Ondertussen weet ik ook wat de optie is om onder de grond gebruik te kunnen maken van elektrisch laadmateriaal, ZONDER dat er dus WiFi/4G beschikbaar is ('t grote probleem ondergronds dus).
Als er gelijk wat van socket is om in te pluggen, zij het een gewoon stopcontact, industrieel stopcontact of wallbox of iets dergelijks ... de 'slimme' laadkabel houdt blijkbaar op intern geheugen een 100-tal laadbeurten bij.
Van wat ik hoor zou het dan nodig zijn om die laadkabel om de paar weken/maanden eens mee te nemen bovengronds, in den elentriek te steken (dus met huis/tuin/keuken stopcontact converter) & die z'n ding laten doen op WiFi/4G.
Althans, da's in context van het materiaal dat aangeboden wordt bij ons, door die relevante firma.
Uiteindelijk beetje rare/onverwachte feedback wel, aangezien alle collega's telkens af kwamen met ook een laadpas nodig te hebben voor thuis te laden, mor soit. Indien het gewoon met de slimme laadkabel is, is er natuurlijk niets van laadpas concept vereist. Gewoon een stopcontact van doen.
Da's al 1 probleem waar dus een 'oplossing' voor is. Ware het nu niet dat het grootste probleem weliswaar het voorzien van die elektriciteit zelf is.
Echter, men gaf ook enkele andere 'problemen' aan die ik niet direct zie opgelost worden. Zoals 'de brandweer laat het vaker toe tegenwoordig', maar tegelijkertijd 'ja, op de -1, niet op de -2' en 'maar er mag dan géén poort zijn'.
Jah, alsof ze hier in de
privé ondergrondse garage écht de toegangspoort gaan weg kegelen.
So yeah ... mini beetje goed nieuws (zou kunnen zonder 4G mits juiste slimme kabel), extra bad news (al de rest).