De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Volledige waarde van wat? Van wat je die maand verbruikt hebt aan brandstof?
Ik weet er het fijne niet van, maar ik heb al vaker gehoord dat enkel tankkaart krijgen totaal niet interessant is.
Degene die dan ook een tankkaart krijgen zonder auto, doen het dan ook altijd off the record (allez de gevallen die ik gehoord heb dan toch).

Volledige waarde van wat? Van wat je die maand verbruikt hebt aan brandstof?
Ik weet er het fijne niet van, maar ik heb al vaker gehoord dat enkel tankkaart krijgen totaal niet interessant is.
Degene die dan ook een tankkaart krijgen zonder auto, doen het dan ook altijd off the record (allez de gevallen die ik gehoord heb dan toch).
Jup, volgens mij de volledige waarde van de brandstof. Dus eigenlijk is dat helemaal geen voordeel, ze kunnen u evengoed dat stuk als flexibel loon geven...

VAA van de auto is voor de auto. Dan zou er in feite een vaa moeten zijn voor een tankkaart zoals dat er ook voor andere zaken is.
Dat zit gewoon forfaitair al ingerekend in het VAA van de auto. Geen spookbelastingen gaan creëren aub.
Wilt ge dat niet, dat kan he, dan moet ge privégebruik van de bedrijfswagen uitsluiten.

Dat zit gewoon forfaitair al ingerekend in het VAA van de auto. Geen spookbelastingen gaan creëren aub.
Wilt ge dat niet, dat kan he, dan moet ge privégebruik van de bedrijfswagen uitsluiten.
Nee, want zonder tankkaart blijft uw VAA hetzelfde. Dus het zit er niet bij, ook niet forfetair.

Toch wel, want als een bedrijfswagen mét tankkaart en privégebruik wordt aangeboden dan stijgt de verworpen uitgaven, berekend op uw VAA, van 17% naar 40%.
In de personenbelasting maakt het idd niet uit, in de vennootschapsbelasting wel. Dus ja, dat verschil zit forfaitair in het geheel der belastingen.

Zo gevaarlijk toch niet? Tenzij je misschien een 1 liter motortje hebt ofzo? Vroeger reden we allemaal rond zonder turbo's en dat ging ook gewoon :D
Of is het gevaarlijk omwille van een andere reden dan optreksnelheid?
Meestal knallen ze in "safe modus" bij een fout, alias sterk verminderd vermogen. (Ge gaat content zijn als ge de 90 nog haalt)

Tghoh, bij mij is de wagen der eens tussenuit geknald richting safe modus op den oprit van de autostrade. (was een 115pk die wagen)

Da's dan zwaar duwen en stevig kijken: 60.......61.....62.....63......komaan verdomme what the fuck is dit ......69.....70 joepie! 70! Driewerf hiera een kamion op het rechterbaanvak die zwaar geladen is en niet meer dan 70 kan! Eerste afrit er stante pede terug af.

Dat was ff ronduit gevaarlijk die situatie.

Laatst bewerkt:
V60 (zie beginpost van de thread) is binnen :)

PzGnlzC.jpg

FYT4dPr.jpg

7miURK3.jpg

cn5GMNz.jpg

exterior looks zijn echt overdreven lekker hé bij de V60... Interieur word ik niet warm van, integendeel. Maar meningen verschillen gelukkig!

Veel plezier ermee en proficiat!

Vind de 60’s ook wel iets hebben van Volvo! SV60, S60 en Xc60 allemaal wel mooie wagens. De rest van Volvo trekt wel op niet veel vind ik 😅

Wordt ook niet warm van het interieur maar wel kwaliteitsmaterialen dus zal zeker wel in orde zijn :) Het amusement!

Interieur zal inderdaad niet voor indereen zijn maar ik vind dat het blonde leder (enfin, synthetisch), de tweed stof en de pine grey kleur het scandinavische karakter echt ademt. Soort van statige & serene rust, een beetje gezellige sofa-allures en een tegenkanting van de zwarte fetish die tegenwoordig heerst. Daarom ook voor de klassiekere 19"ers gegaan ipv de typische sportieve 5 spaaks.

Rijdt in ieder geval super comfortabel en stil. Ik zal de Megane niet missen :p

Interieur zal inderdaad niet voor indereen zijn maar ik vind dat het blonde leder (enfin, synthetisch), de tweed stof en de pine grey kleur het scandinavische karakter echt ademt. Soort van statige & serene rust, een beetje gezellige sofa-allures en een tegenkanting van de zwarte fetish die tegenwoordig heerst. Daarom ook voor de klassiekere 19"ers gegaan ipv de typische sportieve 5 spaaks.

Rijdt in ieder geval super comfortabel en stil. Ik zal de Megane niet missen :p
Ja, ik begrijp de keuze wel eigenlijk. Mij gaat het niet zozeer om jouw config, maar eerder om de lay-out van het interieur. Verticale schermen... ik kan er niet tegen :) Als ik mijn iphone aan mijn ventilatierooster hang moet dat ook altijd in landscapemodus, ook al is portret veel logischer voor navigatie.

de velgen zijn prachtig!

Ja, ik begrijp de keuze wel eigenlijk. Mij gaat het niet zozeer om jouw config, maar eerder om de lay-out van het interieur. Verticale schermen... ik kan er niet tegen :) Als ik mijn iphone aan mijn ventilatierooster hang moet dat ook altijd in landscapemodus, ook al is portret veel logischer voor navigatie.

de velgen zijn prachtig!
Aha ja daar kan ik inkomen. Breekt het dashboard ook wat in 2.

EDIT: Eeeen de eerste velgschade is er al. Megakorte small bocht met hoge borduren aan beide kanten. :wallbash::wallbash::wallbash:

Laatst bewerkt:
bij het buitenrijden uit de parking ?

mijn volvo is net afgezet. straks de platen er eens ophangen en misschien vanavond nog een toertje doen om hem gewoon te worden :)
't is leverdag van de Beyond-volvo's blijbkaar :)

Prachtige wagen die Volvo. Verticale infotainment scherm is denk ik inderdaad wel wat wennen, de meeste wagens hebben een horizontalere layout denk ik? Interieur is apart, maar zeker niet lelijk.

Terug
Bovenaan