Tijdens mijn laatste training besefte ik dat ikzelf jaren geleden door een portal was gestapt, waarin ik een magisch veld van overvloed voor mijzelf creëerde.
Ik stapte door de The Sacred Portal of Money. Via de Vortex zette ik een veld neer van oneindige mogelijkheden. Afgelopen zomer toen ik in Sri Lanka was kreeg ik weer regelmatig de vraag, hoe ik zulke reizen betaalde. Een aantal jaar geleden werd er tijdens een training bevestigd dat ik jaren geleden door de Vortex was gestapt waar ik portals kon openen en zo in andere bewustzijnsvelden kon komen.
Heb jij het lef door de Portal heen te stappen en samen met mij een magisch veld van geld in overvloed te creëren?
Ben jij klaar om onbewuste geldblokkades op te heffen en een nieuwe start te maken op een pad van vrijheid, onafhankelijkheid en een gezonde relatie met geld?
Koop dan nu jouw kaartje en stap ook door de The Sacred Portal of Money.
Na het volgen van deze training (74 min) weet je …

Precies wat jouw blokkades zijn en hoe je ze kunt loslaten

En heb je DE TOOL in handen waarmee je de energie van geld kunt gaan aantrekken…
Ik heb er een heilig geloof in dat het voor jou ook zal werken (ik geloof er zo in dat ik je jouw investering binnen 21 dagen na aankoop terug betaal als het voor jou niet werkt!)
Let’s create money magic together!