De beerput van het internet

En op 23.01.2022 staan ze doodleuk in Brussel de demonstratie te streamen d.m.v. hun smartphone via 4G.
Die sch**ten toch in hun broek wanneer ze binnenkort een symbool '5G' op hun nieuwe smartphone te zien krijgen?

Als ik Proximus was dan zou ik daar wat reclame gaan maken voor 5G.

🤍 Goedemorgen lieve mensen In de komende 10 dagen zal onze planeet Aarde een werkelijk grootse ervaring meemaken en wij mensen zijn de helpers. Onze taak: Elke dag, wanneer je er aan denkt, stem je af op vrede. Herinner je de mooiste, gelukkigste, dierbaarste momenten van je leven. Maak de vreugde en het geluk in jullie hart groot en laat het naar de aarde stromen. We zullen iets meemaken dat werkelijk ongekend is door deze kracht. Bedankt voor het delen en meedoen.

Spannend!!! 😍😍😍

Laatst bewerkt:

Deze #waarheidszoekster hier al gepasseerd? Niemand minder dan Kathleen Aerts.

Ik was alleen wat minder vriendelijk in mijn omschrijving van haar 🤡

Dat je iets hebt tegen vaccinaties, OK.
Dat je liever meegaat in 100-en-1 complotten dan enige burgerzin aan de dag te leggen, whatever.
Maar dat je je kind als een soort 'menselijk schild' gaat gebruiken om je dwaze ideeën door te duwen, dat vind ik meerdere bruggen te ver.

" Tweedeling
Het begon met tweedeling in de samenleving. Gevaccineerd tegenover ongevaccineerd. En al snel veroorzaakte dit frictie tussen familieleden en zelfs relaties.
De extreme oversterfte hoor je weinig over. Mensen zijn bezig met elkaar dingen te verwijten. En ondertussen, terwijl je als gevaccineerde iedereen kan besmetten zullen de ongevaccineerde nergens meer welkom zijn. Zolang je het criminele circuit niet ingaat. (Want dat ben je blijkbaar tegenwoordig als je kritisch bent over een beleid die noch kant nog wal slaat.) Kan je straks zelfs de niet essentiële winkels niet meer naar binnen. Zelf buiten staan en je kind naar binnen moeten sturen?
Maar laten we alsjeblieft de kinderen niet vergeten. Want waar de campagne weer op gang gezet wordt voor een boosterprik. Onstaat er ook bij kinderen een onderverdeling. En dit is schadelijk, ik neem dit iedereen die daar aan meewerkt kwalijk.
Zo ook hier mijn verhaal. Mijn zoontje heeft genoeg aan zijn hoofd en hoort als een vrij kind te kunnen ademen. Niet met een mondkapje op te lopen waar kinderen niet mee om weten te gaan. Zitten vol met bacteriën. Het is een advies en we zijn baas over ons eigen lijf. Zodoende is hij samen met een andere klasgenoot als enige verschenen op school zonder mondkapje. In de gang werd hij erop aangesproken door een leerkracht dat het verplicht was. Hierdoor gingen andere kinderen zich er ook in mengen en opmerkingen maken. Waarom via mijn zoontje en werd ik niet aangesproken? Natuurlijk heb ik hierover contact opgenomen met de school om te laten merken dat ik hier niet van gediend ben.
Lieve mensen dit moeten we niet accepteren
🙁
Kinderen zo klein en kwetsbaar maar tegelijk heel sterk. Corona kunnen de meeste kinderen zonder grote problemen aan. Het maakt me bang, verdrietig en boos tegelijk.
Ben ik dan echt een van de weinige ouders die op durft te staan in het belang van de kinderen.
Onze toekomst."

Er is maar 1 goede manier en dat is een volledige lockdown van pakweg 2 weken . De mensen moeten gevaren doorstaan en als beloning mogen ze dan extra belastingen betalen .
🧐🤔

De ministers doen maar wat, en hebben geen flauw idee meer waar ze mee bezig zijn. Deze regering heeft zwaar gefaald # nietmijnregering
Een spatie tussen # en nietmijnregering? 😮
Jaja, ook onder de wappies zitten posers...

Ik zou de regering aanraden om in de leer te gaan bij de brandweer. Die mensen hebben een uitgeschreven draaiboek voor vele mogelijke gevallen zodat ze niet moeten uitrukken met een ladderwagen die 12 meter hoog gaat bij een brand op de 10de verdieping van een appartementencomplex. Voorbereiding is een noodzaak om accurate beslissingen te nemen. En communiceer dit aan de bevolking.
:unsure:

Nu de cijfers beginnen te zakken, gaan ze de bevolking terug strengere regels opleggen !
Wat een idee zeg! Hoe durven ze!

Normaal dat er in de privésfeer maayregelen genomen worden. Daar kan en mag nog steeds ALLES zonder limiet, zonder mondmasker, zonder afstand, . . . Ik denk zelfs dat daar de meeste besmettingen gebeuren.
Maayregelen? Wat zijn dat?

Zouden ze nu eindelijk begrepen hebben dat alle scholen volledig dicht moeten ? Moest al lang gebeurd zijn !! En kom niet af met opvang in de scholen want dan heeft het geen zin ! En ja de ouders zullen moeten creatief zijn maar de meesten zijn toch aan het werk van thuis uit en het zijn tenslotte hun kinderen , maar klagen zullen ze wel. Negeren !
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Gewoon geen kinderen meer krijgen. Zo'n pandemie zag toch iedereen aankomen zeker?!

Ook gisteren een prachtige reactie gehoord: alle niet-gevaccineerden liquideren. (Afvoeren naar…)
Maw -+/-1.000.000 belgen die niet gevaccineerd zijn laten sterven om er een paar duizend te redden.
Zo denken sommige gevaccineerden erover.

Dergelijke redenering hoort evengoed in de beerput.

Ps. Ik heb mijn prik hoor.😉…maar dan nog.

Blijkbaar zijn m'n hersenen al stilaan geconditioneerd geraakt aan de domheid die ge kunt verwachten op internet:

Hallo Allemaal.Volgens Maurice de hond is er een wetsvoorstel onderweg dat iedere ongevaccineerde elke maand een boete moet betalen!!

We worden van alle kanten ingesloten!!😪🤔😏

Ik dacht dus echt even dat die gewoon de mening van z'n hond Maurice ging meedelen. :shy:

Vandaag op de radio gehoord dat zwangere vrouwen voorlopig geen uitnodiging gaan krijgen voor de boosterprik, omdat hun zwangerschap ervoor zorgt dat het vaccin zijn werking niet verliest (bij andere mensen wel). Ik kwam bijna niet meer bij. Zijn er echt mensen die hierbij niet in een lach schieten?

Het lijkt me eerder logisch dat ze schandalen met miskramen en gehandicapte babies willen voorkomen.

Ik ben niet bang om besmet te raken, ik weet dat dit vaccijn geen vaccijn is maar een middel om de mens uit te moorden deshalve moet iedereen deze vrijwillig nemen zo kun je geen moordenaars aanwijzen tssss

Meer dan 1mia voor testen (die bovendien onbetrouwbaar zijn) en voir gevechtskledij voir de politie, en niet 1 bed op IC of verpleegkundigen extra.. wie gelooft dat dit over gezondheid gaat?!! Dan was bovendien de bewezen werkende medicatie voor de eerste week al vrijgegeven , ipv verboden en bestraft.. pure schande! Nog nooit geweten dat n huisarts je zónder voorschrift naar huis stuurt..

Man man man, ik was daar. Heb die mannen niet gezien. Wat gaan ze nog allemaal uitvinden🙄

En zo schilderen ze weeral de niet gevaxxte af om nog een grotere kloof te krijgen tussen de gevaxxte en de niet gevaxxte

Fijne vrijdag :love:

Wappietalk vs feiten:

EINDELIJK!! !! ️!!️!! ️!!️!! ️️️️️
Singapore werd het eerste land ter wereld dat een autopsie uitvoerde op een lijk met C#O#VI#D-19. Na gedetailleerd onderzoek is ontdekt dat C#o#v#i#d-19 niet bestaat als virus, maar als een bacterie die is blootgesteld aan straling en de dood van de mens veroorzaakt door bloedstolling.
Er is ontdekt dat de ziekte van C#o#v#i#d-19 bloedstolsels veroorzaakt, wat leidt tot bloedstolling bij mensen en bloedstolling in de aderen veroorzaakt, waardoor het moeilijk is voor een persoon om te ademen; Omdat hersenen, hart en longen geen oxy kunnen krijgen Gen, mensen sterven snel.
Om de oorzaak van gebrek aan ademhalingskracht te ontdekken, hebben artsen in Singapore zich niet gehouden aan het W#H#O protocol en een autopsie uitgevoerd op C#O#VI#D-19.
Nadat de artsen de armen, benen en andere delen van het lichaam openden en zorgvuldig onderzocht, merkten ze dat de bloedvaten verwijdden en gevuld waren met bloedstolsels, waardoor de doorbloeding werd voorkomen en ook de zuurstofstroom in het lichaam verminderde, chall de dood van een patiënt in de weg staan. Na kennis te hebben genomen van deze studie, veranderde het ministerie van Volksgezondheid van Singapore onmiddellijk het behandelprotocol van C#o#v#i#d-19 en gaf aspirine aan de positieve patiënten. Ze begonnen patiënten 100 mg aspirine en Imromac te geven. Daardoor begonnen de patiënten te herstellen en begon hun gezondheid te verbeteren. Het ministerie van Volksgezondheid van Singapore evacueerde meer dan 14.000 patiënten op één dag en stuurde hen naar huis.
Na een periode van wetenschappelijke ontdekking hebben artsen in Singapore de behandelmethode uitgelegd door te zeggen dat de ziekte een wereldwijde fraude is: "Het is niets anders dan intravasculaire coagulatie (bloedstolsels). Behandelingswijze:
pillen met antibiotica
Ontstekingsremmers en anti-coagulantia (aspirine)
Dit geeft aan dat de ziekte te genezen is.
Volgens andere wetenschappers in Singapore waren ventilatoren en een intensive care unit (IC) nooit nodig. Protocollen voor dit doel zijn al gepubliceerd in Singapore.
China weet dit al, maar heeft zijn rapporten nog nooit gepubliceerd.
Deel deze informatie met je familie, buren, kennissen, vrienden en collega's. , zodat ze van de angst voor C#o#v#i#d-19 afkomen en begrijpen dat dit geen virus is, maar een bacterie die alleen aan straling is blootgesteld. Alleen mensen met een zeer lage immuniteit moeten opletten. Deze straling veroorzaakt ook ontstekingen en hypoxie. Slachtoffers moeten Asprin-100 mg en Apronik of Paracetamol 650 mg innemen.
Bron: Ministerie van Volksgezondheid Singapore

Wappietalk vs feiten:

Singapore werd het eerste land ter wereld dat een autopsie uitvoerde op een lijk met C#O#VI#D-19. Na gedetailleerd onderzoek is ontdekt dat C#o#v#i#d-19 niet bestaat als virus, maar als een bacterie die is blootgesteld aan straling en de dood van de mens veroorzaakt door bloedstolling.
Er is ontdekt dat de ziekte van C#o#v#i#d-19 bloedstolsels veroorzaakt, wat leidt tot bloedstolling bij mensen en bloedstolling in de aderen veroorzaakt, waardoor het moeilijk is voor een persoon om te ademen; Omdat hersenen, hart en longen geen oxy kunnen krijgen Gen, mensen sterven snel.
Om de oorzaak van gebrek aan ademhalingskracht te ontdekken, hebben artsen in Singapore zich niet gehouden aan het W#H#O protocol en een autopsie uitgevoerd op C#O#VI#D-19.
Nadat de artsen de armen, benen en andere delen van het lichaam openden en zorgvuldig onderzocht, merkten ze dat de bloedvaten verwijdden en gevuld waren met bloedstolsels, waardoor de doorbloeding werd voorkomen en ook de zuurstofstroom in het lichaam verminderde, chall de dood van een patiënt in de weg staan. Na kennis te hebben genomen van deze studie, veranderde het ministerie van Volksgezondheid van Singapore onmiddellijk het behandelprotocol van C#o#v#i#d-19 en gaf aspirine aan de positieve patiënten. Ze begonnen patiënten 100 mg aspirine en Imromac te geven. Daardoor begonnen de patiënten te herstellen en begon hun gezondheid te verbeteren. Het ministerie van Volksgezondheid van Singapore evacueerde meer dan 14.000 patiënten op één dag en stuurde hen naar huis.
Na een periode van wetenschappelijke ontdekking hebben artsen in Singapore de behandelmethode uitgelegd door te zeggen dat de ziekte een wereldwijde fraude is: "Het is niets anders dan intravasculaire coagulatie (bloedstolsels). Behandelingswijze:
pillen met antibiotica
Volgens andere wetenschappers in Singapore waren ventilatoren en een intensive care unit (IC) nooit nodig. Protocollen voor dit doel zijn al gepubliceerd in Singapore.
Deel deze informatie met je familie, buren, kennissen, vrienden en collega's. , zodat ze van de angst voor C#o#v#i#d-19 afkomen en begrijpen dat dit geen virus is, maar een bacterie die alleen aan straling is blootgesteld. Alleen mensen met een zeer lage immuniteit moeten opletten. Deze straling veroorzaakt ook ontstekingen en hypoxie. Slachtoffers moeten Asprin-100 mg en Apronik of Paracetamol 650 mg innemen.

Wie gelooft zoiets nu, heel die tekst lijkt geschreven door iemand die niet naar school is geweest.

Wappietalk vs feiten:

pillen met antibiotica

Ook hilarisch dat steevast C#O#V#I#D-19 wordt getypt in plaats van gewoon Covid 19 of Corona

Doet me denken aan de tovenaars in Harry Potter die ook steevast Jeweetwel ipv Voldemort zeggen. Allez, denkt die schrijven nu dat hij/zij plots gaat doodvallen als er Covid 19 geschreven wordt?

Persoonlijk werk ik al lange tijd met visualisatie... Wat voor mij (mind over matter) werkt!
Als ik Gev'n tegenkom... Beeld ik mij in een kerstboom te zijn (zowaar zonder kerstverlichting... Tot nu toe!)
En al mijn stekels verdrijven de shedding van de V'ns...

Kan heel wappie klinken
.. Maar na 30 j. Meditatie en 3 j Thai Chi
.. Is mijn idée dat "alles" louter énergie is... En negatieve énergie verdwijnt door de positieve énergie.

🎄:crazy:

Mijn vrouw heeft vandaag een echo haar schouder laten nakijken waarvan ze toch al een tijdje last van had.
Blijkt een slijmbeursontsteking te zijn.
Net de schouder waarin haar derde prik eergisteren is gezet.
Zou het dan toch?????????
🤪

Terug
Bovenaan