Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh ... ik ben zelf ook niet de grootste fan van dat interieur. Maar ikzelf zie dan persoonlijk liever m'n huidig interieur in de 5 reeks (e.g. 'oud') dan het interieur van een 3-reeks (e.g. 'modern') terwijl een ander net het omgekeerde zegt.Het interieur van de Volvo is niet lelijk, het is na al de jaren gewoon een beetje gedateerd vind ik.
Op welke manier is dat dan gedateerd?Het interieur van de Volvo is niet lelijk, het is na al de jaren gewoon een beetje gedateerd vind ik.
Op welke manier is dat dan gedateerd?
Op de manier dat de BMW X3 'gedateerd' is tov de BMW X1 die een totaal nieuwe designstijl heeft?
Ja is polestar engineerd, zonder korting €95.080 (82k met kortingen). Wou geen volledige elektrische aangezien die hier thuis toch niet kan opladen en nu kan ik die nog 100% inbrengen voor 30 juni besteld. Is wel een wagen die ik "stuk" ga rijden dus mocht wel wat meer kosten. Stuk ruimer dan men huidige C300e en ook nog sneller dus ja... veel geld maar hopelijk een auto voor 10 jaar minstens.
Interieur vond ik ok, enige wat ik niet mooi vond was die doorzichtige pook in het midden en de gele gordels zijn niet meteen mijn ding. Heb gevraagd of ze die niet konden veranderen naar zwart maar dat ging niet.
En je kan altijd een kous over die pook trekken.Bedrijven genoeg die gordels vervangen als de kleur een issue is.

Bedoel je in de facelift? Ik vind het wel vlot werken, tenzij je mss is gewoon bent.Ik vind het Volvo interieur dik in orde. Alleen dat verticaal scherm en de Android Auto implementatie zijn ronduit verschrikkelijk.
Bedoel je in de facelift? Ik vind het wel vlot werken, tenzij je mss is gewoon bent.
BMW (zeker vanaf de 3-reeks) en Audi hebben vaak geslaagde interieurs zonder dat ze te gewaagd worden, de Peugeot 508 vind ik ook mooi en daarna weet ik het niet meer van buiten. Maar Volvo vind ik al lang verschrikkelijk. Spijtig want de buitenkant is echt om duimen en vingers af te likken.Als fan van Volvo interieurs een interessevraag, wat vindt jij dan wel een modern/geslaagd interieur?
Is dat een belachelijke kost en heb je een goed adres? Want 500 euro neerleggen voor gordels vind ik wel wat gek natuurlijk.Bedrijven genoeg die gordels vervangen als de kleur een issue is.

Was de eerste versie en ook via kabel.Ik ben niet meer up to date dan zeker? Ik rij regelmatig met een 2019 model en daarin heb je van dat grote verticale scherm minder dan de helft beschikbaar voor Android Auto omdat dat daarin de normale horizontale AA interface is.
Beter ondertussen?
Je moet rekenen op zo'n 100€ per gordel of dus 500€ voor de hele auto.Is dat een belachelijke kost en heb je een goed adres? Want 500 euro neerleggen voor gordels vind ik wel wat gek natuurlijk.![]()
Op 95k wel te verantwoorden als je je er echt aan stoort.Je moet rekenen op zo'n 100€ per gordel of dus 500€ voor de hele auto.