Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een ziekte die tegenwoordig meer en meer mensen lijken te hebben.Het lukt de regering wel goed. Om de bevolking dom te houden.
Ben ik trouwens de enige die enorm snel begint te lezen zodra er geen leestekens in staan? Alsof het ook echt 1 belachelijk lange zin is![]()
Het lukt de regering wel goed. Om de bevolking dom te houden.
Ben ik trouwens de enige die enorm snel begint te lezen zodra er geen leestekens in staan? Alsof het ook echt 1 belachelijk lange zin is![]()
Vooral vanaf 50+ vrees ik.Een ziekte die tegenwoordig meer en meer mensen lijken te hebben.
Dat zou ik nog zo niet beweren.Vooral vanaf de 50+ vrees ik.
Waarom is Bill Gates altijd de de grote boeman?
Ik kom op fb weer eo een anti-vax post tegen waarin men hem beschuldigd van alles wat fout loopt, zo blijkt![]()
Maar hij heeft wel gelijk. Er is gewoon overbevolking![]()

Ge kunt gij daar wel mee lachen, maar ondertussen weten we nog steeds niet wanneer de coach eten is.Ook onze fitnessapp zitten een bende dwazen in se.
![]()
Screenshot-20211101-190716-MOOZE hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20211101-190716-MOOZE gehost op ImgBBibb.co
![]()
Screenshot-20211101-190852-MOOZE hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20211101-190852-MOOZE gehost op ImgBBibb.co
![]()
Screenshot-20211101-191022-MOOZE hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20211101-191022-MOOZE gehost op ImgBBibb.co
Warm maken voor de job? Om dan zoals tijdens de eerste lockdown oudere koppeltjes die even op een bankje uitrusten een boete aan te moeten smeren... Wet of geen wet, neen, bedankt. Zoiets zou ik nooit over mijn hart kunnen krijgen. Haal zulke toestanden eruit en vraag het mij dan nog een keer...
In dit programma kunnen ze blijkbaar iedereen overal volgen, via gsm en beelden die overal kunnen opgevraagd worden . Ze willen ons wijsmaken dat ze goed werk leveren , tot er iets echt gebeurt dan werken de camera’s niet of zijn ze stuk of ze staan in de verkeerde richting .1keer gekeken voor mij hoeft het niet meer ,heeft geen meerwaarde zoals zoveel programma’s tegenwoordig.
En de cold cases blijven maar oplopen, misschien daar hun energie eens insteken….
Natuurlijk hebben ze daar tijd voor trajectcontroles, Flitspalen, verkeerscontroles, enkel de bevolking controleren, het verkeer vlotter laten verlopen tijdens de spits kunnen ze blijkbaar niet meer!
Voor het echte werk hebben ze een stuk minder inzet en enthousiasme
Ambtenaar zijn is toch leuk op kosten van de privésector. Hier kan en mag werkelijk alles!

Erwin ziet er mij een beest uit zalle.Ook onze fitnessapp zitten een bende dwazen in se.
![]()
Screenshot-20211101-190716-MOOZE hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20211101-190716-MOOZE gehost op ImgBBibb.co
![]()
Screenshot-20211101-190852-MOOZE hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20211101-190852-MOOZE gehost op ImgBBibb.co
![]()
Screenshot-20211101-191022-MOOZE hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20211101-191022-MOOZE gehost op ImgBBibb.co
Vroeger had je nog een beetje natuurlijke selectie die dat in evenwicht hield. Maar nu zijn ze zodanig bepamperd dat we dat jammergenoeg niet meer hebben.Maar hij heeft wel gelijk. Er is gewoon overbevolking![]()
Wuk ist?West-Vlaanderen, uiteraard![]()
Case and point.Wuk ist?