De beerput van het internet

Die 2dehands groepen op Facebook zijn hilarisch:

Ik zoek een complete woonkamer. Liefst te brengen want heb helaas geen eigen vervoer
😔
super bedankt

Een bericht van dezelfde persoon een week geleden:
Nog splinternieuwe woonkamer. Nieuw 800 euro. Mag weg voor 400 euro of een goed bod.

Verkoopt haar woonkamer en schooit nu voor een gratis geleverde woonkamer 🙃

Ik zoek een complete woonkamer. Liefst te brengen want heb helaas geen eigen vervoer
😔
super bedankt

Nog splinternieuwe woonkamer. Nieuw 800 euro. Mag weg voor 400 euro of een goed bod.

Choosing beggars. Het is soms extreem schaamteloos, of zet eens iets gratis af te halen gewoon. Je hebt dan echt mensen die niet snappen dat iets al gratis is en ze dan misschien zelf enige actie moeten ondernemen.

😔
super bedankt

Erger vind ik nog de mensen die reageren op een annonce van u
Ge blijft dan die dag thuis omdat er rond een bepaald uur is afgesproken. Om ze dan doodleuk niet zien op te dagen.
Een sms met: ‘sorry, ik kan niet komen’, kan blijkbaar niet

Erger vind ik nog de mensen die reageren op een annonce van u
Ge blijft dan die dag thuis omdat er rond een bepaald uur is afgesproken. Om ze dan doodleuk niet zien op te dagen.
Een sms met: ‘sorry, ik kan niet komen’, kan blijkbaar niet
Ooit zelf eens meegemaakt. Dan zette ik een negatieve review bij die pipo, kreeg ik er gewoon doodleuk één terug en dat was het dan. Ook berichten lezen, maar niet meer reageren.
Sindsdien heb ik me van het gedrocht dat 2dehands.be heet gesmeten. Zit toch ook vol scammers.

Hebben jullie dit ook voor op HLN? Ik ben ingelogd, en kan enkel maar de 2 laatst geplaatste reacties zien, die knop 'log in en bekijk meer reacties' loopt gewoon terug naar het artikel zelf...

Hebben jullie dit ook voor op HLN? Ik ben ingelogd, en kan enkel maar de 2 laatst geplaatste reacties zien, die knop 'log in en bekijk meer reacties' loopt gewoon terug naar het artikel zelf...

Ja, hier hetzelfde. Ik ben al enkele dagen aan het afkicken van de wondere wereld van HLN reacties.

Na wat "WTF is dit nu weer?"-berichten op FB en dan door te klikken, kwam ik terecht in de openbare groep 'Chemtrails Benelux'.
Over een goudmijn gesproken.
Stik niet in jullie paaseieren ;)
Op de foto klikken om de volgende te zien (7 in totaal).

En als je jezelf dan afvraagt wat voor personen zoiets geloven: Het zijn vooral die van het type 'wakkeren' die zich de voorbije 2 jaren ingezet hebben om onze 'vrijheid' terug te winnen. Onderstaande kan gevonden worden op hun FB:

Schitterend ook "heb ik ergens gelezen" als argument gebruiken :rofl:

-Roze eenhoorns bestaan echt

* Heb je daar een bewijs van?

-ergens gelezen

*Oké

Die chemtrails debielen zijn nog erger dan de anti-vaxxers. Denk je nu echt dat als de overheid u wil vergiftigen met chemicaliën ze dat niet met een minder zichtbare methode zouden doen?

Die chemtrails debielen zijn nog erger dan de anti-vaxxers. Denk je nu echt dat als de overheid u wil vergiftigen met chemicaliën ze dat niet met een minder zichtbare methode zouden doen?

Don't worry, dat zijn vaak ook dat soort mensen dat ons drinkwater niet vertrouwt enz.

Na wat "WTF is dit nu weer?"-berichten op FB en dan door te klikken, kwam ik terecht in de openbare groep 'Chemtrails Benelux'.
Over een goudmijn gesproken.
Stik niet in jullie paaseieren ;)
Op de foto klikken om de volgende te zien (7 in totaal).

En als je jezelf dan afvraagt wat voor personen zoiets geloven: Het zijn vooral die van het type 'wakkeren' die zich de voorbije 2 jaren ingezet hebben om onze 'vrijheid' terug te winnen. Onderstaande kan gevonden worden op hun FB:

Dat volk mag zich tegen de eerste de beste boom gaan verontschuldigen omdat ze verspilling zijn van de zuurstof die de bomen met zó veel moeite gemaakt hebben.

Chemtrailers zitten in dezelfde staffel als flat earthers op de "te dom om dood te doen" pyramide
Piramide!? Je bedoelt die structuren die duidelijk gebouwd zijn door/met behulp van buitenaardse wezens omdat die ongeloofelijk exotische vorm op elk continent terugkomt?

Wake up sheeple!

/s

Even terzijde, maar ik heb nog een Egyptische collega gehad die overtuigd was dat de pyramides gebouwd werden door reuzen, want iedereen weet toch dat de mensen alsmaar kleiner worden. Bleek achteraf dat dit effecties zo'n "wetenschappelijk feit" was dat leeft bij bepaalde strekkingen van de Islam omdat er iets soortgelijk vermeld wordt in de koran. Die kerel was verder ook nogal een charlatan die vol was van zichzelf, maar kennelijk tieren allerhande gekke theorieën welig onder dat soort mensen.

Een uit die chemtrail-groep:

"Ik denk dat ze alle resten bijeen aan het krassen zijn om nog zoveel mogelijk uit te strooien. In Oekraïne kunnen ze geen meer halen.. maar Canada, Duitsland, Frankrijk enz.. daar zijn er nog labs. Hoogtijd dat ze die vliegtuigen eens neerhalen."

:rofl:

Wel toevallig dat dat lab net in Oekraïne stond he. Ik sta in die groep wel versteld van hun spitsvondigheid. Zo is het ook al sinds 1930 geen geheim dat men dit doet, maar toch zijn er mensen die hun kop in het zand steken!

Terug
Bovenaan