De beerput van het internet

Ik kijk naar "Filemon en de complotten". Daar zie je gewoon vaak dat het over mensen gaat die vanalles hebben meegemaakt en daardoor enorm afgekeerd zijn van de maatschappij. Vaak al niet te slim door een abnormale jeugd, maar vooral zoekend naar iets om zich af te zetten tegen het "systeem". Eigenlijk vrij zielig en die personen hebben gewoon hulp nodig. Daarnaast heb je ook gewoon mensen die gatachterlijk zijn, mensen die aan het trollen zijn of gewoon mensen die ervan profiteren voor eigen succes (een Thierry Baudet bijvoorbeeld).

Ja ik weet het. Ik heb ook iemand IRL gekend die een tijdje mee was met heel wat conspiracy theorieën en dat was toen dat die in a bad place was. Toen het beter ging is dat dan weer sterk verminderd.

Op reddit heb je ook r/qanoncasualties waar mensen vertellen over hun familie, vriendin, partner, .. Die in de rabbit hole is gevallen. Vaak zie je daar ook terugkomen dat dat mensen zijn die betekenis zoeken in het leven. Dat hele fenomeen is inderdaad best triestig.

Ma enfin :laugh:

Ik hoop dat ge gelijk hebt dat het een troll is want we zien hier wel eens rare logica, moeite met rekenen en slechte spelling .. Maar 8000 kinderen per dag, dat zijn er dus zo'n kleine 3 miljoen per jaar, Nederland is volledig leeg op enkele jaren tijd dan :laugh: Zelfs voor de meest overtuigde wappies moet dat toch een belletje doen rinkelen dat er iets niet klopt ??

(Maar het kon ook 80.000 per dag, dus 30 miljoen per jaar zijn. Ja, ergens gelezen hé, een grootte orde meer of minder is een detailke natuurlijk :unsure: )

En wereldwijd 8.000.000 .. Zou dat ook per dag zijn? Dat zijn dan 3 miljard kinderen per jaar die verdwijnen? :unsure:

Ik kijk naar "Filemon en de complotten". Daar zie je gewoon vaak dat het over mensen gaat die vanalles hebben meegemaakt en daardoor enorm afgekeerd zijn van de maatschappij. Vaak al niet te slim door een abnormale jeugd, maar vooral zoekend naar iets om zich af te zetten tegen het "systeem". Eigenlijk vrij zielig en die personen hebben gewoon hulp nodig. Daarnaast heb je ook gewoon mensen die gatachterlijk zijn, mensen die aan het trollen zijn of gewoon mensen die ervan profiteren voor eigen succes (een Thierry Baudet bijvoorbeeld).
Ja, wij kunnen er hier wel mee lachen, met stoten zoals: "80000 per dag, of toch 8000, want ik heb dat gehoord". Maar die mensen rekenen dat niet na, dat zijn gewoon algemeen aanvaarde feiten die hun wereldbeeld ondersteunen waar zij iets méér weten dan de grote bevolking, en ze dus speciaal zijn, ook al zijn het objectief gezien vaak eerder figuren in de marge van de samenleving.

Ik heb ook zo'n familielid dat na zijn middelbaar jaren werkloos heeft thuisgezeten bij zijn moeder, en dan op fb de vreemdste zaken zat te verkondigen (genre: de aanslagen in Parijs zijn opgezet spel en de aardbeving in Nepal komt omdat ze naar olie boren, maar dat mogen we niet weten). Zijn "partner in crime" was dan een andere kerel, die in het 2dekansonderwijs zat, en die op al die posts reageerde dat hij niet begreep waarom de bevolking bleef verderslapen, de sheeple.

Ik denk eerlijk gezegd dat heel dat complot denken een vervangmiddel is van het verloren geloof.
Mensen die in een man met grijze baard geloven, die de wereld in 6 dagen schept?
Ook niet meer dan een verhaaltje dat, indien je het vaak genoeg hoort, je nog gaat geloven.

:unsure::unsure::unsure:
"Onderzoek moet uitwijzen in hoeverre Coleman door deze complottheorieën gehersenspoeld was."

Ik denk dat we het al weten...

Sorry mensen. Maar ik heb HET bewijs dat de lizard people echt bestaan.
Er staan gewoon filmpjes van op YT
Dit filmpje is stiekem gefilmd door een dappere wakkere 😅

Deel 1 van ene gek die echt gelooft in die reptilians.
Mooi om te zien eigenlijk hoe dedicated zo iemand is.
Ik vraag me af of zo mensen zich gewoon niet laten leiden door films

Die David Icke is nu ook echt wel een van de absolute opperwappies op deze aardbol, euh excuseer, aardschijf.

David Icke is degene die de hele reptilians conspiracy theorie heeft uitgevonden/populair gemaakt zelfs :P

Sorry mensen. Maar ik heb HET bewijs dat de lizard people echt bestaan.
Er staan gewoon filmpjes van op YT
Dit filmpje is stiekem gefilmd door een dappere wakkere 😅

Ik verschiet daar niet van...

Zelfs de dog people bestaan in ons eigenste Antwerpen!

Ik verschiet daar niet van...

Zelfs de dog people bestaan in ons eigenste Antwerpen!

Ze noemen het zelf een fetisj, maar is dat niet eerder te catalogeren onder geestesziekte? :unsure:

Blijkbaar heeft HLN zelfs een webshop.

A9873C6A-C9A7-47BA-BB1E-999FA6573333.jpeg

Terug
Bovenaan