De beerput van het internet

ik ben dom

Wat probeert die te bewijzen met hun waterpas??? Dat de aarde plat is?
Hoe zou het water wel moeten zijn om rond te zijn???
Wij begrijpen dat gewoon niet.

Is het daar eigenlijk gezellig in de beschutte werkplaats?

Nee, sorry daarvoor, maar jouw collega is toch echt wel hors catégorie hoor. De flat earthers hebben bewijs, dude trust me. Ondertussen hebben we gewoon foto's uit de ruimte voor wie elementaire fysica niet snapt.
Haha, voor hem zal het heel gezellig zijn. Maar hij is vooral doorgesnoven.

Nee, sorry daarvoor, maar jouw collega is toch echt wel hors catégorie hoor. De flat earthers hebben bewijs, dude trust me. Ondertussen hebben we gewoon foto's uit de ruimte voor wie elementaire fysica niet snapt.

De klassieker is dat ze onderschatten hoe gigantisch de aarde is en ze dus denken dat ze de kromming moeten kunnen waarnemen op 1 meter. Dat met die communicerende vaten lijkt me ook zoiets. Het feit dat schepen achter de horizon verdwijnen is echter het directe bewijs dat er een kromming is, wat het niet-idiote deel van de bevolking al enkele duizenden jaren weet.

Ge denkt nu toch niet dat die mensen geloven in foto's? ;)

De klassieker is dat ze onderschatten hoe gigantisch de aarde is en ze dus denken dat ze de kromming moeten kunnen waarnemen op 1 meter. Dat met die communicerende vaten lijkt me ook zoiets. Het feit dat schepen achter de horizon verdwijnen is echter het directe bewijs dat er een kromming is, wat het niet-idiote deel van de bevolking al enkele duizenden jaren weet.
Vorige week gehoord dat dat niet de kromming van de aarde is, maar 'waterbergen'.
Flat earth conformed :unsure:

Ik zie dus echt meer en meer van die totaal van de pot gerukte dingen op mijn sociale media, soms verre kennissen maar voornamelijk in comments.
HLN heb ik voor die reden al van men telefoon gegooid. Maar ik begin echt te twijfelen om ook accounts op te zeggen. Al weet ik dat ik dat uiteindelijk niet ga doen, zou het mij soms beter lijken voor mijn eigen gemoedsrust..

Ik zie dus echt meer en meer van die totaal van de pot gerukte dingen op mijn sociale media, soms verre kennissen maar voornamelijk in comments.
HLN heb ik voor die reden al van men telefoon gegooid. Maar ik begin echt te twijfelen om ook accounts op te zeggen. Al weet ik dat ik dat uiteindelijk niet ga doen, zou het mij soms beter lijken voor mijn eigen gemoedsrust..
Lees gewoon die comments niet.

Je voelt u direct beter.

Lees gewoon die comments niet.

Je voelt u direct beter.
Het is overal, overal.

Ik ben iemand die alles plat relativeert, maar ik wil altijd discussiëren. Ik doe dat bewust niet omdat ik het nutteloos vind om dat onder eigen naam te doen in één of andere echokamer. En toch stoor ik mezelf aan het niveau.

ElEaahvVgAAWVHN

Zolang deze groep mensen mag stemmen, gaat het hier nooit goed komen. De groep slimme mensen is altijd kleiner dan de groep domme mensen.

Letterlijk één Google Search om dit te ontkrachten. En dat voor mensen die hun eigen onderzoek doen 😅.
Toont ook gewoon aan hoe gatachterlijk die mensen zijn: positive/negative control. Zoals uitgelegd is dat ook gewoon standaard, je wil weten of een test effectief werkt. En dan die vrouw, wiens oplettende zoon dat opmerkt, een eerlijke uitleg krijgt, om dat helemaal verkeerd te interpreteren...zucht.

We gaan echt de komende jaren nog veel plezier beleven aan de grote groep mensen die zich niet wil of kan informeren.

De wappies, samengevat in één figuur en in 15 minuten:

"v" en "c" (ze wacht wellicht nog af wat de langetermijneffecten zijn van het volledig uitspreken van woorden?)
"massahypnose!"
HOLisTisCh gEZoNDhEIDsCoAcH
"zelf onderzoek gedaan!"
"eigen bronnen!"
"de stenen van de rellen waren al klaar gelegd!"
"de relschoppers die ik zag had ik eerder op de dag nog niet gezien in de betoging!"
"mijn bronnen in Australië bevestigen dat!"
"het is mijn mening!"

Toont ook gewoon aan hoe gatachterlijk die mensen zijn: positive/negative control. Zoals uitgelegd is dat ook gewoon standaard, je wil weten of een test effectief werkt. En dan die vrouw, wiens oplettende zoon dat opmerkt, een eerlijke uitleg krijgt, om dat helemaal verkeerd te interpreteren...zucht.

We gaan echt de komende jaren nog veel plezier beleven aan de grote groep mensen die zich niet wil of kan informeren.
Dezelfde foto wordt sinds november vorig jaar, met bijhorend verhaal, gedeeld..

De wappies, samengevat in één figuur en in 15 minuten:

"v" en "c" (ze wacht wellicht nog af wat de langetermijneffecten zijn van het volledig uitspreken van woorden?)
"massahypnose!"
HOLisTisCh gEZoNDhEIDsCoAcH
"zelf onderzoek gedaan!"
"eigen bronnen!"
"de stenen van de rellen waren al klaar gelegd!"
"de relschoppers die ik zag had ik eerder op de dag nog niet gezien in de betoging!"
"mijn bronnen in Australië bevestigen dat!"
"het is mijn mening!"
Volgens google is ze ook een medium, wellness coach, IWWC (single mom dus), fitmom, holistisch therapeut, mindfulness coach, auteur, fundamentele kinesiologische communicatie therapeut, danscoach, personal coach. Een pro dus.

Terug
Bovenaan