De beerput van het internet

Ugh ik heb er zo ook 2 op mijne FB. Den ene heeft het zelfs al gehad, samen met heel zijn familie. Soms denk ik dat hij beter wat zieker was geweest.
Den 2e was nen tijd geleden bezig dat het feit dat gender en woke in de media komen 'smokescreens' zijn. Hij kon wel niet zeggen waarvoor.
natuurlijk moeilijk om nog het licht te zien door al die smokescreens :s

Ik leef met u mee man.
Hopelijk was het eten lekker. Zodat niet alles tegenviel 😀

Eigenlijk wel vreemd dat zulke mensen überhaupt op restaurant durven gaan. Gezien de grootte van heel het coronacomplot waarbij er honderdduizenden dokters, verplegers, begrafenisondernemers, ... mee doen met de roverheid, zou het nu toch ook niet zo ver gezocht zijn dat ook restaurantuitbaters mee in het complot zitten om ons via hun gerechten langzaamaan te vermoorden. Vooral die "NIEUW!!!"-gerechten op de kaart zou ik in hun geval toch zeker niet durven bestellen, want ge kunt toch pas binnen tien jaar ofzo weten wat de effecten van dat nieuwe gerecht gaan zijn op ons lichaam. Schandalig dus dat restaurantbezoekers behandeld worden als proefkonijnen. Enfin ja, voor degenen die het tegen dan nog gaan kúnnen merken en navertellen natuurlijk.

Nu ik er zo over nadenk... Misschien had de overheid gewoon effectief zelf zo'n complot over de horeca moeten verspreiden via wappiesites, dan bleven die met z'n allen gewoon spontaan weg en was er zelfs geen CST meer nodig. :unsure:

Laatst bewerkt:
Aanhangers QAnon verzamelen in Dallas omdat ze geloven dat vermoorde JFK er zal terugkeren

:unsure:

Aanhangers QAnon verzamelen in Dallas omdat ze geloven dat vermoorde JFK er zal terugkeren

Jfc.

Of ja, JFK in dit geval.

Ik had dan voor Marilyn gekozen ipv JFK, mja wie ben ik.

Ik had dan voor Marilyn gekozen ipv JFK, mja wie ben ik.
2ed7a907-52ba-4404-932a-4f0deb5a0507-GTY_1197576485.jpeg.jpg

Graag gedaan!!

Je bedoelt KFC :unsure:

Laatst bewerkt:
Daar moeten toch een hoop trolls tussen zitten die daar voor de leute rondlopen? Je gaat me niet wijsmaken dat, buiten een enkeling, er ook maar iemand zoiets gelooft?

Daar moeten toch een hoop trolls tussen zitten die daar voor de leute rondlopen? Je gaat me niet wijsmaken dat, buiten een enkeling, er ook maar iemand zoiets gelooft?
Ik vrees dat het toch kan tegenvallen hoor, er is nu eenmaal een vrij grote groep mensen die "niet meer kunnen volgen" in onze maatschappij denk ik. Zeker tegenwoordig, nu je via de (sociale) media wordt overstelpt door allerhande feitjes en leugens, werkt dat denk ik voor sommige mensen averechts; in plaats van vrede te nemen met het feit dat je niet alles kan begrijpen en de realiteit hopeloos complex is kiezen ze voor een simpele uitleg met de goede mensen die vechten tegen de slechte mensen, slechte mensen die verantwoordelijk zijn voor "de situatie". En waar die mensen vroeger dan werden geconfronteerd met de realiteit door wat nuchtere kennissen of familie kunnen ze nu via dezelfde sociale media in contact komen met gelijkgestemde zielen. En zo kom je volgens mij in een soort van mentale put terecht waar iedereen elkaar nog zotter maakt.

Waar volgens mij nood aan is in ons onderwijs is een cursus "kritisch denken". Hierin kan dan aan bod komen dat elk mediakanaal misschien een vorm van bias heeft, maar dat niet elke bron even betrouwbaar is. Ook eens stilstaan bij de algoritmes die sturen wat je te lezen krijgt op pakweg fb zou denk ik helpen.

Ik heb chemtrails moeten googlen. WTF.

Aanschouw deze parlementaire vraag gesteld door iemand die in de jaren erna minister is geworden.

Recent werd mij gewezen op het fenomeen “chemtrails” of chemische sporen in de lucht. Volgens sommigen gaat het om een opzettelijke en systematische bedreiging van de gezondheid.

Het gaat hier niet om contrails of condensatie-sporen. Dat zijn de normale lijnen van gecondenseerde waterdamp die een vliegtuig op een hoogte van ongeveer 10.000 meter achter zich trekt. Deze verdwijnen na enkele minuten.

Chemtrails onderscheiden zich, naar verluidt, van contrails op volgende punten :

ze doen zich vooral op heldere “hoge druk” dagen voor;

het zijn bredere sporen die zich na enkele minuten beginnen te verspreiden en urenlang zichtbaar blijven;

meerdere vliegtuigen, ofwel van militaire aard ofwel zonder identificatie, trekken strepen naast en haaks op elkaar waardoor er een raster gevormd wordt. Die waaiert tot op het einde van de dag uit en vormt een melkachtige nevel, die het zonlicht fel filtert;

dit fenomeen is relatief recent (van na 2000), maar neemt de laatste jaren exponentieel toe;

het wordt niet alleen in ons land vastgesteld, maar over heel Europa, de VS, Rusland, … tot in Australië.

Ik vind het zelf ook lastig te geloven, maar er zijn er heel veel die dat allemaal geloven ja, zonder te trollen.
Zie naar dat verhaal dat rond aan het gaan was over het "magnetisch" maken van je covid injectie.
Ik heb daar zelfs ruzie over gekregen met mensen uit mijn prive omgeving omdat ik hen bleef weglachen met dat verhaal, die werden bijna rood van woede :)

Het verhaal dat ik hier deed over het etentje, die mevrouw waar ik het over heb was nochtans pre-covid niets aan te merken.
Tijdens covid zat die heel de dag op van die "honden fora" (vooral nederlandse) omdat ze zelf ook een grote honden liefhebber is.. en daar is dat begonnen. Ze had daar "nieuwe vrienden" leren kennen.
Ik heb toen via mijn zus eens gezien wat daar allemaal op verteld word... awel de grootste gekkies zitten daar op dat hondenforum.

En je ziet het onmiddelijk aan de manier van typen.

Welk chemisch proces er dan onstaat in iemand zijn hersenen waardoor je denkt dat die mensen de waarheid spreken, geen idee...

Ik wil Kurt Cobain terug verdomme. Dat ik nog eens een excuus heb om naar werchter te komen

Zou het kunnen dat de ‘regeringen’ mensen, bewust in coma leggen op intensieve, om ze vol te proppen met een anal probe?
Die probe, uiteraard met camouflage technologie, stoot telkens als deze persoon dan een scheet laat, giftige gassen uit. Die de andere mensen dus corona geeft en doodt
Dat allemaal om de overbevolking tegen te gaan

Ik vraag dit voor ne vriend 😅

Zou het kunnen dat de ‘regeringen’ mensen, bewust in coma leggen op intensieve, om ze vol te proppen met een anal probe?
Die probe, uiteraard met camouflage technologie, stoot telkens als deze persoon dan een scheet laat, giftige gassen uit. Die de andere mensen dus corona geeft en doodt
Dat allemaal om de overbevolking tegen te gaan

Ik vraag dit voor ne vriend 😅

Zeg maar tegen uw vriend dat het inbrengen van anale speeltjes geen kwaad kan.

Top comment op het artikel over die huiszoekingen bij het leger.

Ok dan

Dokters, verplegers, politici, wetenschappers, de media, nu ook al het leger?
Pfff ik begin stilaan te denken dat ik als thuiswerkertje een van de weinigen in deze maatschappij ben die niet mag meewerken aan dat grote complot. Please zeg mij dat jullie ook aan mijn kant staan, of zijn jullie ook gewoon pionnen van de elite die hier komen doen alsof jullie met wappies lachen, gewoon om mij de indruk te geven dat er nog mensen zoals mij denken?

Terug
Bovenaan