Crashtestdummy
Banned
welja juist daarom, tis de moeite niemeer. Voor een griepseizoen ga ik ook geen pikuur halen hoorHuidige variant is ook niet zo erg als die van vorige zomer natuurlijk.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welja juist daarom, tis de moeite niemeer. Voor een griepseizoen ga ik ook geen pikuur halen hoorHuidige variant is ook niet zo erg als die van vorige zomer natuurlijk.

Mja, straf verhaal zoals zo velen zeker, als het al 100% gelinkt kan worden aan het vaccin is dat nog altijd een gigantische minderheid. Feit is dat mensen in hun hoofd alles aan dat vaccin wijten omdat dit meteen kan herinnerd worden.wel, ik heb foto's gezien van een collega zijn vrouw die volledig in etterende blazen (zoals van brandwondes) bedekt was door haar spuitje, dan denkte er toch ook eens anders over... Ik heb er 2 gezet voor ge denkt dak ook ne complotdenker ben.
Ook intussen al 2x corona gehad (na de spuiten) en tis niet erger dan een verkoudheid, dus imo is al tgene da nu nog komt ook maar uit geldgewin voor de pharma
Ik reageer toch gewoon op je post? Het is toch opvallend hoe sommige mensen meteen dan in het defensief moeten met "waarom zou ik mij inspuiten????" Zolang we niet terug naar de overrompeling van de vorige jaren gaan mag jij van mij dat vaccin weigeren hoor. Ik blijf het wel onder post #1718 plaatsen, maar soit.de virologen zeggen zelf dat het virus al enorm is afgezwakt, waarom zou ik mij dan nog moeten inspuiten? weg gaat het toch niet: hun eigen woorden: we gaan er moeten leren mee leven. En als ge ziek zijt blijfde zoiezo thuis.
Inderdaad, ik vraag mij altijd af hoe iemand die hier uit ons onderwijs komt in zo'n dingen kan geloven. Veel van die zaken wringen al als je een beetje hebt opgelet in het lager onderwijs, en na het middelbaar lijkt het helemaal absurd. En toch heb je dan (veel te veel) volwassenen die zo'n dingen lezen en denken "bwa ja, klinkt aannemelijk".
Oh boy, uit nieuwsgierigheid eens wat 'wakkere' filmpjes bekeken van de Jurgen-herdenking.Ook wel typisch en opvallend altijd hoe ge telkens dezelfde figuren opnieuw ziet opduiken als het over complotten gaat, ook al hebben de onderwerpen totaal niets met elkaar te maken:
![]()
@vrijemedia Dilsen herdenking nabeschouwing @hansblanckaert | By V-Media | Facebook
@vrijemedia Dilsen herdenking nabeschouwing @hansblanckaertfb.watch
(De trouwe bezoekers van dit topic zullen die kerel ongetwijfeld herkennen als de horecauitbater die heel trots liet zien hij bewijs had gevonden over de 5G-functie in de vaccins, want op het terras van zijn zaak kon hij via zijn smartphone allerlei bluetooth-apparaten terug vinden, of als de kerel die altijd met veel enthousiasme de coronabetogingen livestreamde en becommentarieerde)
Ik herinner me die afleveringen nog. Het niveau is daarna wel gedaaldRedelijk cringe, die denken werkelijk dat ze 'een vijand van de regering' ofzoiets zijn. Doet me denken aan mezelf toen ik 8 was en dacht dat ik in een soort Truman Show zat. En bijgevolg onnozele dingen deed voor mijn denkbeeldige kijkers.
Zou het niet leuk zijn om echt een zó hard van de pot gerukte theorie te bedenken. Zo ongeloofwaardig mogelijk en die dan te lanceren om te zien wie daar intrapt? Ok, idioter dan de Reptilians kan moeilijk maar toch...
Langs de andere kant, heel dat gedoe van Q-Anon is volgens mij op dezelfde manier begonnen op 4chan en kijk nu hoe dat de VS verdeelt.
En de corona lockdown werd georganiseerd door de overheid om al hun duif-drones te servicen!In Amerika was er ook zo'n man die als grap een theorie had gelanceerd dat vogels eigenlijk drones waren van spionnen (birds aren't real conspiracy). Op den duur begonnen mensen dat effectief te geloven...
Hij kan misschien een bood doen op 2dehands.
Uh nee? Op iBood…Hij kan misschien een bood doen op 2dehands.