Bernie.be
Well-known member
Jij komt al niet in aanmerking met uw gebruik van leestekens.Ok dan: Is er groepskording voor didt forum?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij komt al niet in aanmerking met uw gebruik van leestekens.Ok dan: Is er groepskording voor didt forum?
doe maar uw eigen onderzoekEerst aan een dt oefening meedoen
Laat me weten wat zo’n buitenverblijf gaat kosten daarZonet nog iets te weten gekomen.
De bosbranden in zuid Europa zijn allemaal aangestoken om er binnenkort industriezones en luxe vakantieparken van te maken..
10.000 hectare hè is intussen in vlammen opgegaan, 10.000!
Kunt er bijna de haven van Antwerpen kwijt..![]()

![]()
Gesjoemel bij de overheid? Bedrijf dat coronavaccins beheert naar rechter wegens “onfrisse praktijken”
Is er gesjoemeld met een miljoenencontract bij de federale overheid? Het bedrijf dat al twee jaar onder meer de coronavaccins beheert, is overtuigd van wel en trekt naar de rechter. “Wegens onfrisse praktijken bij de FOD Volksgezondheid.”www.hln.be
Hou dit artikel in de gaten. Dit gaat een goudmijn aan reacties opleveren.
Eindelijk actie, ik hoop dat ze genoeg bewijzen hebben..
Stilaan maar zeker komt alles boven. EINDELIJK
Dat gesjoemel zijn we hier al jaren gewend wacht tot de beerput volledig open gaat
Topje van de ijsberg wacht tot de beerput helemaal open gaat!
De hele beerput gaat open eindelijk

Een komma kennen die mensen niet?Valt me beetje tegen. Hoewel men wel veel over de beerput spreekt.
Het is uiteraard de fout van de vaccins.Allereerst wens ik dat de lieve man veilig en wel wordt teruggevonden .
Maar toch wel eventjes een kleine duiding in heel dit vingertjesgewijs gebeuren .
Ach , de pyromaan van dienst lost dat nog wel eventjes vlug voor jullie op.Binnenkort valt heel de zorgsector in de duigenmand.De werkdruk die men nu ( door staatsinstructies )moet aanhouden is nog niet zwaar genoeg volgens ministers die nog nooit één dag op de echte werkveld hebben gestaan.Men kan gerust nog zonder de vele collega’s die zich niet laten chanteren door de WHO-dictatuur.Kiezen voor je eigen lichamelijke integriteit is not done in het nieuwe normaal.![]()
Bewijzen genoeg van zij die de juiste keuze maakten want de anderen vullen nu de ziektebedjes.
Maar dat is een spreekwoordelijke olifant in de kamer die de media er niet graag bij vermeld zeker?
Als de werkdruk te hoog wordt dan gebeuren er nu éénmaal zulke dingen .
Maar tot hiertoe is er nog geen rotte eurocent in de zorgsector gestoken .
De vlaggetjes zijn weg en het handjesgeklap ook.
Nu gaat de jacht op de ongeprikten voor.
Veel geluk en toi toi .
we zijn goed bezig , ook al zeggen ze van niet![]()
![]()
Jawel hoor , maar dan gebruiken ze die verkeerd en met nog veel spaties tussen .Een komma kennen die mensen niet?
Schitterend hoe ze elk thema zo weten te draaien, om toch maar weer bij de vaccins uit te komen.Er was in het WZC in de buurt iemand buitengewandeld en verdwenen, een 85-jarige man met kennelijk toch dementie of enige verwarring. Ondertussen hebben ze hem 3 dagen later teruggevonden, maar de facebookreacties, tjah. Ik denk ook wel dat de zorg onderbemand is hoor, en uiteraard krijg je dan obligate posts genre "waarom betalen we belastingen, om het aan de profiteurs te geven??", maar deze spant toch de kroon:
Het is uiteraard de fout van de vaccins.
Klopt volledig."mensen zijn in paniek omdat het 1 dag warmer dan 35 graden wordt.
Terwijl diezelfde mensen zich wel vorig jaar allemaal 3 experimentele spuiten hebben laten zetten om, in 40 graden, in Spanje in de zon te kunnen gaan liggen"
Net die ‘meme’ ook zien voorbij komen om een fb groep waarin ik zit."mensen zijn in paniek omdat het 1 dag warmer dan 35 graden wordt.
Terwijl diezelfde mensen zich wel vorig jaar allemaal 3 experimentele spuiten hebben laten zetten om, in 40 graden, in Spanje in de zon te kunnen gaan liggen"
Nope geen lid van, wss één van kennissen wel.Net die ‘meme’ ook zien voorbij komen om een fb groep waarin ik zit.
(Toevallig lid van madlipz?)
Ben benieuwd naar de reacties op mijn comment.
In NL zijn er weer een paar die aandacht nodig hebben en het wappievuur aanwakkeren:
De volledige post inclusief de antwoorden van z'n aanhang:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10217835203432309&set=a.3017150168311

Ik vind het zo vaccinerend om al die berichten te lezen. Hoe zou dit nou allemaal komen?![]()
![]()
![]()