Ja, ik besef dat ook hoor. Maar toch straalt het ook op het merk af. Als de dealer zegt dat ze niet mogen vervangen van Audi, wat moet ik dan geloven. Ja, ze kunnen dat ook op eigen kosten doen om mij als klant zorgenvrij te maken, en dat doen ze niet, dus ze dragen zeker ook een deel van de schuld. Ik heb enige tijd geleden ook al tegen mijn vrouw gezegd dat als het weer een Audi wordt, ik die daar niet meer ga kopen.
Het is ook maar 1 voorbeeldje. Zo valt de klep van het bergvakje waar ik m'n zonnebril leg af en toe open tenzij ik die echt dichtsmash, ik heb daar eens een opmerking over gemaakt om dat te bekijken, "ja we merken er niets aan", the end. In de eerste 2 zomers waar ik hem had ging de voordeur soms niet goed open (moest dan 3-4 keer aan die hendel trekken eer ze volledig ontgrendelde), "ja we merken er niets aan maar we hebben ze eens gesmeerd", the end. Soms gaat onverklaarbaar m'n achterruitensproeier bij het afremmen (maar da's heel zeldzaam). "Ja we kunnen het niet reproduceren".
Allezja. Feitelijk een topwagen maar een paar van die kleine stomme zaken die er wat afbreuk aan doen en dan vooral omwille van hoe de dealer ermee omgaat.
Bij mij ondertussen ook wel al m'n derde Audi (A4 in 2013, A6 in 2016, A6 in 2019). OK, "al" is relatief en ik ben ook maar 1 persoon en dat is dan peanuts voor een dealer, ik heb genoeg relativeringsvermogen om mijzelf niet de belangrijkste persoon ter wereld te vinden en ik snap dat allemaal wel. Maar heel gewaardeerd voel ik mij er niet mee en het gaat me ofwel wegdrijven van die dealer, ofwel weg van het hele merk...
Ja, klopt. Maar het is niet anders en ik ben er nu wel even klaar mee om erachteraan te lopen