De beerput van het internet

"Ja, ik heb Kanker en ik vind één ziekte in mijn lijf genoeg.
Ik laat er niet nog méér in spuiten."

Logisch.

De meesten zijn wel lachen, maar dan af en toe iets als dit:

YA2duTn.png

Deze doet gewoon pijn ..

Mensen ik vind dit zelfs niet grappig om te lezen. Diep intriest word ik van het besef dat de groep idioten groter is dan ik dacht :headshake:.

Mensen ik vind dit zelfs niet grappig om te lezen. Diep intriest word ik van het besef dat de groep idioten groter is dan ik dacht :headshake:.
Sorry, maar dit moet ik counteren. Ik heb daar gelezen dat wij de ontwetenden zijn door een vaccin te nemen, dat wij eigenlijk steun en begeleiding nodig hebben. En dat was dus mega-goed beargumenteerd he, dus het moet wel juist zijn.

Ik heb geen idee waarom er nog antivaxxers zijn, net dit te weten gekomen.

"Het klinkt als een fabeltje en werd lange tijd weggelachen, maar de ’gegroeide’ cupmaat die talloze vrouwen net na coronavaccinatie zeggen te ervaren, is mogelijk toch wetenschappelijk uit te leggen."

Gezien het effect tijdelijk is, zouden ze nu pleiten voor 3-maandelijkse navaccinatie.
En een Nobelprijs voor Pfizer ligt blijkbaar ook op tafel.

Ik heb geen idee waarom er nog antivaxxers zijn, net dit te weten gekomen.

"Het klinkt als een fabeltje en werd lange tijd weggelachen, maar de ’gegroeide’ cupmaat die talloze vrouwen net na coronavaccinatie zeggen te ervaren, is mogelijk toch wetenschappelijk uit te leggen."

Gezien het effect tijdelijk is, zouden ze nu pleiten voor 3-maandelijkse navaccinatie.
En een Nobelprijs voor Pfizer ligt blijkbaar ook op tafel.

'k hier hier beeldmateriaal gevonden van TNTim in de vroege jaren. Niet toevallig TetteNTim

"Mocht het zover komen dat er gedwongen gaat worden tot "'de prik"" is er dan hier in de groep iemand met voldoende kennis van zaken Advocaat of wat dan ook die tegen behoorlijk wat publiciteit als betaling of growwfunding kan helpen met een rechtzaak beginnen tegen de (r)overheid?? wegens poging tot doodslag of zo"

Die zijn wel echt volledig van het padje in groep. Ik ben behoorlijk onder de indruk, maar niet op een positieve manier :unsure:

Ik blijf er bij, als leerkracht merk ik dat ook: ze zijn dommer aan het worden en er zijn er veel te weinig die dat problematisch vinden. Goed, ze moeten geen wandelende encyclopedie zijn maar de desinteresse in alles behalve hun eigen piepklein wereldje is een heel negatieve evolutie. Welk nut heeft het kinderen allerhande vakken te laten volgen als aan het eind van het jaar enkel wiskunde en Nederlands (zelfs niet altijd) doorweegt? We gaan - zijn - Idiocracy in. Al die volslagen nonsense uit America over ‘your truth’ doet er ook geen goed aan. There is ‘the’ truth and there is ‘untrue’. There is no ‘your’ truth.

Terug
Bovenaan