De beerput van het internet

Eerlijk is eerlijk, de complotwappies blijven wel niet stilzitten en komen ook nog wel eens met nieuwe en verfrissende "ideeën":
Natuurlijk, laten we de vluchtelingen anders 'nazigezinden met een strategisch plan tegen de Belgische bevolking' noemen.

In een tijd waarin die zwakzinnigen geen realiteitsbesef meer hebben lijkt het me erg gevaarlijk om zo'n berichten rond te delen. Je mag er niet aan denken dat vluchtelingen -na alle ellende dat ze al meemaakten- hier ook opgejaagd worden. Tijdens de coronacrisis hadden we ook zo'n doorgedraaide 'Rambo' die de oorzaak van alle ellende ging zoeken bij de virologen.

Zou het een Russische troll kunnen zijn die als Russische strategie ingezet wordt? Ik verschiet van niks meer.

Hier zijn 1 of 2 zwarte laten .laatst een gezien voorbije week-end . Maar niets ongewoons gezien , ALEEN dat een van de twee weer eens uit mijn tuintje kwam waar hij of zij het zand steeds uit mijn boord tuintje doet en jonge bloembollen er uit of bloody world om hun behoefte te doen . Plezant is anders . Gebruik alleen natuurlijke dingen . Heb zelf en huiskat. Maar een van de twee is echt niet te doen .zie er een steeds langs de parking van de Opel gaan .maar denk niet van hun. Vind het wel heel erg dat er zo'n poes rond loopt die dringend hulp nodig.
heeft . hop
De pracht van de Nederlandse taal nog eens mooi laten zien op het favoriete medium van de Vlaming (Facebook) onder een post over een aangereden kat.

De pracht van de Nederlandse taal nog eens mooi laten zien op het favoriete medium van de Vlaming (Facebook) onder een post over een aangereden kat.

Ow ok. Gezien het niveau meestal van zulke mensen, dacht ik eigenlijk dat hier iemand gekleurde medemensen aan het beschuldigen was van hun behoeftes in de tuin te komen doen :unsure:

ixh8omvuhdr81.png

dio8bnf1idr81.png

:unsure:

Laatst bewerkt:
Antwoord hem eens

"Beste X,
We hebben uw innovatief voorstel met veel interesse gelezen, en besproken met de directie. We willen graag van start gaan met een pilootproject, en wie beter om te betrekken dan u, de bedenker hiervan. We zouden je graag een marktconform voorstel doen als administratief medewerker, waarvan 2u / dag sekswerk. Het is uiteraard een vereiste dat u open ( :sneaky: ) staat voor anale handelingen door penis en voorbinddildo, en minstens 50% moet ingevuld worden door cunnilingus, evenredig verdeeld over man & vrouw als ontvanger.
Graag ontvangen we u 05/04/2022 in de Chaussée D'Amour voor een interview. Breng glijmiddel mee."

Ah neen é, de werkgever moet u voorzien van alle nodige materialen om uw job te kunnen uitoefenen. Dus glijmiddel van de firma.

Ah neen é, de werkgever moet u voorzien van alle nodige materialen om uw job te kunnen uitoefenen. Dus glijmiddel van de firma.
Ge hebt gelijk, dommerik dat ik ben. Vervang dat laatste zinneke maar door "Gelieve door te geven als u allergiën hebt, zodat wij het gepaste glijmiddel kunnen voorzien."

Die ga je moeten uitleggen, vrees ik...
Account van het vorige forum, kreeg daar een permban voor zijn posts die soms gewoon openlijk racistisch waren. Was ook van afkomst een Rus, en heeft die exacte afbeelding gedeeld dacht ik, omdat die ook rond gaat als meme rond Чурка/Чурки: een racistische manier om mensen uit de Kaukasus te verwijten. Zie: https://www.ecosia.org/images?q=Чурка
Ja ok, het was vergezocht.

Laatst bewerkt:
Ah, "Ge zijt van X" op fb:
Zaterdag kwam er iemand een pakje leveren op ons adres maar niet op onze naam. Vandaag stak er terug zo een pakje in onze brievenbus. Wie besteld deze pakjes?
Antwoordt daar uiteraard iemand op dat de naam gewoon op het pakje staat.
ik ken die persoon niet zene, een zekere <naam, familienaam> ofzoiets

Good talk :unsure:

Terug
Bovenaan