De beerput van het internet

Sinds een anti-5G-hoedie 85 reviews krijgt, sta ik nergens meer van te kijken, maar deze malloot komt toch dicht in de buurt.

De Rogers en Sabrina's van onze samenleving be like:

"Niet mijn regering, die van de roverheid kunnen niks, het zijn lomperikken, bende domme apen!!!!"

Diezelfde Rogers en Sabrina's van onze samenleving also be like:
"ZE spannen allemaal samen en hebben al decennialang in het uiterste geheim een zeer gedetailleerd en slim plan uitgewerkt waarvoor ze tot in alle takken van de samenleving overal ter wereld hebben moeten infiltreren. Gewoon, om ons te pesten!!"

Maar als ze ons uitroeien dmv vaccins, hoe gaan ze dan in de toekomst nog 80.000 kinderen per dag kunnen ontvoeren om de lizard people te voederen? :thinking: De regering heeft hier blijkbaar nog niet echt over nagedacht.

Al die roepers die tegen zowat alles waren (en nog steeds zijn) tijdens de coronacrisis hebben 1 ding gemeen: Ze hebben AANDACHT nodig en kunnen er niet tegen dat er op een kritisch moment 1 iemand als woordvoerder ten tonele verschijnt. Zo is MVR ook nu weer de pispaal. Ze doen dat af als 'die persoon wil macht en populair zijn' terwijl die man de bevolking probeerde te informeren.
Blijkbaar smeult zoiets heel lang na.
Onderstaande berichten stonden op de FB van Jeff Hoeyberghs, je weet wel, die andere roeper die tijdens de coronacrisis meer leek te weten van virussen en immuunsystemen dan van het verbouwen van een lichaam. Al kan die een deuk in z'n ego waarschijnlijk wel zelf herstellen.

Ronduit irritant zulke betweters die zich ingebeelde kennis toe-eigenen.

Dat zijn de ergste! Die laten u denken dat ze toch bij de normaal denkende mensen horen!
Jammer genoeg heb je ze overal zitten.
Vorige week een week opleiding gehad samen met toekomstige collega’s (cipier)
En ja hoor, ook eentje van: ‘niet de mainstreammedia volgen want…’.

Artikel op HLN rond Nederlandse influencer met miljoenenvilla en ferrari in de garage, kan het artikel niet lezen wegens geen abo maar de reactie van Roger is weer mooi op HLN niveau

"Ik ben tevreden met mijn bescheiden woning en mijn klein bmwken. Dat zal langer duren (heel mijn leven) dan die IT-wereld."

Tmoet fijn zijn daar onder die steen van Roger. :unsure:

Artikel op HLN rond Nederlandse influencer met miljoenenvilla en ferrari in de garage, kan het artikel niet lezen wegens geen abo maar de reactie van Roger is weer mooi op HLN niveau

"Ik ben tevreden met mijn bescheiden woning en mijn klein bmwken. Dat zal langer duren (heel mijn leven) dan die IT-wereld."

Tmoet fijn zijn daar onder die steen van Roger. :unsure:
Die IT, over 10 jaar spreken we daar niet meer over :unsure:

Terug
Bovenaan