De beerput van het internet

Toch spijtig dat ze die Belgische versie indertijd nooit hebben uitgezonden.
jerry-rick.gif

Je ziet, de elite van morgen.
jerry-rick.gif

Wat een angst lees ik in je post (en op menig FB profiel). Net alsof je nu niet meer buiten kan komen, want achter elke hoek van het straat staat een Iraniër je op te wachten om je te kidnappen.
Tja, je kan het ook in het belachelijke trekken, maar BuZa gaat dat advies niet zomaar geven en je gaat helemaal niet zomaar nog eens een gesprek op locatie met BuZa hebben om je te waarschuwen als er géén gevaar is he.
Wil je toch gaan ? Prima, maar da's op eigen verantwoordelijkheid.

Maar ja, misschien ben jij ook een van die stoere kerels die zo'n advies ook wél in de wind zou slaan ? Denk dan eens aan mij als je ook zweepslagen aan het krijgen bent :)

Eerste elektrische MUG is een feit. Weelderige reacties, waaronder deze:

ik ga niet mee als ik een nodig heb als ik dood ben word ik verbrand niet eerder

Geschreven door een taalkundig straffe VB'er.

ik ga niet mee als ik een nodig heb als ik dood ben word ik verbrand niet eerder

Taalkundig lijken ze me sowieso niet denderend te zijn daar. Zie maar naar die bovenste plakkaat:

o0xsaaplav2b1.jpg

De rechter heeft zich uitgesproken en daar dient iedereen zich aan te houden.

Het mag nu wel eens ophouden, deze jonge Vlamingen zijn mee onze toekomst als advocaat, dokter, rechter enzovoort.

Of zouden ze moeten gestraft worden enkel omdat het slachtoffer een allochtoon was, trouwens zijn advocaat heeft ook de racisme kaart getrokken, maar verloren.

#MeToo in rockwereld: beschuldigingen tegen Rammstein-zanger Till Lindemann stapelen zich op

Betere (gratis) reclame kan die kerel zich niet wensen. Als hij staks weer zingt van ''Dicke Titten'' gaat het dak er af...

De volgende die moet betalen aan geldbeluste individuen. Hij is al veroordeeld voor er een proces is. Dit is het nieuwe normaal.

De aanklacht staat al in alle boekskes en elke mediagelile groupie kan nu mee op de trein springen met hetzelfde verhaal. Moet ik nu echt geloven dat dit alles zo georganiseerd is opdat Til even van de grond zou kunnen komen terwijl de vrouwen zich nu al aan z'n voeten gooien. Geloof er niet veel van.

De volgende die moet verdwijnen 🫠

:unsure:

Vlamingen fietsen alsmaar meer, auto blijft populairste maar aandeel daalt

De automobilist betaald wegentaks (voor de fietsstraten tegewoordig) en de trajectcontroles, plus nog de boete van 53€ bij 31km/h, en koning speedpedelec raast maar door in een zone 30..
tot het eens gaat regenen en winteren dan springen ze allen terug rap in hunne auto
Ze maken het de mensen alleen maar moeilijk om nog nen otto te hebben of te kunnen gebruiken 🤷🏻‍♂️
En nu wachten op de
Fietsentaks…en op wegenbelasting voor fietsers…
Dat is België……ipv het wegennetwerk uit te breiden en een fatsoenlijk autowegen netwerk aan te leggen jagen ze Jan modaal de fiets op……alsof dat de verkeersproblemen in het land gaat oplossen……veel hersenen hebben ze nu eenmaal niet daar in Brussel
En hoe zit het met de werk en fiets cijfers bij de niet vlamingen

Jongeren in armoede mogen gratis trainen in nieuwe boksclub in Brussel.

De grootste fout hier in België is het afschaffen geweest van de legerdienst, discipline, Respect voor alles en iedereen en de waarde van het geld leren begrijpen, en ja ik was trots!
Dan kunnen ze hun training in de Blaarmeersen in de praktijk gaan brengen.
ja, hallo, leer ze ook nog eens boksen, nog geen problemen genoeg zeker, laat ze liever gezelschapspelen leren kennen. Goed voor de moraal en het samen horen.
en als mens met veel levenservaring, kan ik jou nu al zeggen, dat ze deze gratis lessen, vroeg of laat gaan gebruiken om op onze sm..l te kloppen.
Wij als werkende mensen moeten ook de sport voor onze kinderen betalen.
Vraag me alleen af of hun vrouw daar binnen 20 jaar nog zo over gaat denken, of hun kinderen.
Moet ze nog meer leren vechten, leer ze eerst hoe ze aan werk geraken, en manieren leren
Niet normaal, moeten er nog meer ouderen en zwakkere jongeren afgetuigd worden ?
Geef ze een borstel en een vuilbak en laat ze hun rommel opruimen in de stad... Dan doen ze nog iets nuttig,

Arm arm Vlaanderen... Ik zou nog 20 posts extra kunnen plaatsen.
Nergens in het artikel wordt er trouwens iets gezegd over de achtergrond van de kinderen. Eén op drie is ook vrouwelijk.

Moeder vergeet baby in auto. Kindje sterft.

Bij sommige artikels zouden ze beter de commentaren uitzetten...

"Hunne smartphone zullen ze willen niet vergeten"

"Gewoon veroordelen voor moord"

"OMG. MET HAAR GSM AAN HET SPELEN ZEKER"

"Vergeten 😂😂😂😂😂. Zoiets vergeet je toch niet, simpel!!!"

"ik hoop op een gepaste straf minimum 5 jaar effectief!!!"

Moeder vergeet baby in auto. Kindje sterft.

Bij sommige artikels zouden ze beter de commentaren uitzetten...

"Hunne smartphone zullen ze willen niet vergeten"

"Gewoon veroordelen voor moord"

"OMG. MET HAAR GSM AAN HET SPELEN ZEKER"

"Vergeten 😂😂😂😂😂. Zoiets vergeet je toch niet, simpel!!!"

"ik hoop op een gepaste straf minimum 5 jaar effectief!!!"
Ik snap echt zulke reacties niet. Mijn hart brak als ik dat nieuws hoorde. Hoe kan je dan zulke bagger posten.

intelligentie ook he. de MUG neemt je niet mee, die redt je leven. daarna ga je met een gewone ambulance mee.

Terug
Bovenaan