De beerput van het internet

De oplossing voor het gebrek aan sociale woningen is die mensen in woonkazernes steken, dat zal ze motiveren ook om op te klimmen. U hoorde het eerst hier op Pol & Actua.
Met zo een maatschappijbeelden... ze zullen het gewoon niet hard genoeg willen zoals gewoonlijk

pic.png

Soms denk ik dat het beter is om delen van pol & actua automatisch naar in deze thread te hotlinken door een forumbot.
Kwestie van alles wat te centraliseren

En je weet gewoon dat hij het woord Oekraïne gekopieerd heeft van hln ofzo want no way dat hij zelf én die hoofdletter én dat trema getyped heeft. Of überhaupt wist dat hij een hoofdletter en trema moest gebruiken. :unsure:
Alsof die daar moeite voor gaan doen, dat is puur autocorrect op zijn telefoon.

Spijtige zaak. Ik ben als kind opgegroeid met de heilige drievuldigheid 6 dagen op 7. Bizar om zaken die in je jeugd vanzelfsprekend waren zo te zien veranderen.

Spijtige zaak. Ik ben als kind opgegroeid met de heilige drievuldigheid 6 dagen op 7. Bizar om zaken die in je jeugd vanzelfsprekend waren zo te zien veranderen.
Het is mij niet duidelijk of reageert op de teloorgang van de katholieke traditie, de culinaire gewoonte om enkel vlees/groenten/aardappelen als maaltijd te zien, of iets helemaal anders :unsure:

Godverdomme.
Nu heeft de elite weer een nieuw virus gemaakt op het gewone volk klein te krijgen.
De apenpokken.
Allemaal om ons dom te houden
🤪

Godverdomme.
Nu heeft de elite weer een nieuw virus gemaakt op het gewone volk klein te krijgen.
De apenpokken.
Allemaal om ons dom te houden
🤪
Jullie kunnen hiermee de draak steken maar het is weeral een manier om de mensen aan te zetten om zich weeral te laten vaxen en geloof mij, dit is bingo voor hen die niet zeker zijn. Zo halen ze weeral veel slachtoffers over de schreef.
Wie schrikt hier niet van ? Pokken ! De link naar het echte vaccin wordt hierdoor gelegd en dit zou misschien velen overhalen om het toch te doen ...
De propagandamachine in MSM draait weeral op volle toeren.

En dan een reactie die er absoluut geen hol mee te maken heeft.

Wij kijken geen TV meer en ik mis niets. Soms is eens een film op Netflix en boeken lezen is gratis maar daar verdienen de lobbyisten niets aan. De"Heilige Nieuwe Wereld", maakt de bevolking verslaafd aan TV, drugs en luxe en ze worden gewillige onderdanen van dictators. De meeste hebben een luxe probleem, met een dure auto vlug er naartoe, een uurtje turnles en een uurtje praten over dure reizen en dure etentjes en ze praten zichzelf een depressie aan.

Dat moet toch ne gezellige mens zijn eh, ons Rita.

Kunnen we niet zo een of ander obscuur documentje (dat de elite al die tijd voor ons probeerde te verbergen natuurlijk!) verspreiden waarin staat dat ge onsterfelijk wordt als ge uzelf penetreert met een XXL-komkommer, en ge die komkommer vervolgens moet marineren in uw eigen urine om daarna op te eten?

Kunnen we niet zo een of ander obscuur documentje (dat de elite al die tijd voor ons probeerde te verbergen natuurlijk!) verspreiden waarin staat dat ge onsterfelijk wordt als ge uzelf penetreert met een XXL-komkommer, en ge die komkommer vervolgens moet marineren in uw eigen urine om daarna op te eten?
Eerder wijsmaken dat, als je elke ochtend in je eigen mond pist door ondersteboven aan een kapstok te hangen, je je eigen natuurlijk vaccin creëert tegen alle virussen.

Kweste van wat geloofwaardig over te komen hé @Lobmans
Zo dom zijn die wappies niet 🤣🤣

Laatst bewerkt:
Zou Pieter Loridon al aan het tropisch instituut staan zodat ze wat apenpokkenvirus in zijn neus kunnen rammen? :unsure:

Eigenlijk zou een soort concept als The Purge niet slecht zijn. Maar dan dat je gewoon 24 uur lang jacht kan maken op mensen die comments op hln en FB zetten, en dat 365 keer per jaar. Op 29 februari zijn ze veilig :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan