De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Het interieur van de Volvo is niet lelijk, het is na al de jaren gewoon een beetje gedateerd vind ik.
Goh ... ik ben zelf ook niet de grootste fan van dat interieur. Maar ikzelf zie dan persoonlijk liever m'n huidig interieur in de 5 reeks (e.g. 'oud') dan het interieur van een 3-reeks (e.g. 'modern') terwijl een ander net het omgekeerde zegt.

Da's zoiets wreed persoonlijk.

Op welke manier is dat dan gedateerd?
Op de manier dat de BMW X3 'gedateerd' is tov de BMW X1 die een totaal nieuwe designstijl heeft?

Jep, op die manier.
Meestal vind ik de nieuwe interieurs wel geslaagd, zeker na een paar jaar en gewenning.

Bv ook het nieuwe interieur van de EX90 (exterieur vind ik de XC60 weer mooier)

Ja is polestar engineerd, zonder korting €95.080 (82k met kortingen). Wou geen volledige elektrische aangezien die hier thuis toch niet kan opladen en nu kan ik die nog 100% inbrengen voor 30 juni besteld. Is wel een wagen die ik "stuk" ga rijden dus mocht wel wat meer kosten. Stuk ruimer dan men huidige C300e en ook nog sneller dus ja... veel geld maar hopelijk een auto voor 10 jaar minstens.

Interieur vond ik ok, enige wat ik niet mooi vond was die doorzichtige pook in het midden en de gele gordels zijn niet meteen mijn ding. Heb gevraagd of ze die niet konden veranderen naar zwart maar dat ging niet :(.

Bedrijven genoeg die gordels vervangen als de kleur een issue is.

Het is gewoon dat verticale design. Ik vind het persoonlijk ook verschrikkelijk lelijk.

Een collega rijdt met een XC90 en ik schrok mij werkelijk een bult toen ik instapte vorige week. Je moet ook 30cm naar beneden kijken om het infotainment te bedienen, echt ergonomisch/veilig is dat toch niet.

De stoelen blijven wel top, zelfs in een kale v60. En het exterieur van de 60’reeks, gewoon prachtig

Ik vind het Volvo interieur dik in orde. Alleen dat verticaal scherm en de Android Auto implementatie zijn ronduit verschrikkelijk.

En van die golvende lijn in metaalkleur ben ik persoonlijk ook geen fan, net als dat verticaal stuk dashboard voor de passagier.

Maar aan de andere kant, het is wel een heel stuk rustiger dan bij veel andere merken.

Bedoel je in de facelift? Ik vind het wel vlot werken, tenzij je mss is gewoon bent.

Ik ben niet meer up to date dan zeker? Ik rij regelmatig met een 2019 model en daarin heb je van dat grote verticale scherm minder dan de helft beschikbaar voor Android Auto omdat dat daarin de normale horizontale AA interface is.

Beter ondertussen?

Als fan van Volvo interieurs een interessevraag, wat vindt jij dan wel een modern/geslaagd interieur?
BMW (zeker vanaf de 3-reeks) en Audi hebben vaak geslaagde interieurs zonder dat ze te gewaagd worden, de Peugeot 508 vind ik ook mooi en daarna weet ik het niet meer van buiten. Maar Volvo vind ik al lang verschrikkelijk. Spijtig want de buitenkant is echt om duimen en vingers af te likken.

Ik ben niet meer up to date dan zeker? Ik rij regelmatig met een 2019 model en daarin heb je van dat grote verticale scherm minder dan de helft beschikbaar voor Android Auto omdat dat daarin de normale horizontale AA interface is.

Beter ondertussen?
Was de eerste versie en ook via kabel.
Bij facelift is dit draadloos en werkt hu´ 'volledig' entertainment op Android.
Werkt wel vlot moet ik zeggen.

Een nieuwe Tesla model 3 is nu goedkoper dan een Golf hybride.
Als starter krijg je binnenkort zonder problemen een M3 onder uw gat :crazy:

Terug
Bovenaan