Solide
Well-known member
Ik kijk naar "Filemon en de complotten". Daar zie je gewoon vaak dat het over mensen gaat die vanalles hebben meegemaakt en daardoor enorm afgekeerd zijn van de maatschappij. Vaak al niet te slim door een abnormale jeugd, maar vooral zoekend naar iets om zich af te zetten tegen het "systeem". Eigenlijk vrij zielig en die personen hebben gewoon hulp nodig. Daarnaast heb je ook gewoon mensen die gatachterlijk zijn, mensen die aan het trollen zijn of gewoon mensen die ervan profiteren voor eigen succes (een Thierry Baudet bijvoorbeeld).
Ja ik weet het. Ik heb ook iemand IRL gekend die een tijdje mee was met heel wat conspiracy theorieën en dat was toen dat die in a bad place was. Toen het beter ging is dat dan weer sterk verminderd.
Op reddit heb je ook r/qanoncasualties waar mensen vertellen over hun familie, vriendin, partner, .. Die in de rabbit hole is gevallen. Vaak zie je daar ook terugkomen dat dat mensen zijn die betekenis zoeken in het leven. Dat hele fenomeen is inderdaad best triestig.

)