De beerput van het internet

Wederom. Vanaf iemand niet op een deftige manier leestekens kan gebruiken, dan zegt dat voor mij al genoeg.

Wat is dat toch met die wappies en hun onnodige spaties?
Is normaal he. Die zijn enorm enthousiast en zetten daardoor te veel spaties. Hoe zou je zelf zijn als je het grootste geheim ooit ontdekt en wilt delen met de wereld.

6
Is normaal he. Die zijn enorm enthousiast en zetten daardoor te veel spaties. Hoe zou je zelf zijn als je het grootste geheim ooit ontdekt en wilt delen met de wereld.

+ het zijn wel al twee jaar lang "de wakkeren" he. Als ge al twee jaar niet meer geslapen hebt en dus wellicht al sloten koffie naar binnen hebt gewerkt, gaat ge al eens raar en enthousiast doen.

Knettergek. Koekerond. Dit moet toch een troll zijn. Kan toch niet dat iemand dit serieus kan menen. Grote IT-projecten bij de overheid lukken vaak niet helemaal en draaien in de soep, maar de logistiek om die zesduizend kinderen per dag te verwerken? Geen probleem.
En niemand die van die zesduizend verdwenen kinderen per dag een probleem maakt. Die worden speciaal opgefokt in geheime ondergrondse laboratoria in Oekraïne. Daarom dat dat land zo'n grote graanproducent is. Die kinderen moeten gevoed worden. En het is normaal dat je nog nooit van die laboratoria hebt gehoord. Dat is immers het beste bewijs dat ze bestaan. Ah ja, want ze zijn super geheim en als je ervan zou gehoord hebben, zou het geen geheim meer zijn.

1vd8yiz53ww81.png

6000/dag in België?
Ik weet dat we geen al te goede reputatie hebben wat betreft kinderen en kelders.
Maar dit is toch weer wat overdreven
😅

6000/dag in België?
Ik weet dat we geen al te goede reputatie hebben wat betreft kinderen en kelders.
Maar dit is toch weer wat overdreven
😅
6000 per dag? Dat is zowat de Lotto Arena, alsof er dus elke dag 6000 Niels Destadsbader-fans verdwijnen in ons land.

Heeft iemand het nummer van die Klaus Schwab? Ik teken mee voor dat plan!

Die kinderen gaan hier later nogal verhalen kunnen posten over hoe ze alles zelf hebben moeten doen.

Werkt dat dan met loterij of kiezen ze die op een bepaald criterium (smaak?) en kan ne gewone mens ook ergens "suggesties" voordragen?

Stel u voor dat ge één van de lizzard people zijt en uw vrouw is aan het bevallen van een lizzard people. Die zou nogal schrikken.

"ja sorry schat, ik had het op de eerste date moeten zeggen".

Laatst bewerkt:
Het is allemaal zo geheim dat het na 5 minuten 'onderzoek' te vinden is op het internet door 'de wakkeren' zoals Janneke en Mieke.
Lizzard people...ok voor een -12 jarige dat met Turtles speelt (oh, nostalgie...), maar volwassenen.... :wtf:

Ik blijf erbij dat het lachwekkend, fascinerend, maar ook wel beangstigend is dat er heel wat mensen geloof hechten aan die troep.

Knettergek. Koekerond. Dit moet toch een troll zijn. Kan toch niet dat iemand dit serieus kan menen. Grote IT-projecten bij de overheid lukken vaak niet helemaal en draaien in de soep, maar de logistiek om die zesduizend kinderen per dag te verwerken? Geen probleem.
En niemand die van die zesduizend verdwenen kinderen per dag een probleem maakt. Die worden speciaal opgefokt in geheime ondergrondse laboratoria in Oekraïne. Daarom dat dat land zo'n grote graanproducent is. Die kinderen moeten gevoed worden. En het is normaal dat je nog nooit van die laboratoria hebt gehoord. Dat is immers het beste bewijs dat ze bestaan. Ah ja, want ze zijn super geheim en als je ervan zou gehoord hebben, zou het geen geheim meer zijn.

1vd8yiz53ww81.png

Ma enfin :laugh:

Ik hoop dat ge gelijk hebt dat het een troll is want we zien hier wel eens rare logica, moeite met rekenen en slechte spelling .. Maar 8000 kinderen per dag, dat zijn er dus zo'n kleine 3 miljoen per jaar, Nederland is volledig leeg op enkele jaren tijd dan :laugh: Zelfs voor de meest overtuigde wappies moet dat toch een belletje doen rinkelen dat er iets niet klopt ??

(Maar het kon ook 80.000 per dag, dus 30 miljoen per jaar zijn. Ja, ergens gelezen hé, een grootte orde meer of minder is een detailke natuurlijk :unsure: )

En wereldwijd 8.000.000 .. Zou dat ook per dag zijn? Dat zijn dan 3 miljard kinderen per jaar die verdwijnen? :unsure:

Het is allemaal zo geheim dat het na 5 minuten 'onderzoek' te vinden is op het internet door 'de wakkeren' zoals Janneke en Mieke.
Lizzard people...ok voor een -12 jarige dat met Turtles speelt (oh, nostalgie...), maar volwassenen.... :wtf:

Ik blijf erbij dat het lachwekkend, fascinerend, maar ook wel beangstigend is dat er heel wat mensen geloof hechten aan die troep.
Vooral beangstigend als je er over nadenkt dat die mensen gewoon "vrij" loslopen.
Ik wacht op het eerste incident waarbij er 1 van die wakkeren iemand anders aanvalt omdat het een Lizardpeople was...

Vooral beangstigend als je er over nadenkt dat die mensen gewoon "vrij" loslopen.
Ik wacht op het eerste incident waarbij er 1 van die wakkeren iemand anders aanvalt omdat het een Lizardpeople was...

:unsure::unsure::unsure:

Leden van het alt-right en andere tegenstanders van de presidentiële campagne van Clinton verspreidden de samenzweringstheorie via de sociale media, zoals 4chan en Twitter. Een man uit North Carolina reisde naar Comet Ping Pong om deze samenzwering te onderzoeken, waarbij hij met een vuurwapen in het restaurant een schot loste. Daarnaast ontvingen de restauranteigenaar en het personeel doodsbedreigingen.[1][2][3][4][5]

Gelukkig zonder gewonden.

Ma enfin :laugh:

Ik hoop dat ge gelijk hebt dat het een troll is want we zien hier wel eens rare logica, moeite met rekenen en slechte spelling .. Maar 8000 kinderen per dag, dat zijn er dus zo'n kleine 3 miljoen per jaar, Nederland is volledig leeg op enkele jaren tijd dan :laugh: Zelfs voor de meest overtuigde wappies moet dat toch een belletje doen rinkelen dat er iets niet klopt ??

(Maar het kon ook 80.000 per dag, dus 30 miljoen per jaar zijn. Ja, ergens gelezen hé, een grootte orde meer of minder is een detailke natuurlijk :unsure: )

En wereldwijd 8.000.000 .. Zou dat ook per dag zijn? Dat zijn dan 3 miljard kinderen per jaar die verdwijnen? :unsure:
Ik kijk naar "Filemon en de complotten". Daar zie je gewoon vaak dat het over mensen gaat die vanalles hebben meegemaakt en daardoor enorm afgekeerd zijn van de maatschappij. Vaak al niet te slim door een abnormale jeugd, maar vooral zoekend naar iets om zich af te zetten tegen het "systeem". Eigenlijk vrij zielig en die personen hebben gewoon hulp nodig. Daarnaast heb je ook gewoon mensen die gatachterlijk zijn, mensen die aan het trollen zijn of gewoon mensen die ervan profiteren voor eigen succes (een Thierry Baudet bijvoorbeeld).

Terug
Bovenaan