De beerput van het internet

Screenshot_20220529-1925582.jpg

Nu pas gezien. (Eigenlijk is dit eens niet de beerput van het internet, maar dus wel IRL.)
Echt waar, hoe zielig, marginaal en laag bij de grond ben je al je iemand zijn eten gaat pikken?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Kauwen? Geen enkel probleem voor die beesten.
Ze zit aan de kust, maar meeuwen kunnen ook kastaars zijn!

Bij zulke dingen zou ik eigenlijk van iets onschuldigs uitgaan. Of een arme stakker die mega veel honger had. Meteen mijn buurtbewoners beschuldigen, ik weet niet.

Ze zit aan de kust, maar meeuwen kunnen ook kastaars zijn!

Bij zulke dingen zou ik eigenlijk van iets onschuldigs uitgaan. Of een arme stakker die mega veel honger had. Meteen mijn buurtbewoners beschuldigen, ik weet niet.
Het is te hopen voor die mensen dat het meeuwen waren, maar zelf heb ik heb al geweten dat men hier banale dingen steelt die op de mensen hun oprit staan (geen eten), dus ja, daarom houd ik die optie toch open...

Vechten? Maar volgens Niels Destadsbader moeten we ons dan weer gewoon laten veroveren? :unsure:
Nee. Niels 'Supreme Songsinging Lizzard' Destadsbader is betrokken in een andere fase van het Grote Hagedissencomplot. Zijn publiek is al hersendood. Zij kunnen niet zelfstandig nadenken en door zijn toehoorders herhaaldelijk bloot te stellen aan 'verover mij' worden zij eraan herinnerd om, eenmaal het zover is, de hagedissen niet te weerstaan.

En Niels zal zich ook nooit verspreken over het Grote Hagedissencomplot. Uit zijn mond zou dat dan klinken als het Hrote Gahedissencomplot en geen zinnig mens heeft dan een idee waarover hij dan zit te beuzelen.

Het bewijs past gewoon perfect. Zonneklaar. Waterdicht. Je moet het gewoon willen zien. En het feit dat je hier niets over hoort in de media is het beste bewijs dat het complot wel degelijk bestaat.

Nee. Niels 'Supreme Songsinging Lizzard' Destadsbader is betrokken in een andere fase van het Grote Hagedissencomplot. Zijn publiek is al hersendood. Zij kunnen niet zelfstandig nadenken en door zijn toehoorders herhaaldelijk bloot te stellen aan 'verover mij' worden zij eraan herinnerd om, eenmaal het zover is, de hagedissen niet te weerstaan.

En Niels zal zich ook nooit verspreken over het Grote Hagedissencomplot. Uit zijn mond zou dat dan klinken als het Hrote Gahedissencomplot en geen zinnig mens heeft dan een idee waarover hij dan zit te beuzelen.

Het bewijs past gewoon perfect. Zonneklaar. Waterdicht. Je moet het gewoon willen zien. En het feit dat je hier niets over hoort in de media is het beste bewijs dat het complot wel degelijk bestaat.
Ik was bijna mee met je openbaring maar door je gebruik van hoofdletters, alinea's en interpunctie kom je toch wel niet over als een echte wakkere hoor.

/EDIT: ook geen hashtags in je post :o

Ik was bijna mee met je openbaring maar door je gebruik van hoofdletters, alinea's en interpunctie kom je toch wel niet over als een echte wakkere hoor.

/EDIT: ook geen hashtags in je post :eek:
Verdorie, ze beginnen me door te krijgen. Mijn undercoverwerk om de normale internetfora te infiltreren en zo de anti-hagedissenbeweging -die ons Hroot Gahedissencomplot* al lang ontdekt heeft- in diskrediet te brengen wordt nu blootgelegd. Dat moet ook een complot zijn. Er moet een mol geïnfiltreerd zijn bij de hagedissen. Ik ben ontdekt. De Opperhagedis en zijn Beul komen mij straffen. In de verte hoor ik Niels Destadsbader steeds luider en luider zingen dat ze nog maar zestien joar is. Help! Help me!

*Nee, serieus, probeer dit maar eens tien keer achter elkaar te zeggen zonder te haperen. :unsure:

Het feit dat hij de term MSM (nog) niet heeft gebruikt en nog geen enkele dt-fout heeft gemaakt zijn ook duidelijke tekens.

Nee Niels soepreem Songsinging Lisard Destadsbader is betrokken in een andere fase van het Grote Hagedissencomplot zijn publiek is al hersendood zij kunen niet zelfstandich nadenken en door zijn toehoorders herhaaldelijk bloot te stellen aan 'verover mij' worden zij eraan herinnerd om, eenmaal het zover is, de hagedissen niet te weerstaan en Niels zal zich ook nooit verspreken over het Grote Hagedissencomplot uit zijn mond zou dat dan klinken als het Hrote Gahedissencomplot en geen zinnig mens heeft dan een idee waarover hij dan zit te beuzelen het bewijs past gewoon perfect zonneklaar waterdicht je moet het gewoon willen zien en het feit dat je hier niets over hoort in de media is het beste bewijs dat het complot wel degelijk bestaad.
Zo beter? 😅

Nog wat meer nutteloze hoofdletters, schreeuwerige taal, van de hak op de tak springen en dan kan ik u volgende sticker aanbieden voor uw verdiensten:

704.jpg

Samen raken we er om de wakkeren te infiltreren! :hug:
Toegegeven, ik vind die hele denkwijze van die lizzards best wel boeiend om eens door te nemen.
Blijkbaar bestaat deze theorie al heel lang.

Tof yt filmpje hierover

Zelfs fake news en complottheoriefilmpjes zijn nu eigenlijk al een complot dat "ZE" op poten hebben gezet!
Ze proberen onze geloofwaardigheid onderuit te halen door zelf fake news te produceren in de hoop dat we het zullen oppikken en ons in een fact-check onderuit te halen. Opletten!
Idd en vermoedelijk brengen ze zelf dergelijke “misinformatie /complot “ -filmpjes uit om dan de wet op desinformatie erdoor te jagen …

Nog wat lachen met de West-Vlamingen ook?

Gelukkig maken de wakkeren maar een kleine doch veel te vocale groep uit van de samenleving of je zou onmiddellijk alle hoop in de mensheid verliezen als je niet relativeert. -_-
Ja. Global Warming en de daarbijhorende stijgende zeespiegel zijn eigenlijk uitgevonden om zo West-Vlaanderen te laten overstromen zodat we er (eindelijk) van af zijn. :eviltongue:

Ja. Global Warming en de daarbijhorende stijgende zeespiegel zijn eigenlijk uitgevonden om zo West-Vlaanderen te laten overstromen zodat we er (eindelijk) van af zijn. :eviltongue:
Gelukkig is Antwerpen ook bedreigd bij stijgende zeespiegel. Als wij west vlamingen moeten gaan sleuren we toch die antwerpenaren mee.

Terug
Bovenaan