De beerput van het internet

Zijn deze twee niet een beetje schizofreen? Ik bedoel dat niet als belediging, maar als echte medische aandoening. Het is 1 ding om te geloven in zotte conspiracy zaken mbt geheime world government of aliens of rare pseudo-spirituele overtuigingen te hebben à la 'gidsen uit de 4e lichtwereld' maar wanneer je ook nog eens oprecht gelooft dat die entiteiten tegen je praten is er toch iets meer aan de hand of zit ik daar verkeerd? (oprechte vraag voor iemand die er iets van af weet, mijn kennis ervan is oppervlakkig)

Ik vind het wel eens leuk om in deze thread te komen lachen met de mensen die met agressieve overtuiging de domste zever geloven maar voelt beetje ongemakkelijk bij dit soort gevallen? :(
Moeilijk te zeggen natuurlijk. Kan iemand die goedgelovig zijn, althans in zijn/haar theorie, maar voor de rest gewoon functioneren in de maatschappij. Of inderdaad iemand die hulp nodig heeft.

Dat is toch een ganse beerput met mensen die denken dat iemand in hun mening geïnteresseerd is.
Twitter zelf bedoel je? Ik heb dat ook nooit begrepen, en de invloed op veel zaken zoals politiek lijkt me ook vooral negatief. Onderbouwing? Diepgang? Neen, veel geretweet worden!

Mensen die ik intelligent beschouw die filmpjes van Jeff Hoeyberghs delen die antivaxtheorietjes begint te spuien.

Kritiek op de farma-industrie is allemaal dik okee, maar Jeffke is een charlatan.

Mensen die ik intelligent beschouw die filmpjes van Jeff Hoeyberghs delen die antivaxtheorietjes begint te spuien.

Kritiek op de farma-industrie is allemaal dik okee, maar Jeffke is een charlatan.
Ik ken ook zo iemand. Intelligent en zeer belezen, maar doet wel mee met die onzin. Volgens mij meer een anti-establishment houding dan het effectief zelf te geloven.

Ik ken ook zo iemand. Intelligent en zeer belezen, maar doet wel mee met die onzin. Volgens mij meer een anti-establishment houding dan het effectief zelf te geloven.
Dat is ook wel zo. Die deelt ook bedenkelijke nieuwsbronnen uit wantrouwen van de mainstream media, maar erkent wel dat die bedenkelijke bronnen een eigen agenda hebben. Het verschil is dat ze daar voor uit komen, zegt hij.

Dat is ook wel zo. Die deelt ook bedenkelijke nieuwsbronnen uit wantrouwen van de mainstream media, maar erkent wel dat die bedenkelijke bronnen een eigen agenda hebben. Het verschil is dat ze daar voor uit komen, zegt hij.
Zouden we het over dezelfde persoon hebben? :unsure:

Een huwelijksaanzoek moet natuurlijk niet altijd gebeuren op een zeemzoete manier met de nodige Hollywood-allures.
Maar de manier waarop dit aanzoek gebeurt en wordt getoond is toch ook gewoon pure cringe in alle opzichten... :unsure:

Kan het zijn dat de video al verwijderd is? Ik krijg “pagina niet beschikbaar”.

Terug
Bovenaan