De beerput van het internet

Het lukt de regering wel goed. Om de bevolking dom te houden :unsure: .

Ben ik trouwens de enige die enorm snel begint te lezen zodra er geen leestekens in staan? Alsof het ook echt 1 belachelijk lange zin is :unsure:

Voor mij is op zo'n manier schrijven gewoon een teken aan de wand dat het over iemand gaat die we niet serieus moeten nemen.

"Het is maar social media", maar ik moet mijzelf gewoon forceren om zo te schrijven.

Waarom is Bill Gates altijd de de grote boeman?
Ik kom op fb weer eo een anti-vax post tegen waarin men hem beschuldigd van alles wat fout loopt, zo blijkt 😅

Waarom is Bill Gates altijd de de grote boeman?
Ik kom op fb weer eo een anti-vax post tegen waarin men hem beschuldigd van alles wat fout loopt, zo blijkt 😅

Omdat hij veel investeert/doneert in allerlei fondsen die met farma en volksgezondheid te maken hebben en vooral omdat hij jaren geleden al verkondigd heeft dat we de overbevolking moeten aanpakken door volop in te zetten op vaccinatie. Met dat laatste bedoelde hij dat men dmv vaccinaties in derdewereldlanden de kindersterfte daar kan doen dalen waardoor mensen er op termijn de nood niet meer hebben om te blijven kweken als konijnen want als de levensverwachting van kinderen veel hoger ligt dan houden ze het bij 1 of 2 kinderen om hun nageslacht te verzekeren.

Uiteraard werd die uitspraak volledig uit z'n context gerukt en verkeerd geïnterpreteerd en beweren/denken de antivaxxers dat Gates dmv vaccins de mensheid wereldwijd wil uitroeien, en dat hij dus een van de mensen is die de touwtjes in handen heeft van de "pLandemie".

Het merendeel van de complottheorieën berust dan ook gewoon op verkeerd interpreteren en uit de context rukken van uitspraken en feiten.
Complotwappies zijn dus gewoon een beetje zoals Carmen van FC De Kampioenen.

Laatst bewerkt:
Ook onze fitnessapp zitten een bende dwazen in se.

Ge kunt gij daar wel mee lachen, maar ondertussen weten we nog steeds niet wanneer de coach eten is.

Warm maken voor de job? Om dan zoals tijdens de eerste lockdown oudere koppeltjes die even op een bankje uitrusten een boete aan te moeten smeren... Wet of geen wet, neen, bedankt. Zoiets zou ik nooit over mijn hart kunnen krijgen. Haal zulke toestanden eruit en vraag het mij dan nog een keer...

In dit programma kunnen ze blijkbaar iedereen overal volgen, via gsm en beelden die overal kunnen opgevraagd worden . Ze willen ons wijsmaken dat ze goed werk leveren , tot er iets echt gebeurt dan werken de camera’s niet of zijn ze stuk of ze staan in de verkeerde richting .1keer gekeken voor mij hoeft het niet meer ,heeft geen meerwaarde zoals zoveel programma’s tegenwoordig.

En de cold cases blijven maar oplopen, misschien daar hun energie eens insteken….

Natuurlijk hebben ze daar tijd voor trajectcontroles, Flitspalen, verkeerscontroles, enkel de bevolking controleren, het verkeer vlotter laten verlopen tijdens de spits kunnen ze blijkbaar niet meer!

Voor het echte werk hebben ze een stuk minder inzet en enthousiasme

Ambtenaar zijn is toch leuk op kosten van de privésector. Hier kan en mag werkelijk alles!
:love:

We kunnen er wel eens me lachen.
Maar in alle serieusheid hoop ik idd niet dat er mensen zijn die iets gaan overhouden aan die vaccins.
Dan ga je pas iets zien van die wappies

Terug
Bovenaan