De beerput van het internet

Iedereen kan patatten koken, alleen zijn gekookte patatten zowat het saaiste dat je kan eten. :unsure:
Oh, hier ze de pampergeneratie, het is te saai, straks moet er nog zout of godbetert iets van kruiden op! Luxepaard! De zwartjes in de Congo zouden content zijn met gekookte patatten.

/s
Ik heb dat tijdens mijn kindertijd zo vaak gegeten dat het nu toch ook wel het laatste is dat ik als koolhydraten bij mijn eten wil.

Allez jong, zo een gekookt nieuw patatje, bij voorkeur in de schil, met een beetje zout en een goed stuk belegen kaas.

homer-the-simpsons.gif

Allez jong, zo een gekookt nieuw patatje, bij voorkeur in de schil, met een beetje zout en een goed stuk belegen kaas.

homer-the-simpsons.gif

En dan opensnijden en er een plakje cheddar en stukje lookboter tussenleggen ^^
Ja maar jongens, kaas eet ik ook graag hoor. Maar patatten, dat was vroeger bij ons toch vooral die in het groot inkopen (geen idee welk type, iets bloemig), en dan die schillen en naar de verdoemenis koken. That's it. Enjoy.

Oh, hier ze de pampergeneratie, het is te saai, straks moet er nog zout of godbetert iets van kruiden op! Luxepaard! De zwartjes in de Congo zouden content zijn met gekookte patatten.

/s
Ik heb dat tijdens mijn kindertijd zo vaak gegeten dat het nu toch ook wel het laatste is dat ik als koolhydraten bij mijn eten wil.

Ja maar jongens, kaas eet ik ook graag hoor. Maar patatten, dat was vroeger bij ons toch vooral die in het groot inkopen (geen idee welk type, iets bloemig), en dan die schillen en naar de verdoemenis koken. That's it. Enjoy.
Ja dan snap ik het.
Wij eten heel afwisselend (patatten, rijst, pasta, quinoa, couscous, ...) en vooral nog eens klaargemaakt op heel verschillende manieren. Een lekker smaakvol gekookt patatje, met genoeg zout smaakt dan toch wel eens bij het juiste gerecht. Al eet ik veel liever gebakken patatjes :drool:.

Also, carbs :drool:.

Met de patatten-schillen discussie in het achterhoofd gisteren toch eens naar de klok gekeken en de hele pot was gevuld met geschilde patatten in een tweetal minuutjes :unsure:

Een scherp mes is uw vriend! zolang je maar niet in je eigen vingers snijdt

En ik die dacht dat je als echte man je vrouw de patatten liet schillen?
Hoe dat die vrouwen dat nog gedaan krijgen, tussen het stofzuigen, poetsen, de was doen, strijken, ontbijt klaarzetten, ramen poetsen, sloffen klaarzetten, de krant klaarleggen, boodschappen doen, kinderen opvoeden, …
is me een raadsel😅

En dan durven die vrouwen nog te klagen dat ze s’avonds moe zijn. En vallen ze uit de lucht als hun man op een ander zijn … gaat blussen 🤪

Het zijn moeilijke jaren geweest maar deze hier heeft gewoon de oplossing voor alles, de redding is nabij!

Tis genoeg geweest, ik ben het ook beu teneerste die oorlogs vluchtelingen uit Oekraïne, de vluchtenstroom van een paar jaaar geleden waar je 'u niks meer over hooey maar wel leven Al's god in Frankrijk, de zever dat we er mee krijgen en Dan de verzinsels van experten betald door de regering om ons onder de duim te houden, simple oplossen stop aan de regering die vanaf morgen weer iss vrouwen en kinderen uit gevangen kampen gaat opnemen, stop aan hulp voor Oekraïne, terugsturen van allochtonen en ontslag van ministers die we niet nodig hebben, verlaag de énergie prijzrn en laat de mensen terug leven zoals ze ze zelf verkiezen

Het enige probleem dat hij niet opgelost krijgt, is blijkbaar zijn punt-toets op zijn toetsenbord die niet meer werkt :unsure:

Het enige probleem dat hij niet opgelost krijgt, is blijkbaar zijn punt-toets op zijn toetsenbord die niet meer werkt :unsure:
En je weet gewoon dat hij het woord Oekraïne gekopieerd heeft van hln ofzo want no way dat hij zelf én die hoofdletter én dat trema getyped heeft. Of überhaupt wist dat hij een hoofdletter en trema moest gebruiken. :unsure:

De oplossing voor het gebrek aan sociale woningen is die mensen in woonkazernes steken, dat zal ze motiveren ook om op te klimmen. U hoorde het eerst hier op Pol & Actua.

Terug
Bovenaan