam nodig heeft.
Het is tijd om je leven te veranderen in een gelukkig en zinvol leven door alle krachtige energie die naar je wordt gestuurd te gebruiken en te gebruiken zodat je in harmonie met het universum kunt leven. Je bent niet alleen. Je wordt geliefd en geleid door alle wezens uit de hogere dimensies.
Het ascentieproces is een voordeel voor de hele mensheid en Gaia. Het zal je bevrijden van deze dichte en giftige frequenties van de derde dimensie en je in de liefde, vrede, overvloed, bekrachtiging en wijsheid van de vijfde dimensie brengen.
Je multidimensionale bewustzijn zal worden geactiveerd en je zult de ontvouwing van je goddelijke blauwdruk voor deze incarnatie ervaren. Je zult je herinneren wie je werkelijk bent. Je zult je op dit moment verbinden met je specifieke zielsmissie op aarde.
Deze opening van de Galactische poort brengt veel veranderingen met zich mee, maar als we allemaal samenwerken en dit nieuwe bewustzijnsniveau accepteren, zal voor iedereen een nieuwe gouden eeuw beginnen!
Wat een random collectie aan dure woorden. Wie gaat daarin mee, daarvoor moet je toch echt simpel zijn?

Eigenlijk moet ge daar eens wat trollen. Gewoon iets zo over the top maken en dan zien welke idioten zelfs dat geloven.
Ik heb daar ook al eens over gedacht, puur voor de leute, maar volgens mij is dat gedoe van Q-Anon ook zo begonnen en kijk nu. Of het was een Russische troll.

Wat een random collectie aan dure woorden. Wie gaat daarin mee, daarvoor moet je toch echt simpel zijn?
De derde dimensie is de lagere vibratie van dualiteit, afscheiding en beperking. De vijfde dimensie is een hogere vibratie van eenheid, eenheid en onbeperkt potentieel.’

Dat leest bijna als het betere erotische werk 😅

Terug
Bovenaan