De beerput van het internet

Daarnet een schoolvoorbeeld van een antivaxxer gevonden, als reactie op een artikel waar FVDB aan het woord kwam.
Alle ingrediënten zijn aanwezig in dit betoog:
#vaccinszijnvergif
#nietmijnregering
#wereldwijdcomplot

"Tis de pandemie van deze zeveraar en zen kom soorten deelgenoten meer ist niet tis de pandemie van de dodenspuit die aan de mensen word opgedrongen en in hun strot word geduwd met hun regeltjes !! er gaan koppen voor rollen en straffen zullen niet ontlopen worden de gerechtigheid zal geschieden van het leven op deze aarde !! Schending van mensen rechten door ne niet verkozen regering leider wie denkt die dat hem is de duivel op aarde dat zijn zen soort genoten van zijn regering partij !! Al wat hem schuldig heeft gemaakt aan deze gruwel feiten en angst te zaaien met leugens en bedrog zal dit niet ontlopen in zen bestaan dit zal gevolgen krijgen voor de overheden over alle wereld delen !!! Amen "
🙏
❤

Daarnet een schoolvoorbeeld van een antivaxxer gevonden, als reactie op een artikel waar FVDB aan het woord kwam.
#vaccinszijnvergif
#nietmijnregering
#wereldwijdcomplot

"Tis de pandemie van deze zeveraar en zen kom soorten deelgenoten meer ist niet tis de pandemie van de dodenspuit die aan de mensen word opgedrongen en in hun strot word geduwd met hun regeltjes !! er gaan koppen voor rollen en straffen zullen niet ontlopen worden de gerechtigheid zal geschieden van het leven op deze aarde !! Schending van mensen rechten door ne niet verkozen regering leider wie denkt die dat hem is de duivel op aarde dat zijn zen soort genoten van zijn regering partij !! Al wat hem schuldig heeft gemaakt aan deze gruwel feiten en angst te zaaien met leugens en bedrog zal dit niet ontlopen in zen bestaan dit zal gevolgen krijgen voor de overheden over alle wereld delen !!! Amen "
🙏
❤
"Woh Gertje, het is de pandemie van deze zeveraar en zijn kom soorten enzo."
"Consoorten, Samson!"

Wel begrijpelijk dat de big pharma serieuze processen aan hun been gaat hebben.
Een dodenspuit op de markt brengen waarbij geen enkele dode valt, wat een misleidende reclame is dat wel niet!

Wel begrijpelijk dat de big pharma serieuze processen aan hun been gaat hebben.
Een dodenspuit op de markt brengen waarbij geen enkele dode valt, wat een misleidende reclame is dat wel niet!
Iemand die ik ken, kent nochtans persoonlijk zeker 10 mensen die gestorven zijn er aan!

Doe je eigen onderzoek!

Dat is het standaard antwoord op moeilijke vragen.

Al een chance dat zulke discussies vol wantrouwen en ontkenning zich niet bij andere zaken voordoen...

"Schat, We gaan morgen naar zee gezellig zonnen en zwemmen!!!
"Euhm schat, ze geven morgen vriestemperaturen?
"Geloof toch niet wat de experten en mainstreammedia zeggen, die worden gesponsord door de jassenindustrie! Het is ontzettend warm! De cijfers zijn vervalst, wij gaan dus naar zee, leg uw bikini klaar!"

"Dat is dan 174,35 euro aub meneer!"
"Euhm neen juffrouw. Ik betaal u maar 3 euro voor mijn winkelwaar! Doe uw onderzoek en ontdek wat de échte prijzen zijn! Het is trouwens mijn eigen keuze om hier slechts zo veel voor te betalen, gij hebt er bovendientoch geen zaken mee om te weten dat er meer dan 100 euro op mijn bankrekening staat? Dat is schending van de privacy!!! ALs ge niet akkoord zijt dan daag ik u voor het tribunaal en het Hooggerechtshof voor de Mensenrechten!!!"

"Schat, ik ga morgen laat thuis zijn van de match want we gaan de landstitel pakken dus dat wordt dik feest!!!"
"Euhm neen? Uw club staat afgetekend laatste en het is bovendien nog maar januari dus hoe de fuck kunt ge kampioen gaan spelen?"
"SLAAP VERDER!!! IK DOE M'N EIGEN ONDERZOEK!!!!!

Laatst bewerkt:
#vaccinszijnvergif
#nietmijnregering
#wereldwijdcomplot

🙏
❤
Een ander leesteken dan ‘!!!’ heeft deze persoon nooit geleerd zeker?

Ooit waren we dé antivaxers van Europa. Dit is de geschiedenis van epidemieën en pandemieën in ons land

En wat leren we hieruit? Dat epidemieen van alle tijden zijn en dat wij er nog altijd zijn. Zeg ik al 2 jaar nu. Vaccinatie? OK, als het helpt en het niet schadelijker is dan het virus. Maar er is nog geen virus dat heel de mensheid om zeep helpt. En zeker Corona niet.

De migranten stroom is ook een soort pest, die in Europa gekomen is..

Elke vorm van volksmanipulatie is goed om gezonde mensen te proberen overtuigen hun lichaam en geest beschikbaar te maken voor experimenten. wie kan getuigen over de waarheid van het getoonde document? De tekst is gewoon een 'vals' opgesteld document want in 1918 bestond dit soort beschaafd Nederlands schrift nog niet!

Vaccinatie helpt, maar de covid-vaccins zijn geen vaccins, maar gen-therapie die zelfs het experimentele stadium niet doorlopen heeft. Hadden we niks gedaan, dan waren er evenveel of even weinig mensen gestorven. BIDDEN had evenveel of even weinig uitgehaald.

neen x is niet de enige die dit ziet. Doe zelf ook eens wat onderzoek in de plaats van klakkeloos te geloven wat men u nu al bijna 2 jaar wijsmaakt en waar wij geen stap mee opschieten buiten het verlies van onze rechten.

De covid met een mortaliteit van 0.15% (vooral ouder dan 70 met onderliggende kwalen) vergelijken met de Pest (mortaliteit 1/3 v/d bevolking) is v/d pot gerukt. Het "vaccin" is geen vaccin maar een experimentele gentherapie, met grote kans op hartfalen, sowieso bloedproppen en afbraak van je eigen immuunsysteem. Deze non-stop angstzaaierij dient 2 doelen: QR-code met totale controle v/h volk met een social credit systeem a la China en depopulatie. Feiten. Helaas.

En dit hebben wij ook overleefd zonder ons te laten volspuiten met dingen waar wij niets van weten !

HLN :bow: :bow: :bow:

Lennie is hier nog al eens gepasseerd. Heb er 3 minuten van gezien, maar dat was al genoeg om te zien dat die rijp is voor het gekkenhuis :crazy:

Lennie is hier nog al eens gepasseerd. Heb er 3 minuten van gezien, maar dat was al genoeg om te zien dat die rijp is voor het gekkenhuis :crazy:
Vraag mij toch altijd af bij zo mensen, waar het fout loopt? Hebben die nu echt geen vrienden die zeggen “van waar haalt gij uw zever?” zodra die daar op vroegere leeftijd mee beginnen.

Ik zag op de pagina van Carine Knapen dat ze gecontacteerd zou zijn geweest door een gekende krant omdat die een reportage zouden willen maken over mensen die vaccinschade hebben geleden en ze via haar aan mensen met dergelijke verhalen willen geraken. Benieuwd alvast naar het artikel in kwestie en de bijhorende reacties, wordt een goudmijntje!

Oh nee, die :rofl:

Ik ken die van ziens. Geeft sportlessen aan ne collega, dacht dat ze ook Herbalife deed enzo tijdje terug.

Dit wist ik dan weer niet.
#notsurprisedthough

Ik zag op de pagina van Carine Knapen dat ze gecontacteerd zou zijn geweest door een gekende krant omdat die een reportage zouden willen maken over mensen die vaccinschade hebben geleden en ze via haar aan mensen met dergelijke verhalen willen geraken. Benieuwd alvast naar het artikel in kwestie en de bijhorende reacties, wordt een goudmijntje!

Op haar FB staat er ook een artikel over de protesten in Kazachstan. De internationale media zou (uiteraard) leugens verkondigen over het waarom er protesten zijn en dergelijke. Er is daar weer 'iets' aan de hand dat 'geheim' is... . Onder die post van haar staat weer een zeer mooie commentaar om in te kaderen:

"En Astana (anagram voor Satan) is/was het nieuwe hoofdkwartier van de NWO"

En dat komt dan van volwassen mensen die mogelijks kinderen hebben rondlopen.
De voorbije 2 jaren heb ik toch verwondert gekeken naar een relatief grote groep mensen die de desinformatie bewust opzoekt en verdedigt.

In het begin was het amusant en grappig.
Nadien wat langdradig en wisten we het ondertussen wel dat ze overal tegen zijn.
Vandaag gewoonweg irritant en beangstigend dat sommigen in die parallelle wereld blijven steken.

Op haar FB staat er ook een artikel over de protesten in Kazachstan. De internationale media zou (uiteraard) leugens verkondigen over het waarom er protesten zijn en dergelijke. Er is daar weer 'iets' aan de hand dat 'geheim' is... . Onder die post van haar staat weer een zeer mooie commentaar om in te kaderen:

"En Astana (anagram voor Satan) is/was het nieuwe hoofdkwartier van de NWO"

En dat komt dan van volwassen mensen die mogelijks kinderen hebben rondlopen.
De voorbije 2 jaren heb ik toch verwondert gekeken naar een relatief grote groep mensen die de desinformatie bewust opzoekt en verdedigt.

In het begin was het amusant en grappig.
Nadien wat langdradig en wisten we het ondertussen wel dat ze overal tegen zijn.
Vandaag gewoonweg irritant en beangstigend dat sommigen in die parallelle wereld blijven steken.

Haar FB-pagina is dan nog maar een light-versie want daar wordt ze constant geblokt.
Haar MeWe is the real deal. Daarstraks nog een heel epistel waarin ze oa beweert dat Joe Biden niet de echte Joe Biden is :wtf:

Terug
Bovenaan