De beerput van het internet

Waren er mensen met een andere mening? :(

2h0.gif

Ik las dit artikel:
https://www.demorgen.be/nieuws/ook-...toffen-zijn-een-beetje-besmettelijk~bac99d46/.

En linken ze naar deze tweet ook waarin de criticus, in perfect Nederlands zonder dt-fouten, toch een prangende vraag stelt :thinking::
"Hoe verhoud een dergelijk fenomeen zich met de Nederlandse wetgeving"
Ik vind dat echt zo een taalgebruik om intelligent over te komen, maar dan grandioos te falen door dt-fout en verkeerd voorzetsel. Ik lees soms ook zo teksten van studenten, die pijnlijk zijn om te lezen, maar dan hebben ze wel voor elk woord een of ander archaïsch synoniem of Latijnse uitspraak gebruikt, instant science.

Ik las dit artikel:
https://www.demorgen.be/nieuws/ook-...toffen-zijn-een-beetje-besmettelijk~bac99d46/.

En linken ze naar deze tweet ook waarin de criticus, in perfect Nederlands zonder dt-fouten, toch een prangende vraag stelt :thinking::
Die Willem Engel heeft "scientist" staan in zijn profiel. Dat is zoals ik profvoetballer ben dan? :unsure:

Op Nederland 3 is ook weer Fillemon en de complotten begonnen. Daar komt ook vanalles langs. In de eerste aflevering zat Flavio Pasquino van BLCKBX. Heeft zijn studio nogal kunnen uitbouwen door stortingen van andere wappies. Zorgwekkend en fascinerend tegelijkertijd.

Die Willem Engel heeft "scientist" staan in zijn profiel. Dat is zoals ik profvoetballer ben dan? :unsure:

Op Nederland 3 is ook weer Fillemon en de complotten begonnen. Daar komt ook vanalles langs. In de eerste aflevering zat Flavio Pasquino van BLCKBX. Heeft zijn studio nogal kunnen uitbouwen door stortingen van andere wappies. Zorgwekkend en fascinerend tegelijkertijd.
Er staat ook nog 'human rights activist' in zijn profiel. Vraag me af hoe hij dit combineert met zijn begrip voor Poetin's oorlog speciale operatie.

Ik denk dat ik het volgende best hier zet:

Terwijl de wereld is afgeleid door de Oekraïne hysterie, vinden grote veranderingen plaats

Windlander, 14 maart 2022
De onvoorstelbare hysterie en leugens die dagelijks in de G7 slavenkolonies van de Khazariaanse Maffia naar buiten worden gebracht door de propagandamedia, heeft de wereld afgeleid van werkelijk historische veranderingen. Waar we getuige van zijn is het einde van een oorlog die letterlijk duizenden jaren heeft gewoed. De zeer oude groep van Satan-aanbiddende families die de VN, de Centrale Banken van de Wereld, de Fortune 500 internationale bedrijven en nog veel meer onder controle hebben, staan voor iets dat ze nooit hadden verwacht: definitief verslagen worden.
Net zoals de overwinnaars van Wereldoorlog II een conferentie op Yalta organiseerden om de vorm van de naoorlogse wereld te beslissen, zijn de overwinnaars van de niet-verklaarde Wereldoorlog III al begonnen aan een gedetailleerde planning voor een nieuw tijdperk op planeet Aarde. We hebben het hier al eerder over gehad, dus volstaat het met te zeggen dat een enorme campagne om een eind te maken aan armoede, de milieuvernietiging te stoppen en het universum in te gaan op het punt staat te beginnen.
In een zichtbaar teken dat de naoorlogse orde aan het verdwijnen is, zei de Russische Minister van Buitenlandse Zaken Sergey Lavrov: “de vijf permanente leden van de VN Veiligheidsraad hebben niet het recht om het lot van de wereld te dicteren en ze streven daar ook niet naar.”
https://tass.com/world/1420691
Laten we dan nu eens kijken naar de laatste fasen van de nog altijd doorgaande Wereldoorlog III. Hier heeft de Russische militaire operatie in Oekraïne deze Satanische criminelen uit hun schuilplaats verjaagd en in het volle zicht van de mensheid gebracht. In december 2021 diende Rusland een VN resolutie in die Nazisme, racisme enz. veroordeelde en 130 landen ondersteunden die terwijl slechts twee, de VS en Oekraïne, zich ertegen verzetten. En nu wil de Khazariaanse Maffia ons als bij toverslag doen geloven dat 141 landen bij de VN stemden om de Russische beweging om deze Nazi’s aan te pakken, te veroordelen.

Ik probeer nog altijd te bedenken wat de Khazaren, een stepperijk dat al 1000 jaar verdwenen is te maken hebben met G7 slavenkolonies.

Een voorschotje op toekomstige klimaat-lockdowns

Lucht bestaat uit 78% stikstof (N2), 21% zuurstof (O2), 1% edelgassen, 0,7% waterdamp (H2O(g)) en 0,038% koolstofdioxide (CO2) ... laat dat even op je inwerken .....

Gedaan? Mooi.

Van dat geheel produceert de natuur 96%, de mens 4% ... laat ook dat even op je inwerken .....

Gedaan? Mooi.

Met betrekking tot CO2 produceert de mens dus 4% van 0,038%, dus 0,00152% ... en dat zou verantwoordelijk zijn voor de vermeende klimaatcrisis? Verre van aannemelijk, om niet te zeggen, nogal onrealistisch.

Toch spenderen overheden op jaarbasis tientallen miljarden tot honderden-miljarden aan belastinggeld om, naar zeggen, iets tegen te gaan dat 0,00152% van 0,038% is terwijl geen enkele bio-wetenschapper kan uitleggen waarom de menselijke productie van 0,038% CO2 een wereldwijd probleem zou zijn dat ons voortbestaan bedreigt en onze ondergang betekent als we niet heel snel ophouden met het produceren van die 0,00152%.

Ik probeer nog altijd te bedenken wat de Khazaren, een stepperijk dat al 1000 jaar verdwenen is te maken hebben met G7 slavenkolonies.

Dat de Kahazaren verdwenen zijn is een fabel. Deze Satanistische Maffia trekt achter de schermen nog altijd aan de touwtjes van de G7 marionetten.

Als je oprecht geinteresseerd bent kan je hier meer leren. Maar pas op: van deze kennis zullen je ogen opengaan en zal je nooit meer op dezelfde manier naar de wereld kunnen kijken !!

Dat de Kahazaren verdwenen zijn is een fabel. Deze Satanistische Maffia trekt achter de schermen nog altijd aan de touwtjes van de G7 marionetten.

Als je oprecht geinteresseerd bent kan je hier meer leren. Maar pas op: van deze kennis zullen je ogen opengaan en zal je nooit meer op dezelfde manier naar de wereld kunnen kijken !!

Sjonge jonge, wat is me dat allemaal. Maar ja, het staat op wijsheid.nu dus het moet wel kloppen.

Terug
Bovenaan