Nineshots
Well-known member
Haha ik dacht juist ook even te melden dat er een trucje is als het account al zou aangemaakt zijnEdit: PM me even, kan je mogelijk wel helpen met een tip.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik dacht juist ook even te melden dat er een trucje is als het account al zou aangemaakt zijnEdit: PM me even, kan je mogelijk wel helpen met een tip.

Ik kreeg ne Audi A6 toen ik anderhalf jaar aan het werk was. Als junior dus. Ik besefte heel goed dat dat maar voor 4 jaar was, en dat een bedrijf met goedkopere auto’s mij een beter brutoloon kon geven. En dat dat betere brutoloon resulteert in een beter nettoloon, vakantiegeld, pensioen en de hele reutemeteut.Ge krijgt het die jonge hengsten niet uitgelegd dat het uiteindelijk niet hun eigen wagen is en dat meer nettoloon nog altijd beter is dan nen dikkere auto. Allé, toch zeker in het begin van de carriere.
Je moet je dan ook even verplaatsen in de schoenen van die jonge gasten. Die willen gewoon in het weekend bij de vrienden hun dikke kar showen, uitgaan en dan vanvoor op de parking recht tegenover de ingang van de dance keet parkeren. Die gasten wonen meestal nog thuis dus grote kosten hebben die niet echt, hypotheek, pensioen, kids of een dure madam speelt op dat moment allemaal nog niet.Ge krijgt het die jonge hengsten niet uitgelegd dat het uiteindelijk niet hun eigen wagen is en dat meer nettoloon nog altijd beter is dan nen dikkere auto. Allé, toch zeker in het begin van de carriere.

Altijd al gedacht dat het hier vol taxi chauffeurs zit!!!Alles is meestal heel goed te verklaren als je alle parameters in rekening brengt.
De luxe wagens kan je terugvinden bij:
Ik ben al bij meerdere bedrijven geweest de afgelopen jaren in ons landje en diegenen met een E, A6 of 5 vielen onder één van bovenstaande bullet points --> uitzonderingen dus.
- Zelfstandigen die daar zelf voor kiezen
- Hoge profielen in de privé (directeurs, C-level management, VP's, soms Sr. managers en enkele Sr. consultants/experten)
- Sales profielen (kan al vanaf sales unit manager profiel)
- Taxi chauffeurs
- Werken bij een dealer (al zie ik die meestal met een 3 serie/C/A4 rondrijden)
- Top politici
- ...
Deze week een mailtje naar mijn verantwoordelijke gestuurd of ik de login kon krijgen om mijn wagen te bestellen gezien ik er nu 6 maanden ben (Cronos groep) maar hij zit momenteel met verlof. Hij heeft wel alvast geantwoord dat we misschien kort aan tafel moeten zitten want "het is gene vette" om "iets moois" te bestellen.
Zit zelf in categorie 1 en al die elektrische wagens zijn serieus gedowngrade naar kleinere modellen en niet meer de ID3/4/5's, Q4 etc. Hier ook spreken we waarschijnlijk over Corsa's en 208's. Mja.. Ik kan toch ook niet blijven rijden met een benzine nu? Mijn huidige aanloopwagen is wel een mild hybrid (geen batterij dat dus geladen kan worden) en zit nog op het minimum VAA geloof ik. Maar dat kan toch alleen maar stijgen de komende maanden? Soms denk ik dat het gewoon beter is om een PHEV te bestellen (als die er zijn ofcourse) want met de huidige leveringen..
Das uiteindelijk allemaal strikt persoonlijk. De ene hecht veel belang aan die wagen, de ander totaal niet. Ik heb zelfs nen collega die altijd klaagt dat ze hem 'gedwongen' hebben van nen auto te nemen terwijl hij die auto eigenlijk niet wou.Ge krijgt het die jonge hengsten niet uitgelegd dat het uiteindelijk niet hun eigen wagen is en dat meer nettoloon nog altijd beter is dan nen dikkere auto. Allé, toch zeker in het begin van de carriere.
Ge krijgt het die jonge hengsten niet uitgelegd dat het uiteindelijk niet hun eigen wagen is en dat meer nettoloon nog altijd beter is dan nen dikkere auto.
Steeds bekeken tussen of wagen of meer loon.Ge krijgt het die jonge hengsten niet uitgelegd dat het uiteindelijk niet hun eigen wagen is en dat meer nettoloon nog altijd beter is dan nen dikkere auto. Allé, toch zeker in het begin van de carriere.
Heb ook een collega gehad die destijds veel keren opslag had laten schieten om een mooiere wagen te kiezen. Toen kwam heel de huidige regeling en stond hij daar...
Goh, ik ken er ook genoeg die eerst een huis gekocht hebben en dan een paar jaar later gaan klagen dat ze geen deftige bedrijfswagen meer binnen budget krijgen (zie: dit topicIk reageerde dus vooral op @anders zijn post.
Natuurlijk is er niet altijd de keuze en is de keuze tussen wel of niet een no brainer.
Maar als je jong bent heb je toch alle profijt bij meer loon ipv meer auto. Eerst kiezen voor dikke auto en dan paar jaar later klagen dat huizen te duur zijn en je niet de lening kan krijgen die je wil. Vooral hierbij denk ik dan, told you so.
Eens je al wat verder in uw loopbaan zit en je alles al op rails hebt lopen is nu eenmaal een andere situatie.
Maar de wagen blijft nu eenmaal het statussymbool bij uitstek. Voor de ene belangrijker dan voor de andere.
)Allé het is dus nooit goedGoh, ik ken er ook genoeg die eerst een huis gekocht hebben en dan een paar jaar later gaan klagen dat ze geen deftige bedrijfswagen meer binnen budget krijgen (zie: dit topic)

Mijn pa krijg kilometervergoeding, die won met verve en kon nemen wat hem wouEigen wagen of niet is nooit een valide reden contra bedrijfswagen geweest imo. Rij 20 jaar met een bedrijfswagen vs 20 jaar met een eigen wagen en je weet wie het best af is (tenzij bepaalde randgevallen - mensen die echt niet rijden bvb).

Ik lees nie alles hier, maar welke is uw exclusieve wagen?Ik heb een miniem beetje loon ingeleverd om een behoorlijk exclusieve wagen te pakken quasi fully loaded. Mijn loon blijft toch sowieso stijgen en als ik nog eens overstap kan ik zeggen "Ik wil wel niet downgraden op vlak van wagen hééééé!"

BMW i4 e40, niet het topsegment van BG, maar in de normale wereld nog wel steeds redelijk knap.Ik lees nie alles hier, maar welke is uw exclusieve wagen?![]()

Eigen wagen of niet is nooit een valide reden contra bedrijfswagen geweest imo. Rij 20 jaar met een bedrijfswagen vs 20 jaar met een eigen wagen en je weet wie het best af is (tenzij bepaalde randgevallen - mensen die echt niet rijden bvb).
Met wat rij je nu rond?Gisteren bericht gehad van garage dat de bestelling van mijnen X1 definitief door is.
Toen ik vorige week in de garage polste naar levertermijn was het "reken op een jaar".
Verwachte leverdatum volgens fleet agent: 28 juni 2024. 18maand dus![]()